Vad vill du göra innan du dör?
Bo i England :3
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Jag vill äta 100 st chicken nuggets! >;D
Flytta till mars.
Jag vill träffa Tilde, Annika och Jesper!
Jag vill leva lyckligt med mina underbara djur.
Eller förresten, jag ska inte dö!
Innan jag dör vill jag resa massa, skaffa barn och bara känna att jag är lyckliig och nöjd med livet. 🙂
1. Gifta mig och skaffa familj med min själsfrände. Vi är i alla fall halvägs där :)
2. Åka till Wizarding World of Harry Potter i Florida.
3. Skaffa hus med ett torn med tillhörande stall och ett par hästar, och massor av katter.
4. Bli mormor/farmor.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
1- hoppa fallskärm
2- hoppa bungeejump (hur det än nu stavas :P)
3- hoppa ifrån en klippa med fallskärm
4- lära mig surfa
5- lära mig volter
6- få folk att le
7- skaffa en snygg och snäll man
8- skaffa hundar
9- utforska världen
10- leva ett otroligt roligt liv fullt med massa äventyr som jag kan berätta för mina barn eller mina syskons barn/barnbarn.
Och mest vill jag lära mig allt jag vill lära mig. Allt mellan himmel och jord. Får jag något i huvudet som "jag vill veta hur det funkar" eller "jag skulle vilja lära mig detta"
så ska jag gå och lära mig det.
Vill göra typ allt som går.. 😃
Jag vill bara kunna leva ett lyckligt och hyfsat bekymmerslöst liv.
Sen ska jag ha rest jorden runt också, ett måste!!
MVH Wilma
1.börja spela i band
2.lära känna nytt folk
3.skaffa familj med en alldeles underbar kvinna/man :3
4.besöka olika städer
5.leva livet :)
6.få folk som kanske inte har det så bra att le och känna sig älskade (t.ex åka till ett utsatt land/stad, ge pengar/mat till de fattiga och sånna saker :3 )
sedan finns det massa andra saker jag skulle vilja göra men orkar inte skriva mer :D
Göra en upptäckt
Komma med i Guinness Rekordbok
Flyga luftballong
Förverkliga en barndomsdröm
Mjölka en ko
Se ett vulkanutbrott
Bo mitt ute i ingenstans
Sova under bar himmel
Hjälpa till på ett barnhem
Övervinna mina största rädslor
Finns mycket mer :)))
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Gå på en LP konsert och träffa dom (på riktigt då, inte bara för att få autograf, men måste få autograf med)
Vara med om en naturkatastrof
Det är vad jag vill ska hända innan jag dör. :)
PJUM
Har en lååång sån här lista :D
Den innefattar bland annat:
-Gå på stan, se lite allmänt mysko ut, med en väska med en lapp där en adress står. Gå fram till någon random människa o säga: "You know what to do." Och sedan bara gå där ifrån och smälta in i folkmassan.
-Stå i en hiss och säga: "pling" vid varje våning.
Sen finns det andra mer seriösa grejer som:
- Volontär arbeta på barnhem utomlands.
- Flytta till ett annat land.
-Lära mig skriften för alviska (spelar ingen roll vilken av dem, alla är lika häftiga :P) .
-Kunna uttala en mening på alviska.
-Besöka LOTR museet på Nya Zeeland .
-Se Metallica Live.
-Äga en vinthund (helst italiensk eller greyhound) .
Efter sommaren ska jag ha prickat av minst 10 grejer från listan. Hehe min lista är lång :P Alla dessa roliga grejer jag ska göra innan jag dör ska självklart filmas :D
Just det! Glömde!
- Se en 'cryptid'!
