Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 956 ggr
[jofse^^]
0

vrf skrivförbjud

det är ju flera som också skall få skrivförbjud inte bara jag meh hallå.

PiganX
0

Vad pratar du nu om?

[MiniPim]
7

Du som startade allt = du får skrivförbjud.

[jofse^^]
0

jesperlinden eller nu han heter gav mig skrivförbjud.😭

Fridaaaa
0

En avständning sedan tidigare är också en förklaring kanske?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[trabajo]
5

#3 Om han gav dig skrivförbjud.. Varför skriver du då? 🤔

PiganX
2

#2 Vem har bestämt det? Jag frågar bara, eftersom jag inte vet. Enligt mig så har ju de som fortsätter allt tjafs lika stor del i allting som den som "startat" allt. 

#3 Skriv till Tirin (Tilde) om du känner att du blivit orättvist behandlad av någon medis. Men nu har du ju iafl inte skrivförbud?

[MiniPim]
0

#6 Tilde har gett henne skrivförbjud för det VAR hon som startade allt.

Fridaaaa
0

#6 Det var hon som började med elaka PM och i trådar därav kom hela karusellen igång. Så har jag sett det i alla fall.

Han har inte bestämt det själv som medis tror inte jag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PiganX
0

#5 Skrivförbud innebär att man inte kan skriva på en sajt, man har alltså inte någon behörighet att göra det längre. Så jag gissar att när hon skrev detta inlägg hade hon behörighet. Vet dock inte om hon har det nu. Men iallafall, förbudet innebär inte att hon inte får, utan att hon inte kan. 🙂 

#7 Okej, då förstår jag! Tänkte bara, för det lät nästan på dig som att du avgjorde det. Men då förstår jag hur det ligger till! Och jag har ingen aning om vad det var som startade allt, även om jag uppfattat av er andra att det tydligen är TS. 

#8 Okej! :-) 

EDIT: Ts, vill du ifrågasätta ett ev. beslut om skrivförbud så skriv till Sajtvärd eller Medarbetare istället, för vi andra medlemmar kan inte påverka det.

[MiniPim]
0

#9 nädå :)

[trabajo]
0

#9 Aha.. 🙂

[Tilde]
19

Okej såhär ligger det till…

Jag pratade med en Medarbetare här på sajten och vi kom fram till att jofse^^ ska få skrivförbud, därför att:

• hon har tidigare haft ett eller två andra konton som har fått skrivförbud på grund av otrevligheter och kränkningar
  • hon har varit elak och hotat medlemmar via PM
  • hon har startat trådar i syfte att kränka andra

Nu vill jag inte gå in på detaljer, men vi håller fast vid detta beslut.

Framöver kommer ALLA som har haft ett konto tidigare som har fått skrivförbud, få det igen "automatiskt" om man skapar ett nytt konto. Man fick ju skrivförbud från början av en anledning, eller hur? :)

Har jofse^^ något hon undrar över eller om hon tycker att hon inte förtjänar detta skrivförbud får hon gärna ta upp det i PM med mig!

Inlägget är låst för nya kommentarer