Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1604 ggr
[jofse^^]
0

signatur

vad tycker ni om min nya.

[Tilde]
6

Det är dock en regel på (eller ska i alla fall bli) att man inte ska ha mer än tre rader av text i sin signatur. 🙂 Det blir annars jobbigt för folk som vill läsa trådar, speciellt om de är långa.

[trabajo]
9

Vet inte, förstår inte riktigt 😃

En brunett sitter med sin iphone 5? 

Ner på golvet lyssnar hon på hög musik? o.O

WilmaP
1

Lite lång enligt mig, blir nästan som en hel berättelse eller något, passar inte som en signatur. Och som Tilde säger så kan det bli väldigt jobbigt att läsa inläggen.

Frida B
0

den är tyvärr väldigt jobbig :) kanske inte så många rader, du kan ju knöka ihop dom till en text istället :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

PiganX
4

Väldigt irriterande att behöva se en hel signatur varje gång du skriver enligt mig. Och som #1 skrev så kommer iFokus-killarna att korta av det där (dock är inte datum bestämt än), så att man inte kan ha mer än tre eller fyra rader text i sin signatur.

Arinya
2
Greigh
0

Jag har också en bra och lång signatur!

Fridaaaa
0

#7 De kommer ändra sen, så att man bara kommer att kunna ha max 3 rader signatur :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[cookies]
0

#Tirin du har 4 rader ;) Jag stör mig mer på om det är långa blinkande bilder :p

Fridaaaa
0

# Ja det stör jag mig på, eller om det är många smilisfigurer. Men alldeles för långa signaturer blir med jobbigt i längden, dock är 3-5 st inte jobbigt men längre än så blir det tycker jag :)

[Tilde]
0

#9 Fast mitt namn är ju inte direkt en hel rad. 😛

Fridaaaa
0

#11 Fast det räknas till det:) Tror även mellanslagen mellan raderna räknas faktiskt eftersom det är ny rad :)

[Tilde]
0

#12 Nej det är bara textrader som räknas, inte mellanrumm :) Fast man ska ju såklart inte ha tio rader mellanrum heller xD

Fridaaaa
0

#13 Inte där jag läste? (minns ej vart tyvärr eller vilken tråd) men är det så gör det ju ingen nytta med att de ska ändra till 3 textrader om man får ha massa mellanrum :S Det blir ju för mycket och stor signatur ändå i så fall :S

[Tilde]
0

#14 Jo det stod inne på Support att tre rader med TEXT var det man skulle ha. Alltså räknas inte mellanrum :) Nej det blir ju högst fem rader  om man får ha tre textrader och har mellanrum mellan varje rad. Inte så farligt.

Fridaaaa
0

#15 Läste på support eller "ifokusifokus" i en tråd att det gällde även nya rader :) Så kanske olika "bud" på vad som gäller och hur det kommer bli eftersom de ej hunnit fixa det ännu? :) Kanske ändrats lite till och från? :) Eller var det fel info som stod det, vilket som :P

Nja blir mer att skrålla ner osv om många har det :)
Jag tycker 3 rader med radbyte är lagom :) Signaturen ska ju inte ta upp mycket plats liksom :)

Greigh
0

Jo, det var tal om det.
När kommer det ändras, någon som vet datum?

[Tilde]
0

#17 Ingen aning, har inte hört något om det på senaste tiden.

Greigh
0

Ah, okej!
Får väl vänta ett år och sen så helt plötsligt händer det!

[Tilde]
0

Haha eller hur :P

Fridaaaa
0

Det kommer nog när det kommer :) Kanske inte högprio :)