Pinsamheter
Okej, tänkte att det kunde vara lite kul att se vad folk gjort för pinsamheter. Tror att det redan finns en tråd… Hursomhelst så kanske det är kan bli uppföljaren på den? 
Okej, jag kan börja!
En pinsam sak som hände var när jag åkte buss… Jag är den personen som somnar så fort bussen börjar röra på sig (åkte långdistansbuss), och jag somnade. Jag antar att jag snarkade medan jag sov för att jag vaknade av att jag snarkade så högt att jag väckte mig själv! 
Haha det här låter sjukt, men det är sant. Kungafamiljen skulle typ komma till våran stad för att se när min lillasysters musikgrupp skulle spela fiol. (fråga mig inte varför :o) Jag skulle också kolla men innan det så gick jag och min kompis och köpte hamburgare med mos. Det stället ligger mittemot parken där dom spelade. Så gick vi över på andra sidan gatan för att kolla och så ser vi Kungen, Viktoria och Daniel. Så vi började prata om att vi ska gå förbi dom och massa sånt fjantigt xd Iallafall så slog vi vad om att hon skulle få äta upp min hamburgare ifall jag gick en cirkel runt kungen och sedan tillbaka xd Så det skulle jag göra, men precis när jag skulle göra cirkel fick jag typ panik för att han kanske skulle bli sur och så. Så jag gick fortare och fortare så att jag snubblade på mina egna fötter och kletade mos och cola på hans kavaj!! Hahahaha det var så pinsamt, jag trodde jag skulle dö alltså! Fick värsta paniken efter också ifall det skulle stå i tidningarna eller nått, haha! Men nu tycker jag bara att det är kul, och jag har något att berätta för dom som inte vet om det! ;) haha
Hehe, kanske inte låter så kul men min historia slår nog det;P
Jag var i ett vattenpalats en gång med mina syskon, vi hade kul med både hopptorn, ruschbana och hela alltet. Men sen ville jag slappa lite så jag stack mot bastun. Innan jag gick in så dushade jag av mig, tog av badbrallorna och allt annat som man ska innan man ska gå i i bastun:) Jag var själv där inne just då jag bredde ut mig glatt utan att bry mig om att det såg lite fel ut…
Men efter ett tag blev det tråkigt så jag gick därifrån, duchade av mig igen och gick mot basängen igen. Jag var på gott humör så jag gick rakt och glatt förbi kanske 10 personer innan jag nådde vattnet där min ena brossa fanns och snackade med en av hans tjejkompisar.
Jag -Hej Johan:)
Johan -(med uppspärrade ögon) MEN JOCKE?!!!
Jag fattar ju inte vad han håller på med men han glor konstigt ner på mig.. Så jag tittar ner… Och självklart hade jag glömt att ta på mig badbyxorna igen efter bastun så jag hade gått förbi folk sprittsprångande naken… Jag sprang tillbaka och dålde det som dölja gick…
Pinsamt som fan:$
#2 hahahah dör xd det slår nog mitt ;)
alltså rätt vanligt men jag sjöng och dansade när vi va på promenad, så kom det en bakom oss som jag ser på bussen typ varje dag… och hon har glott på mig sen dess xD
O.o var på något badhus i närheten av där jag bor….
jag o min kompis var de sista kvar i omklädningsrummet. jag behövde gå på toa men låset krånglade så jag bad henne ställa sig utanför o vakta…
-snälla, låset krånglar kan du vakta dörren?!
-nee, ingen kommer. ta det lugnt..
-ok
…men precis då rycktes dörren upp av städaren, som stod där o skrek som fan o sprutade ner mig med en vattenslang…
nästa gång jag träffade städaren (går till badet väldigt ofta) sa hon "du vet väl att det finns lås!!?? "…
Alla ni slår min!
Vi hade haft idrott i skolan. När man lämnar samel går man ner för en trappa ut till en korridor med omklädningsrum. En kille som går i min parallell klass höll ner handtaget på dörren utifrån så jag tänkte bara springa och smälla upp dörren. Men precis när jag kom släppte han så jag sprang rätt in i dörren och alla som gick bakom mig började apgarva!!
