Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2455 ggr
Jesperlinden97
18

Lägg av nu!

Kan alla bara lägga ner med detta tjafset nu? 
Det blir otroligt dålig stämning, visst är det som händer inte okej. 
Men istället för att skriva inlägg om det, ta det med sajtvärden. 
Sjukt alltså… 
Tack för mig!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[jofse^^]
0

tack ts❤️

Cazzos
4

Det är så många anonyma användare och nya inlägg som kretsar kring samma sak och det blir så förvirrande tycker jag. Man vet inte hur man ska agera, som Medarbetare. 😡

[jofse^^]
0

2# håller med

[innebandybitchen]
1

Haha undra vem det var som skrev en anonym kommentar på jofse^^'s tråd "min kamp mot anorexian" 🤐

[jofse^^]
0

4# ja det undrar jag med

[innebandybitchen]
0

#5 Hahahahahahah xD

[jofse^^]
0

Men detta är ju ändå dumt mot mig😭

[innebandybitchen]
0

#7 Ja, han skrev ju att alla som kommenterar ska sluta 😉

Denna kommentar har tagits bort.
[jofse^^]
0

9#sluta

Anonym
0

Gör det själv.

Hanna
8

Ni som skriver massa skit som anonyma:
Om ni står för vad ni skriver till folk, varför vågar ni inte visa er iställer för att gömma er bakom en "anonym-funktion"?

Man blir riktigt tuff bakom en skärm.. 🤔

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[rocklover]
6

#10 …#9 har en poäng…du är elak och dryg….t.ex det du skrev till mig på KIK, tror du att jag blir glad över att få höra massa skitsnack som inte ens var sant? -.- vad hade jag gjort dig? -.-

[innebandybitchen]
5

#10 Varför startar du massa trådar och dryga saker? Om du ändå vet att alla kommer kommentera saker du inte vill är det ju ingen idé att göra trådar! 😂

Afturelding
3

Alltså.

Vad som händer utanför denna sida mellan medlemmar har ingenting med denna sida att göra. Man får starta trådar om att man har problem med vänner, men håll det på en saklig nivå. Personligt tjafs hör inte hit.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cazzos
1

Varför fortsätter detta tjafs? Det drabbar bara alla andra användare på sajten som inte vill ha med det att göra.

Ta det via PM! 😮

[jofse^^]
0

16#tack

[hajohansson]
12

Ni ska föreställa mogna, vuxna människor. Det är aldrig okej att säga något drygt och elakt till någon, speciellt inte om du är anonym. Alla har sin rätt att säga sin åsikt och berätta sin historia, och ingen av er har rätt att trycka ner någon för den. Vill ni diskutera något får ni göra det, men att vara elak och trycka ner någon är inte bara omoget utan framförallt respektlöst. Det här ska vara en trygg sida där alla har rätt att prata om vad de än har på hjärtat, så kommer vissa och anser sig ha rätt att trycka ner någon. Bete er som vuxna och behandla era medmänniskor såsom ni vill bli behandlade.

[MikeW]
2

#18 Tummen Upp!!

Håller verkligen med hajohansson!

Jessicahagstrom94
4

folk kan väl bara sluta vara otrevliga. enkelt.

Ratlings
11

Om det är så mycket tjafs med anonyma användare, så ta bort den funktionen ett tag tills saker lugnat ner sig? 
Det är tyvärr så att det är mycket lättare att gömma sig bakom en dataskärm och speciellt när man kan göra det anonymt, det är lätt att vara kaxig då.

// Lise
When nothing goes right, go left!

[jofse^^]
0

21#håller med

Fridaaaa
5

Ja allt detta tjafs är så tråkigt.

Jag tycker personligen det är uppenbart vilka många av de anonyma inläggen är, eller jag märker det i alla fall.

Men tycker med att funktionen ska tas bort så länge.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

:holmgreen:
1

#23 Jag tror många av oss förstår vilka det är som skriver vad när det gäller dessa stämningsförstörande anonyma kommentarerna, problemet är ju dock att vi inte kan göra något så länge det inte finns några bevis. :)

Fridaaaa
1

#24 Ja, det vet jag mycket 😉 Skrev hur jag ser på det 🙂

Anonym
0

minipim är fof dum och ful

Hanna
5

Nej, nu tror jag faktiskt att anonymfunktionen bör stängas av. 😡

Gerbilles
1

#26 Va väl väldigt onödigt sagt? 🤓

Fridaaaa
2

#26 Snälla lägg ner. Vet exakt vem du är, så himla uppenbart!
Du är inte ett dugg rolig. Du är ju dum själv som skriver så. Kul att mobba folk utan anledning?
Minipim är jättesnäll och trevlig!

[jofse^^]
0

Jag vet inte ens vem personen är

[MiniPim]
1

Asså kan du bara lägga ner och ge dig? Är så sjukt kul att logga in på iFokus och se att folk skriver att jag är dum och ful! Jag tänker inte ens kolla in på TIF längre, för nu räcker det! Himla människa som orkar. Så tycker du mobbning är fel!! Och varsågoda, skäll på mig nu för jag är otrevligt mot henne. Så jävla drygt ! Och jag såg vad som stod innan den togs bort.

[jofse^^]
0

Jag har inte ens skrivit något idag det är ju någon annan.

Fridaaaa
9

#32 Ingen har ens nämnt ditt namn men du verkar känna dig träffad?

#31 Bry dig inte om den personen! Du är varken ful, dum osv, du är en underbar person :) Skit i personen, personen är inte värd det :)

[MiniPim]
1

Tack Frida, du okså! ❤

Hanna
2

#32 Säger som #33, ingen har sagt ett ord till dig. Varför gå i försvar?

Jesperlinden97
9

Jag låser tråden, folk har fått se vad jag vill ha sagt, och det är inte långt ifrån att spåra ur.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

:holmgreen:
0

Inlägget är låst för nya kommentarer