Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1316 ggr
Fridaaaa
6

Till er alla!

Om ni har något emot mig, vill jag ha ett rakt svar på det i ett PM av dem som har det. Och varför. Inget elakt osv, utan bara ett bra argument varför!

Tycker det har varit både uthängning, skitsnack osv här om mig och det är väldigt lågt och tröttsamt. Ta saker personligen med mig istället, istället för att snacka skit bakom ryggen, för det är väldigt lågt och väldigt fel!

Hur ska sidan bli trevlig om folk pratar skit om varandra, till varandra osv? Det löser ingenting. Inte heller att ta upp gamla saker.

Blicka framåt istället! Alla kan ändra på sig, man kan inte kolla bara på det gamla eller döma folk efter vissa trådar eller via internet. Ge folk en chans istället för att sprida runt saker och döma. Det kommer man långt med!

Tack för mig!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
3

Äh. Skit i dem Frida! Glöm aldrig att det finns vi som är vuxna nog att tycka om dig även om vi kanske inte alltid delar åsikt :) I alla fall jag är tacksam för all hjälp du gett och alla trådar du svarat i. Stå på dig!

Fridaaaa
1

#1 Tack vad snäll du är! 🙂
Nej jag låter inga trycka ner mig, speciellt inte via nätet, eftersom man tolkar saker olika via nätet  :) kram på dig!

[trabajo]
0

Har skickat ett PM till dig Frida. 🙂

Fridaaaa
0

#3 Såg det :)

mikkan01
2

Helt rätt! 🙂
Det mesta går att lösa av att prata om det, här ska vi ju vara snälla mot varandra och vara emot mobbning, trots det ser man indirekt mobbning varje dag. 
Bra att du inte tar åt dig iaf! 😃

~mikkan

Revolt
0

Om du menar mitt inlägg så skriver jag ännu en gång att jag inte menade någon speciell och att jag inte har nåt emot dig. Menade väl i allmänhet att det var synd att folk ska hålla på och tjafsa i trådar, sen vad andra skrev i min tråd som var väldigt riktat mot dig är inte mitt fel! Ville bara reda ut att jag inte menade nåt mot dig eller så:)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Fridaaaa
0

#6 Nej det är inte menat till ett särskilt inlägg utan rent allmänt. :)

Revolt
0

Det var mitt med, nu känns de som att alla tror att jag hatar dig eller nåt, men de hör jag inte haha :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Fridaaaa
0

#8 :)

Geru
0

Hmm. Vi har haft den här konversationen, eller hur? Eller ska jag skicka ett PM?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Spökriddare]
2

Förstår inte varför man ska ogilla dig. Självklart håller jag inte med om allt du säger men det gör inte att jag ogillar dig som person.Du verkar vara en väldigt trevlig människa ifall jag ska vara helt ärlig! :)

Man kan inte hålla med alla om allt men man kan försöka förstå och acceptera en annan människas åsikt - det är så jag tänker. (Så länge inte åsikten är helt satans idiotisk) 

Låt folk hata - det är väl det roligaste dom kan göra.

Fridaaaa
1

#11 tack för dem orden :) Och bra skriven text! :)

[Spökriddare]
4

#12 Jag har mina poetiska stunder. Sedan går jag tillbaka till mitt adhdmensryck beteende.

[morotochcesse]
2

jag tycker mycket om det du skriver de ska du veta frida  🙂

[Tilde]
0

#13 Hahaha "adhdmensryck" xD 

Jo men självklart är det onödigt att vara elak och "hata" någon bara för man tycker olika! Alla har olika åsikter om något, så onödigt att göra det till något större än så. Om man irriterar sig på något så kan man lika gärna ignorera det och låta bli att skriva till/med personen. Man ska aldrig vara onödigt bråkig! 🤓