Favoritaffär
Har du någon favoritaffär? Isåfall, vilken?
Kan vara en affär för precis vad som helst. 
medarbetare på allergier.ifokus .
Själv är jag ett stort fan av Lagerhaus
Dom har mycket roliga prylar som inte går att köpa någon annan stans, roliga småsaker att ha när man går bort osv. När min kompis fyllde år fick hon bla. tandtråd med cupcake-smak från Lagerhaus, hahah.
Glömde att skriva… ;) H&M tillhör också favoriterna, dom har bland annat en bra avdelning för smink & nagellack :) ganska fina kläder också, och inte helt överdrivet dyrt.
H&M är affären jag handlar mest på ;) Och bion (A)
Emma
coop är störst och bäst här där jag bor!! XD vi har typ lidl ica och coop
Oj.. jag gillar att fynda, så… Rusta, jysk, Jula. Andra affärer är HM, Thulins, kappahl.
Kläder är det väl Gina Tricot, sen älskar jag att köpa småsaker på Lagerhaus
H&M och IKEA (brukar inte handla där men så kul att gå runt där, hehe) :)

Ullared 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

T12 är min favorit 
Carlings är min!
Sen finns det massa affärer som Punktshop som man hittar lite överallt. sånna affärer gillar jag.
Sen älskar jag djuraffärer. Jag älskar att shoppa åt mina små möss 
Vilken kul tråd!!
Fast än den är gammal.. xD
Min är arken zoo, ingen annan slår den!
:D jag gillar Bluefox o punkt shop (fast punkt shop har börjat med 1D o sånt -.-) annars älskar jag djuraffärer :D
Djuraffären, haha. Hittar alltid så mycket spännande där.
hööks ;). Och Ullared måste man såklart lägga till! 😃
Ikea och Ullared! :D
Seriösa och kunniga djuraffärer :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Gillade verkligen Nelly när leveransen var så snabb! Sen finns det affärer jag aldrig har handlat på men som har gudomligt snygga kläder (på internet)! xD
Junkyard, för om jag vill ha kläder har dom ju bra och jag kan också beställa snowboard saker därifrån, jag gillar klistermärkena man får och ja allt är bra, hahah :]
Ikea, Nelly och…Daglivs^^
Ikea: Där finns allt, allt till råttorna är inhandlat där ifrån. (All burinredning, leksaker, osv)
Nelly: Snygga, ibland billiga kläder osv. Dock har det varit rätt dåligt på sistonde med frakt och sånt.
DagLivs(Stoooor mat affär på fridhemsplan): ÄLSKAR MAT! Hahahahaha no kidding, de har allt, sjukt stor affär för att ligga mitt inne på kungsholmen. Sjukt billigt också 😃
Mina favoritklädbutiker är Gina tricot, Vero moda, Vila och Kicks
Och hästbutiker: Horsemeup.se, skarahastsport.se, charlies.nu
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Kläder: Gina tricot & New Yorker & H&M.
Smink: Kicks och från min mamma som hon beställer (Märket Andrea)
Djur: Enbart via nätet: Grizzly och Zooplus.dk. Sällan jag handlar i djuraffär pga olika anledningar.
Matbutik: Maxi, Börjes och Willys.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
**Shock!
**Sedan har även Hottopic, Urbanoutfitters, New Yorker & Monki fina kläder. Men Shock har alltid varit, och kommer alltid att vara min favoritaffär.
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Beyond Retro, Sivletto, Hepcatstore och myrorna. Och tradera ;)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
rilo i jönköping för dom har bra saker till min lilla cesse . Och det är en bra djur butik tycker jag