Hänt i veckan?
Hänt något roligt i veckan? Har sjukt tråkigt så kan berätta en rolig sak som hänt mig!:D
Ni har säkert hört det här om hästkött i Findus eller i IKEA's köttbullar?
Jo, så det var biff i skolan igår.
Frågade mattanten ''Ursäkta, är det häst i maten?''
Det var jättekul att hon skrattade åt det och bara ''Neej, idag är det faktiskt griskött'' efteråt vad det typ ''Vadå faktiskt?!''
Hahahaha
Sååå, hänt något roligt? :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
hahaha! 😂
Nej, inte direkt. Har mest legat hemma i sängen och gjort ingenting.
nee….. "Hej Sophie, denna vecka har varit en svårt och sorgligt sådan efter Astra maktmissbruk och slavisering av hundarna. Jag tänker på stackars fångade i burar utan att kunna försvara sig. Jag tänker på rädslan, paniken och smärtan som experimenten ursakar hundarna. Jag känner maktlösheten inför kolossen som med stöd av landstingen, polisen, politiker och EU:n fortsätter tortyren på djur. Man kan inte påstå att Astra gubbarna är värd bidragspengarna som den får. Häromdagen hade Landstingen utbildningsdag åt politikerna och vad var det som man tvingades se och höra? Just det, vikten av att ge pengar till forskningen samt att Landstingen föreslås samarbeta med läkemedelsföretagen och ge dessa utrymmen i Landstingens hemsida för marknadsföring och båda tjänar pengar på bekostnad av patienterna som läser hemsidan. Kampen för djurens rätt till sitt liv i frihet fortsätter. Jag vill önska dig allt gott och ett framgångsrikt liv. Med vänlig hälsning, Marta" ….beskriver denna vecka väldigt bra :) (fick detta meddelande idag…vi skrev till varann…ok…jag borde hålla käft nu…)
#3 Ge mig! 😍
#4 Haha du kan få köpa en om 8 veckor 😉
Pluggat till ett dansprov :/. Inte så mycket mer ;)
#3 Får man se bild på föräldrarna? 😃
#3 Söööta! snälla visa bilder sen när dom blir större också🙂
Jag klippte håret :) Färgningen får ske någon gång i veckan ^^ Sen skulle jag köpa en telefon, men man behövde tydligen ha ett tyskt id för det (eller annan bevis på att man bodde i tyskland). Men jag kom hem med GoT och två cd's, så jag är nöjd :)
Jag har fått reda på att en hund som jag passat (som blev som min egen, fick ett speciellt band med henne) som flyttade för runt ett år sedan, flyttar tillbaka till sin gamla ägare som jag fortfarande håller kontakten med! Blev så glad, är ett år sedan jag träffade Nadja (som hunden heter), och nu ska jag få träffa henne igen! :D
Detta är fina Nadja :) Schäfer/Finsk Lapphund mix
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag har haft lov så jag har typ inte gjort ett smack :) kommer jag på nåt kul så återkommer jag.