Så kär så det gör ont
Jag är så kär i en kille så det gör ont. Tänker på honom hela tiden och önskar att jag kunde kalla honom Min.
Men jag är för feg. Aldeles för feg. Vågar inte berätta det för honom. Är rädd för vad han ska tycka.
Klarar inte av att bli sårad igen, skulle mina känslor vara obesvarade skulle jag gå under!
Å vad det gör ont! 
Men tänk såhär, Hur skulle det känns om dina känslor ÄR besvarade?
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#1 Underbart såklart
men tror inte att det e så!
Har läst så mycket artiklar på nätet om hur man märker att kilen är kär i en men blir inte klok…
Läste vissa grejer som kan stämma in, typ att vi ofta kollar på varandra två sekunder "för länge" och ler, att han fixar sig inför mig, vi smsar mycket o så, men jag kan verkligen inte ta fler "smällar" om det visar sig att jag bara inbillar mig
Men lilla gumman, det är väl ändå värre att gå runt och undra om det hade kunnat bli nåt hellre än att inte veta?
#3 Du har så rätt! jag är bara fånig och blyg!
#2 Varför frågar du inte?
#5 Vågar inte 
#6 Eftersom ni smsar kanske du kan fråga om han vill kolla på film med dig eller nåt? :)
#7 Det vågar jag inte heller!
Inte ensam han och jag! kanske med nån kompis men inte annars :/
Jag SKA fråga . Men inte just nU!
#8 Jo! Fega inte nu, då händer inget! Ni ska självklart vara själva! ;)
Ska tänka över det lite först.
#11 Gör det, det blir lätt fel när kompisar är med och killen fattar inte själva poängen med det hela. :p
Hur menar du? :o
Om du inte vågar fråga rakt ut kan du väl skämta till det lite.. Typ "Jag är ensam hemma, är asräddd… :( Vad gör du? Kom hit!!!!" Och lite sådär extra bokstäver så det är lite skämtsamt och oseriöst, om du fattar hur jag menar ;) Då kanske han säger "Aaaaa visst jag kommer" så kan du svara "Nemen serii, kom." :)
Tycker att du ska fråga, det kan inte bli värre än att du får ett nej ju! 
Fast skriv inte serri :p Snälla gör inte de. :p
Eller så kan du skriva "Kolla på skräckfilm med mig?" hur simpelt som helst!
#14 mm har också tänkt på de! 
#15 jo men vill ju inte att han ska säga det till nån i klassen mm.. 
#16 ah men blir inte det lite konstigt? vi har aldrig träffats utanför skolan förut…. 
#17 Äh, varför skulle han säga ^^
Nån gång måste vara den första! :) Ni smsade väl och sånt? :p
#18 jo så är det ju ^^
ja det gör vi, sms:ade med honom nyss ^^
#19 Äh, då är det inte så konstigt!
Hur skriver han till dig? På vilket sätt och typ vad i allmänhet?
#20 bara om vanliga grejer, som en vanlig kompis! vi pratar om lite vad som helst.
Men då är det ju verkligen inget att oroa sig för tycker jag! Kör på! 
Go for it!
tack så mycket allihopa för ert stöd! <3 får se hur jag löser det :D
Haha. Lycka till nu! :)
#6 Det är precis det jag menar, Du säger att du inte vågar men det skulle kännas underbart om dina känslor var besvarade, Hur går det ihop? ;) Du måste ju fårga för att få veta, Hur mycket du inte vågar ändå! Jag ringde upp en killkompis för att fråga om han ville komma på fest hos mig den 19. Egentligen vågade jag inte men jag gjorde det ändå och gissa vad? Han sa Ja! Det kan inte bli värre än att du får ett nej, Men visst, Det är lättare sagt än gjort :P
Hmm det han säger är väldigt mångtydigt…
Igår skrev han på sms "vi ses på måndag! 
" och det där hjärtat var lite speciellt tycker jag! Men jag vet inte :P
#27 Ååh, det låter ju bra! Flörtgubbe och hjärta!
