Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 967 ggr
Anonym
Anonym
0

Allt går bara ner

Vet inte hur jag ska skriva men allt går bara ner i mitt liv först börjar det med att min allra bästa vän ska flytta typ 25 mil bort och vi som umgåtts varje dag i flera år och delat intressen ALLT har vi delat tillsammans, och nu kan vi bara ses högst en gång i månaden. hon lyste upp mitt liv hade förmoligen inte levt idag om jag inte träffat henne.
det var ett år sedan hon flytta men gråter mig ändån till sömns nästan varje natt för att jag saknar henne så sjukt mycket.
Sedan så flyttar en av mina närmaste vänner också händer samtidigt nästan och ja jag saknar henne sjukt mycket men det har gått över nu.
och nu efter några månader så ska min medryttarhäst säljas och vi har inte råd att köpa henne och jag har ridit henne i över 3 år och jag älskar den hästen OTROLIGT mycket går inte att beskriva är jag i närheten av henne så får jag en lugn känsla som jag aldrig annars får.
Och allt bara fortsätter gå neråt blir även mobbad i skolan och på nätet kastas jag på med elaka kommentarer.
i skolan sämmras mina betyg fast jag jobbar som en tok för att höja dom men det går inte kan inte koncentrera mig nästan alls för att jag är så ledsen och besviken och arg och avensjuk och ser snobbar med sina egna tävligs ponnyer rida och ser ner på dom som inte har så bra med pengar eller inte kan ha häst.
Gråter mig till söms nästan varje natt allting går bara neråt fast man försöker. och saknar min bästa vän oerhört mycket.
Vet inte vad jag ska göra.

Juliaskaniner
0

Vet hur det känns när allt går neråt, svårt att se något från nån ljus sida, men jag lovar dig, om du står ut blir det bättre, det vet jag, och jag lovar.
stor bamsekram! ❤️

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Anonym
Anonym
0

Ja det är svårt har sökt efter nån ljussida i över ett år men det känns hopplöst :(

Juliaskaniner
0

Allt kommer bli bättre, men det kommer ta lång tid tyvärr.. Bra att prata med kurator, men förstår precis om du inte vill, jag personligen vill verkligen inte efter de jag träffat, men klart att det finns bra också

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Zorro_Tiger
0

Allt händer för en orsak. När man tror man nåt botten så vet man i självavärket inte vad botten är. ALLT blir bättre, även om man inte tror det så lovar jag dig, Det blir bättre! Kram på dig och fortsätt kämpa

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Cazzos
0

Du kan träffa dina vänner på lov, kanske även helger, och köparen till din medryttarhäst kanske erbjuder besök från dig lite då och då, om du frågar eller föreslår det förstås. Men då måste du säga varför du vill det.

Anonym
Anonym
0

Ja vi försöker ses på helger men det är så lång väg och vi ses ju varje lov och helgerna går det inte då det tar 5 timmar att åka pluss att det kostar 300 spänn bara resan fram och till baka.

Cazzos
0

#6 Kan ni inte kompensera tiden på något annat sätt? Skype, facebook, kik (om du har smartphone). Turas ni om att träffa varandra? Kan ni inte dela på kostnaden?

Anonym
Anonym
0

Ja vi gör ju det vi pratar typ flera timmar i veckan via telefon och vi turas om att vara hos varann, men 5 timmar rese väg är inte så bara det är långt. men det räcker ju inte saknar henne ändån oehört mycket.