Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1562 ggr
Fridaaaa
1

Nu är det helg igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ska alla ni hitta på helgen?

Jag ska plugga, umgås med sambon, promenera, städa och nörda vid datorn 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00livia]
1

Vad mysigt! 🙂

Tyvärr ska man själv  sitta och plugga till 3 prov . hehe.😛

Dansprov, Religionsprov och Bildprov. Fovoriterna -_-, eller inte :P. Fast det blir lättare om man är positiv :D

TheGeneralIdea
1

Efter helgen följer två veckor med MOCKS (diagnosprov för att se vart vi är innan slutproven i maj). Tänkte vara fri idag och börja pluggandet imorgon. Så skönt att alla inlämningar är klara! Woo!

mikkan01
0

Plugga lite körkortsteori, försöka komma iväg och träffa en vän och hoppas på att snön försvinner 😃

~mikkan

Jojaton
0

Imorgon jobbar jag 8-16.30, sen ska jag direkt hem till min bästa kompis som har 20årsfest! Sover hos henne tills på söndag, då jag är ledig :)

Johanna - Instagram

[Tilde]
0

Jag mår apdåligt just nu, har väl blivit sjuk igen :( Mads jobbar dessutom imorgon så jag får nöja mig med kaninernas sällskap. Hoppas på fint väder på söndag så vi kan gå en lång promenad :)

[MiniPim]
0

Jag ska köpa nytt foder till kaninerna. Ikväll blir det gladiatorerna och mys bara! ^^ Just nu kollar jag på Molly som skuttar runt! ❤ Är sjuk i övrigt..

:holmgreen:
0

#5 , #6 Krya på er! Inge kul o vara sjuk 😕

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra 😐 Tar det som det kommer👍 En sak jag vet är att sportlovet är slut, och skolan kör igång med massor av nationella o sånt. Kul kul… not 🤓

En annan sak jag vet är att jag överanvänder dessa smilisarna! Mwahahahahahahaa! 😈

Smullis
1

Jag ska nog bara vara hemma med familjen och ta't lugnt. Var meningen att jag skulle dra till Kode en sväng men det blev inte av tyvärr. Så för min del blir det dator och råttor. Tänkte även baka nu. Sen får jag se vad det blir för gott krubb ikväll också ;)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Afturelding
0

Jag ska plugga och sy. Jag fick mina tyger idag :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Quenzi
0

Oxå sjuk så blir väll att ta det lugnt. :)

PJUM

Fridaaaa
0

Något bra på tv ikväll?
Eller någon som har filmtips? :D

[Tuulikki]
0

#11, Hungerspelen, Law abiding citizen, One for the money, Life as we know it😃

Fridaaaa
0

#12 Hungerspelen = sett, ej bra ;)
De andra har jag ej sett men ska kolla upp dem! :D

[MikeW]
0

Göra en läxa inom budismen.
Sen ska jag nog bara ta det lugnt i helgen :) Ska ta ett långt skönt bad nu snart, sen ska jag gå upp och spela lite spel. 

Tror min helg går ut på att kolla på anime och spela lite då och då xP

Fridaaaa
0

#14 Åh vill med ha badkar! 🙂

oh-la
0

min sambo ska jobba natt så jag har bullat upp med mys :D ska ligga framför tv:n med chips och dipp och spela tv:spel som jag inte hinner spela när han är hemma. ska faktiskt bli mysigt :) imorgon ska jag ut och gå en riktigt lång promenad, sedan ska jag fixa här hemma, städa, tvätta och plocka. ska bli en sån där lugn och skön helg när man tar det lite som det kommer :)

[MikeW]
0

#15 Vore mycket bättre om jag hade ett större badkar dock xP
Är lite för liten för mig :P

Fridaaaa
0

#17 Haha okej, bättre än inget kanske? 😉 Jag får inte plats med ett i vårat badrum :(

jeessiikaa
0

Ska spendera hela helgen på flygplan och flygplatser för att komma hem… :/

Revolt
0

Jag ska ha folk hemma för jag fyller år!:) Ska oxå in till stan och äta med min pappa!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Fridaaaa
1

#20 Grattis i förskott :D (eller är det idag? :P)

[Mi-rand-a]
0

plugga vara med pojkvännen, åka till backen sen blir de väll å träna lite smått då jag precis blivit någorlunda frisk :)

[Spökriddare]
1

Ska sitta hemma och peta mig i naveln. Nej men min syster kommer på söndag! Längesedan jag träffade henne. Vi ska baka cupcakes (Rosa glasyr med grönt strössel) 

:D

Zorro_Tiger
0

Stan med mamma och lillsyrran imorgon och kanske mello och minecraft med några av de bästa killarna på jorden typjao hih.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[morotochcesse]
0

i morgon ska jag åka ut med mamma och gå typ på stan . Då ska jag även in handla något  till Cesse pojken min om vi inte glömmer det. Mammas x kör oss

Revolt
0

#21 tack :D haha jag fyller på söndag :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Frosstis
0

Jag ska skriva en engelska sak som ska in på tisdag, inte börjat än, och sen ska jag rida imorgon :) Och sen ska jag längta efter hamstrar.