Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1688 ggr
[jofse^^]
2

2 år värsta tiden under livet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en tjej på 14 vårar som för två år sedan förlorade sin morfar i cancer ett år efter led hon av anorexia och var smal och underviktig.

Jag är en tjej på 14 år som förlorade min morfar 71 år gammal i sklät cancer som spreds sig till alla delar i hans kropp han dog 27 april 2011.

den 26 jan 2012 så vägde jag bara 40 kilo och jag åt inget jag spydde hela tiden och b.l.a.

veckan efter så vände det jag åt allt jag såg b.l.a hamburgare varje dag godis chips läsk jag fick humöret tillbaks och den 16 maj så hade jag gått upp 9 kilo under några månader och när jag slutade skolan den 12 juni 2012 så vägde jag 49 kilo.

under sommaren så gíck jag upp yttligare några kilo och idag väger jag cirka 57 kilo och jag är 14 år och jag älskar nu min kropp och jag ahr provat både gamla tröjor och byxor och kläningar och dem var jätte stora för ett år sedan och nu kan jag inte ens få på mig dem jag har både blivit bredare och mår skit.bra och är en stolt 14 åring.

kram

jofse^^

:holmgreen:
2

You go girl! Ge aldrig upp, hur illa det än känns i vissa perioder, tänk på hur långt du tagit dig, det är inte värt att kasta bort! Var stark ❤️

madde-platy
0

du måste varit stark :) men jag skulle behöva lite tips på hur man kan gå upp i vikt som du gjorde. jag väger bara ca 45 kg och är 170 lång typ. jag har verkligen inte anorexia, jag vill gå upp i vikt. det hjälper inte för mig att äta mycket och äta godis chips och läsk och sånt. det e omöjligt. om du har nått tips så snälla skriv :P

Fridaaaa
0

#2 ät hälsosamt även om du vill gå upp, för chips mm är inte bra sätt att gå upp i vikt på :) äta regelbundet med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.