Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: känsliga-rummet
Läst 993 ggr
[cookies]
13

"Om" mig (och mina svar/kommentarer)

Tjeeeena!

Vill snabbt bara skriva ett inlägg om mina kommerntarer i trådar. 🙂

OM någon har tagit illa upp ber jag om ursäkt för det då det inte har varit meningen.

Så. Om jag kommenterar ett inlägg så skriver jag vad jag tycker och låtsas inte, ofta är jag också rak på sak. Ibland kanske jag är lite för kort så man inte förstår…

Jag ger raka svar för en anledning. Jag gillar inte när folk ljuger eller låtsas, vi har redan nog av det i denna världen. Spelar inte så stor roll vad det gäller.

Om jag svarar kort och kanske "otrevligt" är det antagligen inte menat så, stör ni er eller undrar över mitt inlägg så skriv det då, svarar jag inte (antagligen för jag missar det) så skicka ett pm och påminn mig. 

Jag tycker om när folk säger som de tycker, om man inte tycker om någon jag sagt eller gjort eller liknande (här på iFokus, om det är något jag gjort privar så är det pm som gäller), ta det då med mig via pm eller fråga i en tråd, jag är mycket villig att ta emot kritik och diskutera mitt beteénde.

Jag har som sagt inget emot kritik då jag vill vara en trevlig människa. Så länge det inte är onödig kritik som "du är ful", visst det kan vara din åsikt. Det är ingen relevant kritik för det är inte mitt problem.

Sorry om ni tycker det var onödigt med detta inlägg, men eftersom jag är ärlig, rakt på/säger vad jag tycker så kanske jag lätt kan uppfattas fel.

Bottom line, jag menar inget illa så fråga om ni tar något illa.

Mvh Cookies med kakorna 🙂

[Tilde]
4

Jag har inget problem med folk som är rakt på sak, bara det vet HUR man uttrycker sig! Istället för att skriva "du är dryg" så kan man ju förklara varför man tycker att personens inlägg vad jobbigt, eller vad exakt det är man stör sig på.

Min sambos mamma är extremt ärlig. I helgen hade hon varit på fest och träffat gamla bekanta, så frågade hon rakt ut till en man: "Varför är du så fet?" - Hallå där 😮 Så kan man ju inte säga! xD

Det är viktigt att vara socialt kompetent, att veta hur och när man ska tala, men att ändå få fram sin åsikt.

[cookies]
0

Nåt sånt skulle jag aldrig skriva! :O

[Tilde]
1

#2 Haha nej det är ju bra xD