#11 Dela gärna med dig av filmerna! 😃
Haha I will! Kommer spamma Tif med alla mina äventyr haha 😃 Nejdå, bara lite 😛
Allt detta:
-åka flygplan
- få en bög kompis :D
-åka dubbeldäckare buss(sheck)
-rida in en ko (halv sheck håller på att träna in min ;) )
-lära mig hantera något slags vapen
Massa mer men det här är väll de jag kommer på på raak arm 😉
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag vill känna att jag gjort nytta, att jag på nåt sätt kunnat hjälpa nån eller flera människor/djur som verkligen behövt det. Sen vill jag ha upplevt massa saker, och något jag alltid drömt om är att leva med nån jag älskar på nån stor gård med hästar, hundar osv. Får hoppas att det blir så innan jag dör! Jag hoppas iallafall att jag dör lycklig.
De största drömmarna jag har just nu är att flytta till USA, Los angeles och skaffa en fin familj! Skulle även vilja jobba som VS-modell och på nån mysig affär inne i centrala LA. :) Mitt mål i livet just nu! ❤️
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
jag vill flytta ut på landet när jag gått helt färdigt min utbildning inom djursjukvård, öppna egen djurklinik där samtidigt som jag har egen uppfödning av kooikerhondjes och ett mindre hundoensionat. Det är min livs dröm :)
sen så är det andra på "listan" att blir kär på riktigt, och att kärleken besvaras <3
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
bli rik,rädda massa djur, ha ett stort hus på landet med världens gård och massa djur, åka och kolla på vilda djur och klappa lejon(alla stora kattdjur) och en giraffe! simma med hajar och delfiner, bli riktigt bra på något, finns mer jag vill men kommer inte på de nu på direkten :p
Jag vill..
- resa jorden runt och hjälpa djur i nöd, både vilda och domesticerade.
- dö nöjd med mitt liv
Skaffa en hare!
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Innan jag dör vill jag tro på Gud, precis så som många av mina vänner gör. Jag vill också ha det där speciella bandet med Gud, kunna be om vad som helst, kunna berätta vad som helst.
Om jag inte hinner kommer jag gråta i all oändlighets oändlighet!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
tyck #22 var hur fint som hellst :) tror själv på gud seatt :) håller tummarna på att du finner honom.
#23 Tack :) Mest eftersom i bibeln står det att bara dom som tror på Gud och det Jesus gjorde på korset ska komma till himlen. Vill inte dö och vara ensam, vill hellre komma till himlen tillsammans med mina vänner.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag vill:
- bo i mitt drömhus med tillhörande drömträdgård
- ha leopardgeckos
- ha ett MINST 720 liters akvarium
- åka på safari och se massa djur
- vinna flera miljoner
- rida islandhäst på island
- simma med delfiner
- Rädda djur i nöd, ha kunskap, pengar och lokaler till det
- vara lycklig
- få barn
- bli mormor/farmor
- se ett riktigt tydligt norrsken
- komma över min flygrädsla
- komma över min ormrädsla och hålla i en orm
- få min drömkropp
Det finns så himla mycket mer som jag vill göra innan jag dör men jag får skriva det när jag kommer på det.
Ugh, inte för att vara taskig eller respektlös, fast börjar bli riktigt trött på bibeln. Inte bara bibeln fast varenda bok som säger hur du ska komma till himlen eller whatever.
Asså jag tror på gud, jag tror att jesus fanns, jag tror på dom personerna som nämns i religion fanns.
Fast jag HATAR verkligen hur en liten bok ska säga hur du ska leva ditt liv.
Boken var skriver av människor och har ändrats hundra gånger, den blev inte skriven av gud eller jesus själv.
Var bara en bra människa så får du ett bra efterliv.
Du behöver inte ha någon tro alls.
Man behöver inte "hitta Jesus" eller något, och du måste inte göra vad en bok säger att du ska göra.
Vill du det, så visst det är lugnt för mig.
Fast helt ärligt personligen tycker jag att det är så dumt med att leva ditt liv efter en bok.
Jag vet att jag låter taskig nu, fast överallt jag har varit på internet det senaste så har det alltid varit prat om kristendomen och hitta jesus och göra det & det, inte gör det för då hamnar du i helvetet och blah blah blah.
