Tänk er för.
Jag tycker att alla ska tänka sig för innan man skriver i någon tråd.
Jag tycker att det är vissa här på TiF som JÄMT ska ha rätt och aldrig kan acceptera att man har fel, börjar ifrågasätta och tjafsa i nästan ALLA trådar.
Det blir ganska dålig stämning tycker iaf jag.
Så jag tycker i allafall att alla ska tänka sig för och inte börja gnata på i varenda tråd man ser.
Jag vet att det är flera som tycker att vissa/en viss person är jobbig som hela tiden ska hålla på i varje tråd så tänk på det :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄÄÄÄLV! 😃
Fast nu är detta faktiskt ett diskussionsforum, inte en chatt. Man ska ifrågasätta och argumentera för det man står för, rätt eller fel spelar väl ingen roll, varför annars hänga på ett diskussionsforum liksom? 🤫
~mikkan
#2 Vissa är ju bara dryga och argumenterar fel och jobbigt hela tiden. Äldre personer om kommenterar i varje tråd. Men klart att dom får göra det. Men då får man ju stå ut med att vara lite ogillad :)
Ja det är sant. #2 Men är det nödvändigt att i 9/10 trådar ifrågasätta och tjafsa om onödiga småsaker? Det tycker inte jag.
Det är väl onödigt att tjafsa men vi är ju trots allt här för att diskutera. Klart man kan ifrågasätta även de allra minsta saker om man själv inte förstår. Kan verka jobbigt för vissa men för att kunna besvara någon så måste man ju själv förstå den andras ståndpunkt.
#3 Antar att ni menar fridaakesson, tycker att det är rätt elakt att göra såna här trådar bara för att försöka hänga ut någon trots att man gör det lite diskret. Kan inte ens tänka mig hur många hon faktiskt hjälpt genom att svara i väldigt många trådar. Stor eloge till henne! 😃
~mikkan
Man kan ju vara engagerad och argumentera och diskutera i många olika trådar, men man måste inte skriva Drygt och otrevligt, och när man börjar tjafsa och hålla på och aldrig accepterar att man kan ha fel då får man ta och lugna ner sig tycke jag.
Absolut, diskussioner ska tas i en trevlig ton. 🙂
~mikkan
#5 Jag syftar inte på någon speciell. :)
#5 Tack :)
Och till er andra. Tycker ni att ni är bättre som skriver sån här tråd och såna här inlägg? Absolut inte.
Skapar ej bättre stämning heller, tvärtom.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag syftar inte på någon speciell har jag skrivit. Jag skrev min åsikt och det var att jag tyckte det vart dålig stämning när folk ska tjafsa och hålla på i alla trådar, det var min åsikt och jag syftar för 3:e gången inte på någon speciell. Har aldrig haft nåt imot fridaakesson. Tar ni åt er så är det inte mitt problem, för jag syftar fortfarande inte på någon speciell!
#10 Fast man ser nästan att det hela handlar om just henne med tanke på allt annat som skrivs hela tiden, man ser liksom den röda tråden.
Du är ju inte direkt den första som formulerar dig sådär gentemot henne.
~mikkan
Helt utomstående vill jag ställa en fråga, av ren nyfikenhet.
Varför skriver du "..flera som tycker att vissa/en viss person är jobbig som hela tiden ska hålla på…" om du inte menar en viss person?
Jag har fortfarande inte nåt imot henne. Jag kan väl erkänna att jag syftade lite på en person som många har blivit irriterade på på senaste tiden, men inte på fridaakesson!
Det var inte det som var frågan heller. Jag frågade varför du skrev en sak när du sedan säger att du menar nått annat.
Nu hänger jag med igen. :)
Ditt inlägg hade inte kommit upp när jag skrev. Det är flera som tycker att en viss person var jobbig, men mitt inlägg var liksom inte menat för någon speciell.
Ts har inte skrivit namn, ni ANTAR och TROR att det är en person men ni kan inte veta. Vill inte ge mig in i diskussionen på så sätt men ville bara säga det. :)
Håller med, Man kan säga sin åsikt men inte hacka på andras.
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"