Byta ifokus-namn?
Går det att byta ifokus-namn på något sätt? Jag tycker mitt är så krångligt :P. Hehe, men jag vill inte förlora alla mina Medaljer :c. Dock har jag inte speciellt många, men ändå…
Tacksam för hjälp 🙂i-lands problem…
Vet inte om det blev rätt kategori ;)
Skicka ett PM till Niklas och fråga! :) Skriv vad du vill heta i samma PM.
Han hjälpte mig ändra för något år sedan.
Det kan man inte göra själv :)
Ibland kan Niklas eller Staffan göra det men det är vid lite speciella tillfällen men du kan ju höra med dem :) Annars får du behålla denna eller skaffa ny :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kontakta Staffan eller Niklas. Vet att de kan byta namn ibland om man frågar snällt. :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ja det går, Staffan ändrade lite i mitt namn ^^
#1 och #2
Tack 🙂ska höra med någon av dom. Vill helst inte skapa ny, blir så krångligt. haha :)
#2 Jag minns att jag fick ändra väldigt lätt - det var faktiskt han som skrev till mig!
Någon som skrev att den ville ändra användarnamn och jag skrev "Jag vill också ändra användarnamn till ****" då skickade han ett meddelande och skrev "Läste att du ville byta namn"
Ja, typ så.
#3 och #4
Såg inte era kommentarer först :) Tack! Ska skicka iväg ett snällt PM nu :)
#7 Tror att han förstår! Ditt användarnamn är ganska krångligt 😇
Är man Medarbetare ändrar dom gärna ens nick till något mer "normalt". Är man vanlig medlem ska man ha speciella skäl för att dom ska göra det.
Okej, tack :). Hoppas jag kan få byta även fast mina skäl inte var speciellt speciella. Hehe…
#10 Jag ville bara få bort ett hjärta efter ''MiniPim''.
Jag skrev: '' hej kan du ta bort hjärtat efter mitt namn tack?'' så gjorde dom det!
#9 Det kanske var anledningen till att jag fick ändra namn!
fick byta namn :)
#13 Vad bra :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.