Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1620 ggr
[jofse^^]
0

pojkvän??

hejsan jag är en 14 årig tjej som är en 99:a och nu så söker jag en pojkvän.

jag älskar shopping,smink,skor,djur,bilar,musik,hårdrock,data,spel,skola,kompisar,hamburgare,godis,mat.

mitt namn är josefin och jag bor i gbg i västra götaland in sweden.'9

så det som du måste vara du får vara 14 till och med du skall fylla 16 år.

kram

josefin

[MikeW]
3

Tror inte du kommer hitta någon pojkvän här inne.

Du borde prova på någon annan sida som typ kamrat.com eller något.

[MiniPim]
7

Asså du har redan 5000000 trådar där du söker pojkvän. Sök på någon dejtningssajt eller något istället :)

Fridaaaa
0

#2 Dejtingsajter är det åldersgräns på ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
2

Detta är ingen dejtingsajt, så ni som söker en partner kan skriva inne på Mötesplatsen eller söka VÄNNER och se vart det leder!

[MiniPim]
1

#3 Äsch det finns nog någon för brn ;)

Xristina
0

Synd att lunarstorm och playahead osv inte finns kvar.. de var ju nästan renodlade dejtingsajter för barn när jag var i den åldern.

Fridaaaa
0

#6 Tycker du? Jag är bara 2 år yngre än dig men jag upplevde inte lunarstorm som en "dejtingsajt" då :)

Xristina
0

#7 Haha när dom la in funktioner att du kunde söka efter killar inom en viss åldersgrupp.. jo, då skulle jag nog säga att det var det. Förklädd till en kompissajt. Inget fel med det, jag hittade själv några "pojkvänner" därigenom.
Eller menar väl mer att det alternativet fanns där, att hitta killar (och tjejer) som du annars inte skulle få kontakt med i vanliga fall. Det finns inte riktigt för barn och ungdomar på samma sätt längre, inte sedan fb gjorde att de sidorna inte användes längre.

Fridaaaa
0

#8 Ja fast det var ju för att kunna leta upp kompisar kanske i egen ålder osv :)
Jag tycker inte att det var det hehe :P
Ja det håller jag med om, men för mig var det en sajt för att främst hitta vänner :P men vi upplever det kanske olika :)