(X)Han hör inte av sig :0
Hej!
Jag var ute med en kille i lördags. Vi hade jättetrevligt. Jag som över hos honom och ja. Dagen efter låg vi mest och kollade på film och mös i hans säng.
Han följde mig till tåget och han sa att han ville ses igen innan jag var tvungen att gå på tåget. Jag skrev till honom igår och då verkade han inte speciellt pratsugen. ska jag messa honom igen eller ska jag vänta på att han hör av sig?
// Elin-li,
Äsch, messa på du tycker jag. Dock inte en gång i kvarten eller så
Vad räknas som att "mysa" för dig?
#2 Vi hade sex, kramades, strulade.
// Elin-li,
#3 Oj, har du bara träffat honom en gång?
För var det första gången så kanske han bara utnyttjade dig :/
Vill inte låta elak eller så…Men jag tror att han bara utnyttjade dig.
Vi sitter dock i samma båt, sis'.
#5 Du låter inte elak. Det känns dock inte som att han utnyttjade mig. Det var typ mitt initiativ att ha sex.
// Elin-li,
#6 Ja, många killar funkar så. Dom ser till att du tar intiativ eller så. Det är min erfarenhet
#6 Okej, hm… Då vet jag inte riktigt. Är du kär i honom?
Jag förstår dig lite halvt…Vill dock inte ta upp det i tråden.
#7 Jag får ge honom lite tid. Annars åker jag bara hem till honom och frågan vad som är fel =P
// Elin-li,
#9 Tycker du ska köra på den! Haha :')
Vad jag har lärt mig av killar (generellt) så ska man vara ganska svårflirtad så håller intresset i sig längre än bara fram till attraktion. Alltså att han blir intresserad av dig som person om du väntar med sex. Då lär han känna dig som person och inte bara tycker du är snygg eller så. :)
Var dig själv, bete dig på det sätt som känns mest som du och gör det som känns rätt för dig. Det kanske inte blir just han som faller för dig, men rätt kille (eller tjej) kommer att falla för den riktiga dig. Så jag råder dig att fortsätta vara som du är, är du inte den "svårflirtiga" personen så låtsas inte vara det. Gör det som känns bäst helt enkelt!
Lycka till. 🙂
Jag förstår allas oro i denna tråd, men å andra sidan så kanske det kändes helt rätt för TS och killen hon träffade! Lite som kärlek vid första ögonkastet? Att pusselbitarna passar.. 🙂