Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1388 ggr
[Ebidda98]
0

Ta bort leverfläck

Hej! Jag har en leverfläck i ansiktet som sitter vid näsan ungefär… Och massa små… Men det är den större jag är intresserad av att ta bort! Vad tycker ni om det? Den är inget farlig men jag bara hatar den, den sänker självförtroendet väldigt mycket och jag HATAR den. Jag o h mina vänner stör mig på den. Får man ta bort eller vad tycker ni? Nån som har gjort liknande tidigare? Tacksam för svar :)

JossiMelon
0

Min mamma tog bort en leverfläck på hakan när hon var ung. Det ska inte vara så dyrt och ger inget direkt synligt ärr. Det hade visst gått väldigt fort också. :)

Så om du mår dåligt av den så är det nog inget avancerat ingrepp att göra. Men samtidigt kan du fundera på om inte din fläck tillför till din skönhet och personlighet. Det kan ju vara en skönhetsfläck. ;)

Smullis
0

Tror absolut du får ta bort den om du mår dåligt över den :) Det är ju inget jätteingrepp direkt och kostar inte sådär vansinnigt mycket :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Ebidda98]
0

Okej, bra svar! Tack :) Mamma säger att hon tycker den tillför "charm" och är "jag" men jag tycker den tillför sämre självförtroende och lite hat… Är det vårdcentralen man ska kontakta då? :)

Smullis
1

Jag skulle kontaktat en plastikkirurg. Nackakliniken är väldigt bra :) Har ingen aning om ifall man ska kontakta vårdcentralen faktiskt :P

[Ebidda98]
0

Nackakliniken? Vart ligger den isåfall? :D (Haha, förlåt men är verkligen kass på geografi)

Smullis
0

Stockholm :) Nu vet jag iof inte om du bor där, men dem är bra iaf ^^

Jojaton
0

Gissar på Nacka i Stockholm? 

Men kontakta vårdcentralen, även om de inte är dom som utför ingreppet vet dom säkert vart du ska vända dig!

Johanna - Instagram

JossiMelon
0

Gå till vårdcentralen först. Dom skickar dig vidare om du ska någon annan stans. :)

[Ebidda98]
0

Okej :)

[Tilde]
3

Ursäkta, men vad är det för vänner som stör sig på en leverfläck? :S Helt okej om DU stör dig på den och vill bli av med den, men att vänner skulle störa sig på något sånt låter konstigt…

Nåväl, lycka till! :)

[Ebidda98]
0

Undrar jag oxå faktiskt… Men de har sagt det vilket gör mig ännu mer "hatfull" till den lilla saken…

[Ebidda98]
0

Undrar jag oxå faktiskt… Men de har sagt det vilket gör mig ännu mer "hatfull" till den lilla saken…

Cazzos
2

Tänkte precis skriva som Tirin! Dina vänner ska acceptera dig för den du är, en leverfläck ska inte göra dig annorlunda!