problem byxor
hej jag är en 14 årig tjej som väger 56 kg och är 166 cm lång
och för ett år sedan så vägde jag bara 40 kilo och jag har gått upp 16 kilo.
och jag har nu ett par jeans från gina som heter anna boyfriends jeans och dem är stora och jag andvänder inte leggins under byxor länge att jag tänkte åka till helgen och köpa ett par skit tajta byxor och två eller en tröja till mig med min pappa.
Varför är du anonym fast du lägger upp en bild på dig själv?
Inte för att vara taskig eller dryg men 1, Vad ville du med den här texten? Och 2, Varför är du anonym men har en bild på dig själv? Vi ser ju att du är användaren "jofse^^"? :)
Jaha..? Vad är det för problem?
Medarbetare på westernridning.ifokus
oj skulle har kryssat i visa bilden direkt i inlägget råkade kryssa i fel sorry🤪
#4 Jaha
#4 Haha okej! För det är viktigt att man inte missbrukar anonym-funktionen! 🤓
förlåt jag gjorde detta på ipaden har ingen data i närheten så det blev fel
men vill gärna ha svar på min fråga
#8 Vad är din fråga?
#8 Finns ingen fråga i texten?
Och vet att du haft en tråd innan ang just dem byxorna, kommer jag ihåg, precis när du beställt dem :)
#4 Du kan ju ändra det upp till 1 timme efter du skrivit inlägget :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Inte när man skrivit anonymt, då kan man inte ändra alls.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#11 Jasså inte? Jag har kunnat innan, precis när det kom, men då kanske det är ändrat eller att det var en bugg då? :)
#12 Ja då måste det ha blivit något fel just då, för det går inte att ändra något när man valt att vara anonym. 😛
#13 Ja förmodligen var det så :) Skriver sällan anonymt, var länge sedan så :P
Jag tog bort anonymiteten på inlägget, vet dock inte om det funkar (ser ingen förändring). Hoppas det är ok. Nu vet vi ändå vem det var som skrev inlägget.
#15 Nix fungerar inte tyvärr.
#16 Hm, nej jag ser det. Aja, värt ett försök!
Och problemet är…?
Verkar som problemet är att hitta ett par tighta byxor som passar. Eller har jag fel?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#19 Dock borde det inte vara så svårt för henne för hon har en normalvikt och på hennes bilder ser hon inte så smal ut att det skulle vara svårt att hitta byxor som är tighta :)
#20 Nej, sant. Men det var så jag tolkade inlägget. 🙂
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#21 Jag tolkade också det så, men det borde inte vara något problem för henne egentligen :)