Börjar bli riktigt jävla trött på att människor LEVER efter en jävla bok!
Fast visst, vill du det så varsågod. Det är bra att ha en tro. Och jag förstår att det är bra för människor att ha en tro.
Fast kristendomen börjar jag bli trött på,
mest för att vart jag än går så ser jag någon person som skriver typ "FIND JESUS OR YOU SHALL BURN IN HELL FOR ETERNITY!"
"Do what Jesus would do!"
"Read the Bible!"
"HOMOSEXUALS ARE WOKING FOR THE DEVIL!"
"If you don't find Jesus you will burn in hell, here go to this website and read about Jesus & start reading the bible!"
Det där är kopierat ifrån sidor jag har varit på.
Det är vad gör att jag ogillar kristendomen. Att folk verkligen går ut och säger sådana saker för en bok säger att det är fel.
Jag tycker bara att man ska tänka lite logiskt, om gud skapade allting, och alla människor. Och att vi är skapade i guds ögon. Varför skulle gud då (t.ex.) göra så vi brinner i helvetet bara för att man är homosexuell?
När det inte var något vi valde. Eller har kontroll över alls.
Eller ett annat exempel. Om jag inte är kristen eller läser bibeln och inte tror på jesus eller gud.
Fast är en otroligt snäll människa som hjälper andra att leva ett bättre liv.
Tänk om jag skulle hjälpa miljoner människor bli bättre. Eller göra så alla fattiga barn i afrika får mat.
Och sen när jag dör, då kommer jag hamna i helvetet för jag inte läste bibeln eller trodde på gud & jesus?
Hur lågiskt är det? Är inte gud full av kärlek och allting? Varför skulle han då kasta mig i helvetet i evigheter för att jag var en bra människa?
Jag tror faktiskt att han/hon/det inte skulle bry sig ett skit om jag inte läste bibeln eller hade en tro, om jag var en sådan bra människa.
Tror ni han skulle kasta en människa som bara är full av kärlek och ljus i helvetet för han inte följde en bok? Jag tvivlar starkt på det.
Jag tror nog bara att gud vill att vi ska vara bra, snälla, kärleksfulla människor.
Jag tror helt ärligt att han inte bryr sig alls om vi följer vad bibeln säger.
Jag tror nog att han bara vill ha kärlek på jorden och att alla kan leva i fred med varandra. Han vill nog bara det bästa om alla.
Och snälla kom ihåg att bibeln inte var skriven av gud eller Jesus.
Och den har blivit ändrad över 2000 år, många gånger.
Nu kommer jag säkert får massa hat fast jag vill bara säga vad jag tycker och känner.
#24 precis som jag också vill! :)
Jag vill bli rik och skänka pengarna till dem som behöver dem. :))
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag vill klappa en leopard.❤️
#29 Åh det har jag gjort ♥ Dock en snöleopardunge, lekte med den också haha ♥ Så söt :')
#30 Åh vad fuskigt! Snöleoparder är ju lika vackra dom :) vart nånstans?! 😃
#31 Nordens ark! :P Dock tror jag inte att alla får göra det :( Jag har kontakter så det var därför ^^ Men det var jättekul iaf :D
#32 Attans! Haha😕
Bli färdigutbildad läkare.
Jobba för ''Läkare utan gränser''.
Vara gravid, få barn.
Gifta mig.
Ha en sommarflirt.
Uppleva kärlek.
Ha en snygg mage (😂).
Åka på språkresa.
Kyssa någon på Time Square på nyårsafton vid 12-slaget och kyssa någon på eiffeltornet.
Åka till minst 53 länder.
Vara stark.
Bli tävlingsdansare på hobbynivå.
/Kram Jennifer
Vore även en dröm att kunna fixa så att min bästa vän får träffa One Direction och till min andra bästa vän rida runt på islandshästar på Island.
Tala 7 språk flytande.
/Kram Jennifer