trött på att vara singel
Du är ju skit fin, hur kan du ha problem med att vara singel!? ;)
Håller med dig, jag är också trött på att vara singel. Skulle vara så skönt att ha någon. 😕
ingen kille har aldrig gillat mig eller vati tsm med mig eller kysst mig eller dansat med mig eller sakt att jag är söt
Då har du varit runt en massa konstiga killar.
Du ser ju helt perfekt ut. Och du verkar vara en otroligt snäll tjej.
Jag tycker du ser jätte söt ut. Du ser skit bra ut ;P
Om jag inte var homo så skulle jag verkligen vilja vara med dig.
Jag är ganska shockad faktiskt att du inte har gjort något av det du skrev med en kille.
Vet inte hur dom killarna du är runt tänker, du är jävligt snygg och är skit trevlig.. Dom har säkert någon skruv lös ;)
kan vara din personlighet…vet att en tjej (om jag får säga det själv så såg hon skit bra ut..😇) som såg bra ut men hennes personlighet….hon var kanske inte jordens snällaste….nu säger inte jag att du är som hon…men tänk på vad du gör/säger, det kan få stora konsekvenser..
4 # yeup tack du verkar nog snäll att vara kompis med?
#6 jag vet att jag kanske inte är jordens snällaste ibland men jag kan vara riktigt snäll (beroende hur man behandlar mig…om man behandlar mig som skit så är det väl inte så konstigt att jag inte är jordens snällaste? )..jag menar bara att tänk på vad du säger..du kmanskme borde tänka så här "hade jag blivit glad om ngn kom fram till mig och sa t.ex "Du är den mest äckligaste personen på hela sajten!!!" ???"
7#
vrf komenterar du denna tråd du förstör den
ta detta via pm i stället med denna person.
8#ja det tycker jag med tack anonym.❤️
det är lite fel av denna person att komentera när det inte gäller dit ämne i din tråd jofse^^ lite dumt av den person som komenterar en konstig komentar i din tråd som inte har med ämnet att göra.
händer inte det dig att du ser fel ibland? jag råkade se fel (trodde verkligen att du snackade om mig..förlåt :) ) ok? trodde verkligen att du snackade om mig -.-
Vänta på den rätta istället. Han kommer förr eller senare.
Asså, jag är tjej och har inga känslor för dig. Du är snäll söt, snygg och allt man kan vara. Men, när man skriver till dig varar du bara skitdrygt och elakt, så ja jag skulle hellre ha en ful kille som var snäll. #8 eh, hon har rätt!
Än en som va sång och dryg alltså.
Det tar den tid det tar att hitta den "rätta" eller kärleken :) Jag var 16 år innan jag fick min första pojkvän.
Personkemi är viktigt, och man ska gå mycket på personligheten även om utseendet är en viktigt del också men personligheten är ett snäpp viktigare.
Så det får ta den tid det tar helt enkelt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
15#jag vet det kommer:)
Haha, jofse^^ är det du som har skrivit de anonyma kommentarerna? Ni skriver exakt likadant.
#17 Oh! Tänkte skriva det men ja, folk kommer få damp.
#18 Jag tänkte med skriva det, men anonym hann före.
Då får dom väl få det, för det ju sant och var bara en fråga🙂
#19 Ja men nu är det lite.. konstigt! x_x
Ni som vill veta får PMa så ni får veta anledningen. :)
#3 Du är 14 år, det är inte konstigt att du aldrig gjort sånt med en kille.
För det första är killar i din ålder inte alltid så mogna, så även om det finns nån kille som gillar dig så är det inte säkert att han skulle gå fram och säga att du är söt eller ens ge dig uppmärksamhet. Mest troligt är att han skulle spana på dig i smyg, så kanske det faktiskt finns någon där som gillar dig som du bara inte uppmärksammat?
Sen har du inte levt så länge än i den del av livet då killar och kärlek är intressant och chansen att du hunnit träffa någon som du gillar, som gillar dig (och vågar prata med dig) är faktiskt ganska så liten.
Kärlek kommer när det kommer, det är inte bråttom och du behöver inte börja ledsna på att vara singel redan. När du är 25+ och singel så kan jag förstå om du börjat tröttna.
Det du kan göra är att vara öppen och trevlig, och prata med killar i din närhet och inte vara rädd för att umgås med killar och ta kontakt med dom. Killar gillar tjejer med trevlig personlighet, tjejer som är glada och positiva och roliga att umgås med. Killar vill inte ha sexobjekt, stora bröst, perfekt hår och massa smink - iaf inte till flickvänner.
Medarbetare på westernridning.ifokus
det är därför jag söker någon kille i närheten av kungälv som vill bli en kik kompis.jag heter lokyan99
#22 du är ju redan kär,,,
ja i mig själv
#24 ego Men ja, va ihop med dig själv då? xD
nä jag skojade jag är inte kär i någon men jag söker kärleken❤️
#25 Alla människor är ego på ett eller annat vis ;)
#27 så är alla kära i sig själv? ^^
#26 Men varför skriver du att du är kär i någon då ? :O Snacka om Mindfuck :O
Jag förstår ärligt talat inte vad som händer här xD
#28 det sa jag inte. Jag sa att alla människor är ego på ett eller annat vis. Handlar inte om att vara kär i sig själv bara för att man är ego, är mycket annat också :D
#29 TS är kär, sen söker hon en kille! Fattar du inte det Nicole? ;)) (ironiskt) #30 okej förlåt!
#31 :) Ville bara förklara ^^,
#31 Hahaha Aynaz xD