Grön iPhone
Okej
Kul! :) Trodde att dom bara fanns i svart och vit :P
#1 Hahahaha, Aynaz! xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
3#yeup
#2 Originalfärgerna är vitt och svart. Men man kan alltid gå till turken på hörnet och betala 500 spänn för att få fakedelar i en annan färg :)
#1 Var väl en onödig kommentar? 😛
#5 En onödig kommentar passar ju bra till ett onödigt inlägg! 😃
#6 Är väl inte upp till dig att avgöra vad TS anser vara ett nödvändigt inlägg? 😛
#7 JAG tycker att det var ett onödigt inlägg? :) Och då är det väl inte upp till dig att avgöra om #1 tyckte att det var en nödvändig kommentar?😉
#8 Har inte påstått att att TS tyckte att det var ett nödvändigt inlägg, tycker bara inte att det är upp till dig att avgöra huruvida inlägget är nödvändigt eller inte.
Och tycker man nu att tråden är så jäkla onödig så kan man väl bara bläddra vidare och låta bli att kommentera?
#5 Ser inget onödigt med den? :P
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#9 Seriöst, det var ju du som kommenterade först för att du tyckte att #1 skrev en onödig kommentar. Jag bryr min inte om tråden, och jag får kommentera bäst jag vill. För du säger ju emot dig själv, man får inte säga att någon skriver något onödigt. Ändå gör du ju det? Ta det lugnt!
Förresten, jag har inte "avgjort" att TS skrivit ett onödigt inlägg. Jag tycker att det är onödigt, och förstår inte vad hon vill få ut av det. Men hon och kanske flera tyckte att det var jätteintressant och viktigt. Jag låter ju dem tycka vad de vill? Och #1 tyckte kanske att det var en nödvändig kommentar, du kan ju inte avgöra att den är onödig!
Nu slutar vi kommentera, vi förstör ju den viktiga tråden!
#5 hon berättar om hennes gröna iPhone, jag säger okej :)
#5 Vad är det för fel att skriva OKej? :)
Grönt är snyggt, älskar grönt :)
Men visste inte att man kunde ändra hela telefonen till det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fick väldigt många svar nu plötsligt haha.. Orkar inte svara åt var och en, utan skriver istället till er alla:
Det är inget fel med att skriva "okej", men jag tyckte att det var en lite onödig kommentar. Det har jag rätt att skriva, lika mycket rätt som #1 har att skriva den kommentaren, och lika stor rätt som alla andra har att skriva att kommentaren inte var onödig. Eller hur?
Poängen är att alla har rätt att kommentera, men att man kanske inte behöver göra det alla gånger, om man inte har något vettigt att säga. (Och jag förstår att det är här jag "säger emot" mig själv eftersom jag själv påpekade att en kommentar var lite onödig, vilket jag inte )
Inoni och sarkasm, kära vänner. Det kan misstolkas på internet. Tänk efter litegrann. 🙂 I'm out, peace!
#14 Men hon kanske tyckte det var vettigt? man kan ju tycka olika saker är vettiga att skriva, så länge det ej är elakt, påhoppande eller liknande så :)
#16 HAHA! Så skön 😃
#16 ohh…shit!!! ring nyheterna!!!! :O alla måste få veta detta!!!!!!! :O!!!!!!!!!!
#16 Vad sött skal! :P