#28 Hoppas att det betyder nåt! 
hihihi vet att jag är fånig men jag skriver ju anonymt så det gör väl inget… Måste bara få skriva av mig!
Har tyckt om denna kille i mer än ett år egentligen. Men för tre-fyra månader sen så kändes han som lite mer speciell efter att ja pratat med honom mkt o så! Och nu är ja verkligen kär! Tittar på bilder jag har på honom på min telefon hela tiden, och måste bara le när jag ser honom. Det går en pirrig känsla genom hela kroppen!
o nu när han skriver hjärtan i sina sms så kändes det bara bättre! jag älskar honom verkligen! han är smart, rolig, snäll, snygg, ja det vanliga egentligen, men det är nåt speciellt som jag attraheras väldigt mkt av tydligen! :D han är blyg också, men det är bara charmigt ;D
Märks det att ja aldrig varit "kär" på riktigt förut? hehe :P
Hoppas att jag kan ta mig mod till att fråga honom på riktigt snart. Vill i så fall göra det face to face liksom.
Och att han verkligen menar nåt med det jag skrev i #27! Som sagt är han lite mångtydlig men eftersom han är blyg så kanske det bara är så att han inte vågar, precis som jag?
Hihi nu skrev han det igen! "Hej då
" men utan flörtsmiley! Tror jag vågar fråga honom snart. På Alla hjärtans dag kanske?
#31 Nej, vänta inte tills då, det är en hel månad kvar. Plus att då är det verkligen "serious business". Bara kör på och säg de!
#32 hur menar du, serious business? :o
måste förbereda mig lite först ^^
#33 Ja, det kan skrämma bort honom, med tanke på att de är just alla hjärtans dag.. svårt att förklara hehe
#34 Nu förstår jag. nu när jag tänker efter är det nog bäst om jag inte gör det på just den dagen :D
Tror ni också att han kan vara intresserad? JAG VET att jag överanalyserar sitationen men om vi bortser från det?! :D
- Två gånger har han skrivit ett hjärta i sina sms.
- I skolan har det hänt att han "råkat" komma åt mig och ta på mig (inte tafsa alltså, utan bara peta på axeln eller ryggen eller vadsomhelst), och han har hållit mig på axeln när han pratat med mig o så
- Vi råkar ofta titta varandra i ögonen, ja alltså VÄLDIGT ofta… haha. Ofta håller vi kvar blickarna i någon sekund och ler eller skrattar efter det.
Det enda jag oroar mig för är att jag tolkar allt fel, som sagt. Det har varit jag som tagit upp kontakten, och skrivit något till honom. Dock är han alltid väldigt snabb på att svara och vi smsar ett tag, sen skriver han oftast Hejdå. Det vet jag inte heller hur man ska tolka! Är han inte intresserad om han inte skriver något till mig utan att jag börjat? Eller är han bara blyg/lat?
Påbörja inte varje SMS-konversation, var inte allt för tillgänglig, skicka inte varje svar inom loppet av en minut, avsluta iaf hälften av konversationerna ni har. Samma gäller dejter, var inte den som varje gång föreslår att ni ska träffas, avsluta hälften av dejterna, var inte för tillgänglig för att acceptera varje dejt-tillfälle som ges.
Det ska jag prova från och med nu.
Det du först kan börja med är ju att fråga om ni kan träffas och umgås någon dag, det är väll nr 1 ^^
har tyvärr gett upp alla förhoppningar….
numer vill han snabbt avsluta konversationer, skyller på att han ska gå och lägga sig/äta/ mm. så det känns väldigt trist!! men så är det väl tyvärr. en dag kommer jag nog hitta den rätta jag med 
vet inte ut eller in… våra två senaste konversationer har han påbörjat och dom har pågått "passivt" i flera timmar.
har dock beslutat mig för att inte berätta något.
Inte berätta något alls?
Ge det lite tid! Om det inte känns rätt att säga det till honom nu så gör du inte det. 🙂