Vad för trosor...
använder alla tjejer här? :) När och till vad använder ni olika sorters trosor? String till tighta jeans osv? Eller kör ni samma trosor hela tiden?
Jag har alltid string på mig på dagen. Sover i hipsters. :)
Använder hotpants, hipster och "vanliga" trosor.
Hade string för några år sedan men kan inte ha det ofta numera, pga olika anledningar ^^,
String till tajta jeans skulle jag dock aldrig ha ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Varför inte? :P
#3 Vilket menar du? :)
#4 Varför du aldrig skulle ha string till tajta jeans? ^^
#5 Inte bekvämt enligt mig :)
Sedan har jag sällan riktigt tajta jeans eller string så :)
Tajta kläder är inte så bra att ha ofta :)
#6 Jaha okej :) Varför skulle det inte vara bra? Så länge det inte skaver så är det ju ingen fara. Jag har alltid tajta kläder i princip. Mycket skönare när man är ute och gör något. 🙂
#7 Därför att tajta kläder öker risken för t.ex svamp i underlivet. (finns fakta osv på det), så tänker inte ta risken ;)
Sedan har jag ingen kropp för lite tajtare kläder heller :)
Använder oftast hipsters, gärna spets eller åtminstone spetskant så det inte trycker in "höftfettet" ;) eftersom jag är lite mjuk i kroppen. String använder jag också ibland, under tighta kläder. Har även några fula, gamla "vanliga" trosor som "menstrosor". 😃
Använder i princip bara string, i bomull och med spentskanter eller bara i spets. De ända trosor jag har förutom spets är björn borgs hotpants, älskar dem! Om jag inte sover naken sover jag i dem. Dem använder jag också ibland vid mens.
har alltid tighta byxor i skolan o så..
#9 Det beror nog också på vad för material man använder, om det luftas eller om fukt stängs inne. Jag har då aldrig haft svamp i hela mitt liv och jag har använt tajta kläder och string sedan jag var 12. xD
#12 Ja så är det ju men även om det är luftigt material, så blir det tätt ändå :) Jag tänker inte ta risken ;)
Nej vissa är mer känsliga än andra med :)
Använder bara string 😛
Använder mest spetshipsterstring då jag tycker de är snyggast! Har dock fler string eftersom de är billigare ibland ^^
Använder mest spetshipsters, lätt snyggast! ;)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Hipsters all the wayyy!
Svarta spets hipsters, galet snyggt och sexigt tycker jag :)
Jag blandar hejvilt. Ska jag ha knästrumpor så blir det hipsters dock, ifall att kjolen skulle blåsa upp x) Har jag strumpbyxor så spelar det ingen roll vad jag har under. Byxor har jag inga (på riktigt, inte ett enda par).
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#19 Blir det inte kallt med kjol/klänning på vintern? 😮
#20 Nej, det är mycket varmare än byxor! Man går ju inte ut i nylonstrumpor på vintern bara för att man har kjol x) Stickade strumpbyxor, ett par benvärmare om det är -20 och knästrumpor. Det isolerar mycket bättre än t.ex jeans, och det blåser inte upp kall luft :) Och så har jag ofta underkjolar också. Förr hade de flesta kvinnor kjol på vintern, och inte frös de ^^
/Rebecca
#21 Jag brukade ha strumpbyxor med jeans ÖVER. :) Men jaha, det låter ju smart med underkjol och benvärmare i alla fall. ^^
#21 Har du tips vart man kan köpa varma stickade strumpbyxor? Tycker jag hittar inga bra :S Mest nylon :/
Blandat, mest spetshipsters dock. Sjukt skönt och snyggt! 😃
#23 Hittade ett par jättefina på Lindex precis innan jul i ullblandning som är ordentligt varma. Grå med fiskbensmönster, de kanske finns kvar :)
/Rebecca
När jag har tajta byxor eller tights på mig så har jag string eller hipsters. När jag sover så har jag hotpants eller "vanliga" trosor, jag sover bara i trosor som är mjuka och inte sitter åt.
#25 Ok kan kolla in om de har det kvar :D
-----------
Jag sover aldrig i underkläder. Bättre att "lufta" som det heter ;) haha
använder oftast nästan bara vanliga men om linnet/tröjan inte kan täcka om de skulle bli minsta lilla kant genom byxan eller vad jag nu har på mig så tar jag string :p
Glömde säga att jag har boxer när jag har mjukisbyxor eller andra byxor med "häng" på mig, det är finast och ser inte lika vulgärt ut om kanten på trosorna skulle sticka fram ovanför byxkanten som det skulle göra om det stack upp ett par stringtrosor… 🤪
Jag har spetstrosor jämt. Såna som visar halva rumpan typ. Sen har även jag några vanliga bomullstrosor som menstrosor! :p
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Har som #30 :) vanliga bomull när jag har mens och hipster i spets annars :) Men även string i både bomull och spets. Kör på olika, varierar och spelar ingen roll vad för kläder jag har. Men tror jag kör på string när jag har tight klänning för att inte ha en troskant på rumpan. Har även ett par vanliga (men som ändå visar lite rumpa) med volanger som mitt ex tyckte om
String eller hipster :) även jag har speciella "mens trosor" :P