någon mer här som älskar hårdrock
jag vet inte om det inte bara gäller killar men är det någon mer här än bara jag som lyssnar på hårdrock bland annat.
headplate
H.E.A.T
dead by april
the poodles
E-type
och en massa fler
Jag lyssnar på rock/metal ibland :)
In Flames, Killswitch Engage, Breaking Benjamin, Three days grace, osv.
Lyssnar på In Flames och Linkin Park, fast vet inte riktigt om LP räknas. :P
PJUM
Jag lyssnar nästan bara på metal, Sabaton är favoriterna :)
här har vi en som älskar black metal!!! B) Burzum in my <3
jag lyssnar mest på black metal (o death metal B) ) men det kan hända att jag lyssnar på melodic death metal (t.ex In flames) o melodic black metal (t.ex Dimmu Borgir, Cradle of filt) :)
Klart det inte bara gäller killar. ^^
Lyssnade jätte mycket på hårdrock innan, lite mer sällan nu dock.
Det är band som:
Rolling stones
Metallica
Sabaton
Epica
Papa roach
Frantic amber
five finger death punch
osv :)
Jag gillar det. Dock är itne the poodles eller e-type hårdrock :)
Jag gillar dead by april, sabaton, halloween mfl :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag frågade inte vilka ni inte gillar utan vilka ni lyssnar på
#7 Alla har skrivit vilka dem gillar också
#6 The poodles är hårdrock jo.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#9 De är rock, men inte hårdrock :) Det är få låtar dem har som är hårdrock. De är mer glamrock, metal mm :)
annars är det väldigt mesig hårdrock ;)
Här är en himla bra låt :D
#10 Hårdrock är ju väldigt brett och alla har väl egentligen sin egen uppfattning men rent allmänt så räknas de även till hårdrocken.
Men ja, lite mesigt om man jämföra med många andra hårdrocksband :P
i love hårdrock
#11 Jag bodde bara ca 1,5 mil från Sweden Rock innan :)
visst the poodles har varit där en omgång men tyckte dem var lite malplacerade då hehe :) Jag kommer aldrig placera dem där i alla fall :D
Ja dt är väl lite så. Men e-type är 100% inte hårdrock :) Det är eurodance :)
#12 Alltså nu har du gått för långt!
Du är ju fan inte klok! Sånt skriver man inte ut, så jävla trött på dina lögner och påhopp hela jävla tiden. Ja nu svär jag mycket men nu har du gått på tok för långt!
hårdrock är ju bäst
Dramanda, det där var sjukt sagt. Om du har lite vett borde du inte tro på falska rykten och lögner. Så där säger man verkligen inte, men det är väl någonting som växer med åren..
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#12 Är du go i bollen eller?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#13 Haha, kan jag tänka mig att de var :P Skulle aldrig heller placera dem där, känns lite skumt.
Och när, inte mycket hårdrock över honom :P
Sabatons En livstid i krig är bättre ;)
#15 Bullshit säger jag! Dummaste jag någonsin hört! Du snackar bara massa skit! Inte första gången du ljuger….
#18 Ja den är med bra :)
19 vad har jag gjort
#21 Spela inte oskyldig, jag såg mycket väl vad du skrev.
#21 Påhopp? Kommentaren är visserligen borttagen nu. Du borde tänka på vad du skriver och inte skriver.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
vadå skrev vad snackar du om?
#24 Du är sanslös, fattar inte hur du orkar spela oskyldig fastän du vet mycket väl att du gjort fel.
#24 Nekar du kommentaren? Åh, herregud. Varför ens diskutera detta med dig? Du borde skämmas.
#24 Om du inte kan stå för det du skriver så föreslår jag att du inte skriver någonting alls :)
Dramanda, någon dag kommer du förstå. Har du inte lärt dig respekt utav vuxna? Då borde du fråga din lärare vad respekt och förstånd är. Det verkar du ha brist av.
Haha fyran vad du är omogen Ts! Så sjukt att du håller på, du snackar skit om mig och sen skriver du att det går rykten här om att jag är cpskadad. Och detta du skrivit, ska du för sjutton inte komma undan med så jag anmäler dig HÄR och nu för allt du gjort mot mig och flera andra.
#29 Ohhh, bra där!
För att bryta denna bittra stämmining så kan jag ju bara inflika att i sommras så såg jag Sabaton i Falun. När de sjöng primo victoria var det helt sjuk stämning! Sånt j*kla ös! Deras scen närvaro är helt otrolig också, man verkligen slungades in i hela allt. :D Sabaton rekomenderas starkt att kolla på live, bästa jag sett. :) *Lite OT kanske, men ja..* ^^
Sen dess har jag verkligen öppnat ögonen för sabaton :)
#30 bra!! hon bad om ngn jävla pm kompis för ett tag sedan o jag skrev till henne…vet du vad jag fick för svar!!!!?? "gå iväg o hoppa rep med dina kompisar snorunge!!!!!!" X(
#29 ohhhh bra Annika!! #33 så sjukt omoget. Fysjutton
Oj missade en hel del när jag höll på att skriva mitt inlägg märker jag nu 
#29 Jag har med printat! :)
Har anmält nu. Är så sjukt förbannad, nu ger du dig! Min "arghet" stiger ordentligt..
Om man nu skall genre-sätta alla banden här ovanför.
Headplate - Nu-Metal
H.E.A.T - Pudel/Gubbrock
Dead By April - Eurodance-emocore
The Poodles - Pudel/Gubbrock
E-type - Eurodance-techno.
Jag gillar hårdrock, men är väldigt blandad i subgenrerna.
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Är inte så förtjust i hårdrock men Dead By April är jättebra! :)
Ha en trevlig dag!
Är väl inte direkt hårdrock, men rockrelaterat iallafall
Papa roach
Linkin Park
Bullet for my valentine
Nickelback
The bunny the bear (Dock bara en låt)
Sen är väl det här ganska långt från rock.. Men Panic! at the disco är iaf mitt favoritband. Man blir glad av deras låtar🙂