Flickvän?
Finns det nån flickvän därute till mig?
Självklart, det finns någon för alla! 🙂
Ja, kanske det!
Fast hon kan ju vara inne också 😃
Kanske nån här inne? ;)
Kanske lättare om du visar hur du ser ut! Annars är jag inte intresserad! xD
Ska du hitta någon här får du nog ta och skriva lite mer om dig själv också. :)
Håller med Jessica! Gör en liten presentation ihop med en bild, intressen, din ålder och var du bor kanske. Då blir nog folk mer intresserade i att skriva till dig :)
Så nu har jag gjort det så checka gärna in den :D
Finns någon för alla.
Men det är bra att träffa en person innan osv också, för att lära känna personen ect :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
han är 16 år
#9 något för dig?
jag vet inte?
Sen när är iFokus en dejtingsida? Har jag missat något?
Dom flesta tjejerna här inne är typ upptagna. Och dom som inte är det är antingen för gammal eller för ung för dig :P
Eller så bor dom inte alls nära dig.
Rekomenderar någon annan sida hörru ;)
#14 Så du menar att en som är 13-15 år eller 17-24 år gamla inte skulle kunna vara tillsammans med en som är 16 år? Det är ungefär ålder här, finns såklart några yngre och några äldre än det med :)
#13 nej du är så awesome och fattar det bara :)
Jag ska vara lite realistisk och pessimistisk här.
De här trådarna är endast extremt onödiga för att ni kommer inte hittar er stora kärlek på iFokus.
Gå ut och snacka med folk du känner eller dina kompisar känner eller din farmors kompis barnbarn whatever det är större chans att ni får dem än "fialotta55" på iFokus.
That's it.
#17 AHAHAHHAHAAHA
#18 Men det är ju sant!
I'm all in Babe! ;)
#17 Så… Det går inte att hitta kärlek här!? Vad fan har jag gjort då?!
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#21 Har ni träffats, gift er, flyttat till Colombia och skaffat barn?
#22 Och varför skulle jag behöva göra det O_o
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#23 Första frågan var seriös; Har ni träffat varandra?
Jag menar varför flytta till Colombia när man kan flytta till Ecuador.
#24 Jag har varit tillsammans med någon från iFokus, ja. Det är inte en online flört, utan det blev en regelrätt relation. Det började här.
Varför skulle det spela någon roll var någonstans man letar? Hittar man någon man gillar så gör man det.
-Stephen Hawking
#26 Klart inte att det är en dejtingsida. Vem har sagt något sånt?
Man pratar med folk här. Diskussionsforum.
Så visst tycker jag att man ska undvika sådana här trådar.
-Stephen Hawking
#26 det kallas mänskliga rättigheter ;) finns det någon regel över att man inte får skriva så?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#28 Kan du peka ut var jag sa "Det finns en regel på iFokus som säger att man inte får skriva kontaktannonser"
Jag tycker bara det är onödigt. Simpelt.
#29 det sa du inte, men du var väldigt emot det :) men okej :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Söker man flickvän/pojkvän seriöst, så beskriver man sig själv mm också :)
Fridaakesson; jag är 24 år och skulle aldrig, under inga som helst förutsättningar överväga att inleda en relation med någon som är 16 år och det bör inte heller någon annan uppmanas till… Ja, lagligt, men exakt på gränsen.
#32 Du kanske inte skulle det, men det är inget fel med det och finns många som skulle kunna tänka sig det :)
Mina föräldrar är det t.ex 9 år emellan, dem fick mig när hon var 20 år :)
Fridaakesson; jag anser att det är väldigt fel och det blir en vuxen person som utnyttjar ett barn, är du 16 år är du nämligen just det, ett barn. Få personer skulle se en sådan relation som acceptabel.
Ålderskillnaden i sig, är i min värld ett gränsfall, men vill någon som är säg 30 år ha en relation med någon som är 50 år så visst, för all del, då är det två vuxna personer som tar beslutet. En 16 åring är däremot ej vuxen och jag finner därför relationen som obehaglig och etiskt mycket tvivelaktig.
#34 Alla tycker olika och det är personens val om man är 16 år och vill vara t.ex tillsammans med någon som är 20. Över 24 års ålder däremot tycker jag är lite väl. Men som sagt, är upp till personen i fråga.
Jag styr inte över någon annans handlingar eller hur en person vill göra ang den saken.
Jag har svårt att se det som ett jämställt förhållande där båda är med på lika villkor.
Jag måste hålla med Moa- just för att den ena är ett barn i en sådan relation. Det skiljer 9 år mellan mina föräldrar med, men de träffades sent i livet när båda var vuxna. Jag ser aldrig en relation mellan barn (under 18) och vuxen (över 18) som ok, såvida det inte skiljer 1-2 år bara. Men det är ju jag. 🤓