Låttext-leken
Tänkte att vi kunde köra en lek som går ut på att gissa vilken låt texten hör till.
Om jag börjar att skriva t.ex In the daylight, in the daylight, when the sun is shining. Då svarar nästa person Uncover- Sara Larsson. Sedan skriver man en ny låttext o.s.v
Okej jag börjar då..
"Du är den vackraste jag mött, inte tuff och kall och hård som andra.."
Astrologen, vem som var först vet jag dock inte ^^
"tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart, jag vet att hon är söt men.."
Jag kommer - Veronica Maggio :)
"I've been upset and I've been down, I've been throwing things around"
Den där kunde jag inte, så jag fuskade med google haha! Anna Maria Espinosa - To win my love.
"Trying to keep up with you & i don't know if i can do it. Oh no i've said too much, i haven't said enough.."
Hihi det är ju Livet enligt Rosa-låten!😃
Nu googlade jag med 😇
R.E.M. - Losing My Religion
"I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna sing it all night long"
Jaha, haha var så längesen jag såg Rosa att jag helt hade glömt hur den gick! Hehe 🙂
Mando Diao - Dance with somebody
"I belong with you, you belong with me you're my sweetheart"
Dance with somebody - Mando Diao
"And I try, oh my god do I try, I try all the time In this institution. And I pray, oh my god do I pray, I pray every single day for a revolution!"
#5 Damn jag var för långsam!
The Lumineers - Ho Hey
Kan väl ta samma text som i #6 igen då ;)

Var tvungen att googla 😇
What's Up - 4 Non Blondes
"And she tried to survive, living her life on her own. Always afraid of the thrown"
Är det Demi Lovato - 2 worlds? ^^ "Well you only need the light when it's burning low"
Passenger - Let her go. :)
"Shut up, hush your mouth, can't you hear you talk too loud? No, I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds."
Caesars - Jerk it out
"Varmt eller kallt, vått eller torrt, i alla väder vi lever för sport. Vi samlas ihop, alla tar del, vi hyllar oss själva med känsla för spel. Ställ upp i våran sång, våga satsa för att vinna.."
Game on - För alla oss
"Who do you think you are, running around leaving scars.."
Jar of hearts - Christina Perri
"I don't laugh and I don't cry. I don't think about you all the time, But when I do I wonder why"
One day - Asaf Avidan
"Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken"
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Ett fel närmare rätt- den svenska björnstammen! :) "Cause I got time, while she got freedom."
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
The Script - Breakeven (?)
_
'''Take a breath, pull me close, and take one step'' _
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.

Can I Have This Dance - Vanessa Hudgens och Zac Efron
"You're not the only one so let them criticize. You're untouchable when you realize"
Change your life - Little Mix "We could be starving, we could be homeless, we could be broke…"
As Long As You Love Me - Justin Bieber (?)
"I tried so hard, and got so far, but in the end it doesn't even matter"
PJUM
As long as you love me - Justin Bieber
" Need to grow older with a girl like you, finally see you we're naturally, wanna make it so easy when you showed me the truth.."

I'd rather be with you - Joshua Radin "Too young, too dumb to realize, that I should have bought you flowers and held your hand"
When i was your man- Bruno mars
"Maybe one day you'll understand why everything you touch, oh it dies"