Favorit plagg/outfit?
Har ni något sådär favorit plagg eller någon favorit outfit? Beskriv det eller visa en bild! Motivera varför just det här plagget! 
Jag väljer min rutiga tröja pågrund av att den är så stor och skön! Och missarna vill alltid gosa med en om man har den på sig hehe.. 

Bilden är tagen nyss där av Felix i mitt knä.
Min onepiece, sitter i den nu och fryser som jag vet inte vad, ska köpa en till, med sånt fluffigt på hela insidan så kanske jag också kan få bli varm för en gångs skull.. Liiiite OT men jag vill också ha katt :(
Stora munktröjor, joggingbyxor och linne :D
Har inget speciellt favoritplagg så :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har ett antal favoritoutfits… Här kommer tre av dem (observera att bloggadressen på bilderna är till min gamla blogg, detta är den nya: http://beautybytirin.blogspot.dk/):

Här är en vit tunika med silverklackar och matchande bälte… Prinsessoutfit!
Känner mig nästan som en prinsessa i den, hihi.

Denna outfit består av en svart klänning med en kofta till och tuffa kilklackar. Strumpbyxorna ger också ett lite tuffare intryck, medan koftar gör så det också blir sött :)

Den sista outfiten består av en sockersöt klänning ihop med skinnjacka och tuffa klackar. Älskar att blanda sött med tufft 
#1: Har 7 stycken.. 
#2: Mysisar och stora tröjor all the way hey!
#3: Du är så himla fin Tilde! 
#4 Aww tack, du är också fin ju!
Det är förresten en riktig söt tröja, den rutiga. Var har du köpt den? :)
#3 Vart har du köpt tightsen/strumpbyxorna? Gud så snygga! :D
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Precis som #1 Så Ääälskar jag min OnePiece, den har Usa:s flagga på! ;P
Hade 2:st innan men jag har vuxit ur de andra på 6 mån! Sjukt! :O
Åh här måste jag komma ihåg att skriva sen :P När jag har mer tid ska jag fotografera mina favoriter och lägga upp dem här :P
Och juste, ÄLSKAR dina skor Tilde! Helt awesome!
Mina 4 är:
1. (lysande) gröna byxor, svart t-tröja, gröna stora örhängen, grönt nagellack och som pricken över i En svart hatt
2. Rosa höga byxor, svart t-trjöja/linne (instoppat) och några stooooora örhäängen!
3. Boyfreinds jeans, en söt t-tröja med någon kul tryck eller munk jacka och så klart stora örhängen!
4. en längre stickad tröja (rutig), svarta tightsen(eller hur det stavas), och rutig hatt! Hälst stora eller anolunda örhänden till detta med ;)
Som ni ser så älskar jag att sticka ut, häslt har jag jätte mönstrade strumpor som inte allts passar in! Och så älskar jag stooora eller konstiga örhängen ;)
får se fall jag kan få något fotto på något någon dag ^^
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag har väll egentligen ingen favorit outfit, det beror helt och hållet på vad jag är på för humör 
#6 Tack, de kommer från Asos, men jag tror det har funnits liknande på H&M och andra svenska affärer :)
#8 Tack kära du, jag älskar dem också 
Älskar min magtröja (om det heter så, aja, jag säger så
) den är vit med storbrittaniens flagga på och så under den ett rött linne, ska se om jag kan ta kort någon dag. 
Och en sån där college-tröja eller vad det heter, den är svart och vit. 
Sen har jag jättemånga t-shirtar som jag älskar!
PJUM
#4 Åh dela med dig :(
#5: Jag köpte den på Lindex! 
#14 Åh, har nästan aldrig köpt kläder (förutom underkläder) på Lindex… Kanske borde kika in någon dag 
#15 Menade katterna 
Jag är galen i pösiga jeans som sitter åt lite i vristerna ^_^ Har ett par svarta som jag köpte på Lindex för 400:-. Till dem har jag lite allt möjligt, en favorit är nog min ljusgröna tröja med "trekvartsärmar", och sedan läderjacka på det
Oh yeah.
Som shorts diggar jag halvlånga skitibrallanbyxor!
Använder även "vanliga" jeans och brukar ta ett linne (helst från Gina) samt munkjacka eller liknande till vardags 
Ska försöka fixa bilder en vacker dag…
alla mina blue-fox jeans. har 3-4 stycken <3
#19 fin. passar dig
#20 Tack :D Och det hoppas jag, den tog mig 20 timmar att sy.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
har du sytt den själv? den är jätte fin!!!!!!!
#19 Söt klänning :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#22 Jag syr alla mina kläder :) Och stickar koftor. Och tja, gör kläder på det stora hela!
#23 Tack :D
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Min onepice, eller okej den kommer från stadium och är från märket warp, alltså är det ingen one pice, utan warpis xD
Det är det appsolut skönaste och gosigaste plagget jag har, tycker inte det är särskilt snyggt, men så jäkla underbart härligt gosig, haha xD Förstår inte hur jag innan kunde klara mig utan en….<3
//Julia
min mjukisar och min lila luvtröja. och en grön mjuk tun flis med tum hål