Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 5561 ggr
[Tilde]
3

Stilar du har tillhört

Vilka stilar har du tillhört? Alltså inte stilen du har just nu, utan såna som du har haft förut! T.ex. scene, jrock, osv… Vore kul med bild också, om ni har! 😃

Jag har varit gyaru, en japansk stil som fokuserar mycket på smink (ursäkta bildbomb!):

Ihop med Agepoyo-Fredrik

Ihop med andra gyaru, bland annat Rin och Becci ^^

[Spökriddare]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har kört på fashioncore/emo :)

(2010)

[MikeW]
0

#1 Wow, du ser så jävla cool ut där! :P

Har alltid gillat människor som klär sig så, tycker att det sticker ut(på ett bra sätt). Och det är bara så himla coolt!

[Spökriddare]
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag var så himla söt alltså. Haha inte för att vara egoistisk då 😂

Afturelding
3

Jag har varit punkare med tuppkam, kängor och trasiga kläder en gång i tiden. Det är väll en fem år sen nu. Hittade en bild från slutet av perioden, där jag har en ganska kort tuppkam som tyvär inte är ställd här x)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
1

Enbart min egna, ingen annan. Mer åt det rockiga hållet ibland men tar jag gillar för tillfället :)

Kan tillägga: Aldrig följt mode eller varit fjortis eller mer åt fjortishållet ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
2

Jag är sån som typ inte bryr mig om mode, har haft min egna stil hela tiden.. :) 

På vintern har jag typ jeans och någon tröja + min flufftjocktröja och på sommaren är det mer olika! ^^

[Zlarviig]
3

Jag har varit någon Emo-Fjortis blandning. Den liksom smög sig på, och sen dunsta den bort..

Sen var jag typ något hippie liknande..

Båda stilarna hade jag för ungefär två år sedan..

Nu har jag det jag tycker är fint (det jag iofs då också). Ibland kan jag ha lite mer rockig stil med nitarmband och svart ögonskugga och ibland kan jag ha lite mer hippie-aktig stil med pannband och lång klänning. Oftast har jag bara vanliga jeans och ett linne på mig.

Hittar inte så många bilder då jag tog bort dem flesta när "emoperioden" var över.. 😛

[MiniPim]
0

#7 vart bor du? :o

[Zlarviig]
0

Här är typ mittemellan Emo och hippie tiden.. 😂

[Zlarviig]
0

#8 Stockholm. Varför undrar du? 🙂

[Zlarviig]
0

Och här är ända fotot jag hittade på mig under "hippie-perioden" 😛

Det hade precis regnat och vi gick 8 kilometer till affären för att köpa glass.. Vi hade iallafall kul på vägen 😃

[MiniPim]
0

#10 Jaha då va det inte du, jag trodde du gick på min skola nämligen! 😛

Cazzos
0

Mjukisbyxor… Varje dag.. Har inga bilder från den tiden, men kan väl ge en liten hint att jag såg ut som en köttbulle 😎

Detta var i princip hela min barndom till årskurs 7. Då "bytte" jag till jeggings ett tag, men kör permanent på jeans nu. Var så överdrivet tjock på den tiden så att jag inte kunde ha jeans 😡

[Zlarviig]
0

#12 Jaha 😃

Glömde skriva att jag även hade "fjortisstil" året innan.. 😟

deleteduser
4

#11 Åtta mil?! det måste ha tagit ett tag? ;)

[Zlarviig]
5

Ojsan skojsan… Jag menade självklart åtta kilometer haha 😂

[vigge_]
0

Jag var förut typ hipster. Flera år sedan

[rocklover]
0

….jag var hiphopare O.o…tror inte att jag har några bilder från den tiden ._.

[00livia]
0

Ångrar mig XD hoppas ingen såg bilden!

Geru
3

Vanlig svensson svensson stilen. Ofta omärkta kläder.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

JossiMelon
0

Jag ändrar och förnyar mig hela tiden.  Har ingen stil som som jag haft och aldrig kommer ha igen. Det går i perioder om jag känner för att klä mig lite rockigare, glammigt eller "hippie"-aktigt. :)

Fridaaaa
0

#20 Vad är "svensson svensson" stil?

[Spökriddare]
2

#22 Jag tänker direkt på ljusa slitna jeans samt en helfärgad t-shirt och foppatofflor… 
Fråga inte varför men det bara hoppar upp i mitt huvud 😂

Fridaaaa
0

#23 :) Aldrig hört talas om det innan nämligen :P
För mig finns det ingen typisk "svenssonstil" xD

Geru
1

#22 Helt standard kläder. Inget specifikt märke. Ingenting som sticker ut. Jeans+t-shirt+luvtröja brukar det vara för mig. Annars är Jeans+t-shirt nog det som jag specifikt menar^^

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Fridaaaa
0

#25 Jag har mycket jeans, och huvtröja t.ex men det är min egna stil :)
räknar även jeans+t-shirt dit med :P

Men roligt att höra ett nytt uttryck ^^

Geru
2

#26 Jag kallar det för det^^ Det är ingen stil egentligen. Det är bara det som är vanligast^^

-Stephen Hawking

-Idaoh-
0

Ja va äckligt fjortis en gång i tiden , nu ser ja mer normal ut , har behållt de blonda håret fast i en annan nyans .. var mer vit än blond på den tiden 😊

Fridaaaa
0

#27 :)

Revolt
0

Även jag har varit i fjortis-perioden, hahah!

Dock tänker jag inte lägga upp någon bild för jag skäms helt galet över de bilderna.. xd

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

-Idaoh-
0

#30 kom igen nu då ! ;) En med extra idomin ! haha (om nu fjortisar har de nu för tiden) :o

Quenzi
3

Ett tag hade jag bara kläder med Amerikas flagga på. 🤔

PJUM

menokej
0

Jag har varit ganska fjortis… Usch haha!

jag skäms sjukt mycket kan jag säga.

Revolt
0

#31 det var lääänge sen och jag var inte så extrem faktiskt :) typ lika sminkning som #33 och tog massa egopics. herregud vad jag skäms av bilderna!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Frida B
0

har alltid varit mig själv, viket betyder att har inte brytt mig om kläder så mycket. Får jag välja mellan att shoppa kläder eller att köpa roliga grejer till djuren väljer jag djuren haha!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)