Inte lika pinsamt men vi fick något att skratta åt:)
Jag hade varit på träningen och var på väg hem. Min buss gick inte så jag fick gå hem, ca 2km. När jag har tränat blir jag as glad. På riktigt. Endorfinerna bara flödar åt alla håll och kanter så jag måste bara släppa ut det.
Det var jätte tråkigt att gå där ensam, och det bara bubblade inom mig så jag kollade mig omkring så att ingen skulle se mig… jag började hoppa runt. Det är roligare att ta sig fram på så sätt. Sen så började jag typ dansa och sjunga as högt. Jag hade jätte kul :D Hahah seeeen ser jag att något rör sig i ögonvrån, vad är det tror ni?! Jo, 2människor kommer från ängen, ut på vägen där jag håller på o flippar ur totalt. Jag undrar hur länge de hade gått där och hört mig, de hade nämligen helt svarta kläder på sig så det var inte konstigt att jag inte såg dem. xD Jag typ småsprang hem sen haha, pinsamt då alla känner alla i det här området xD
Samma kväll skulle jag gå ut till kaninerna, vilka ser jag då om inte samma människor som vid ängen? Min första tanke var: "Fuck, de vet var jag bor! -.-'" Min andra tanke var nästan bättre: "Shit de är mina nya grannar som bor mittemot mig!"
Hehe, sånt här händer mig hela tiden. Har massor av pinsamheter att dela med mig av xD
En gång när jag gick på gymnasiet så skulle jag gå på toaletten och innan jag öppnade toa-dörren så pratade jag med några vänner och så röck jag upp dörren samtidigt, då var det någon därinne redan!! och både han och jag blev ju jätte chockade och jag bara kastade igen dörren och han låste.. HAHA, det var så pinsamt. Men han lärde sig nog iallafall att komma ihåg att låsa dörren ^^
Min specialité är att gå in i dörrar och väggar med huvudet före, har jag tur är det ingen som ser men har jag otur har jag en hel publik som gapskrattar.😞 Gick in i en vägg senast idag och förra gången igår eller i tisdags, händer rätt ofta ;)
Jag har öppnat dörren till en toalett och samtidigt pratade jag med en vän, först senare märker jag att det sitter en stackare på toan.. mer pinsamt för honom än mig då men jag höll på att dö varje gång jag såg honom efteråt.
Jag har snubblat på mina egna fötter på många olämpliga ställen som stan och skolan & jag har halkat inne i badhus där folk bara har stått och stirrat hur länge som helst, även när jag gick därifrån.
En gång satt jag och några till och åt mat och hade roligt och när jag skulle dricka så sa någon något otroligt roligt och jag börjar gapskratta, saften bara sprutade ur munnen på mig.. tror ni jag skämdes? JODÅ!
En annan grej som hände för inte allt för länge sen var:
Vi skulle gå och äta lunch i skolan. Vi har matkort så vi går runt till olika resturanger i stan. På vägen till stället där vi skulle äta så ser vi (jag och 5 kompisar) vår mentor. Han står bakom hörnet och röker. Vi har länge haft en teori om att han röker, då massor tyder på det och vi analyserar alla våra lärare haha. Han har varit jätte diskret med det, men där fick vi bevis på att han faktiskt röker. Vad tror ni vi gör då? Jo Jag skriker, asså verkligen ropar: "Kolla, ****** röker". När han såg oss och fick lite smått panik då han insåg att nu var det kört. haha. Jag tycker det var pinsamt då jag typ reagerade på reflexer, pekade med hela armen mot honom och skrek det där. Samtidigt börjar min kompis sjunga på "smoke weed" … Sen började vi alla garva och varje gång vi ser honom kan vi inte sluta skratta. Det blir ett problem då vi ser honom i skolan flera gånger om dagen hehe ^^
Det var inte första gången vi mötte honom utanför skolan.
Dagen innan mötte vi honom på en livsmedels affär nära skolan. Min kompis typ ropade "Heeeeeeeej ******!!!!" as glad! Haha det var lite komiskt, hon tänkte inte utan bara skrek det där. Han kollade lite snett och tänkte nog: "inte dem igen".
Anledningen för att han förmodligen tänkte så är för att vi alltid träffar honom utanför skolan. Helt sjukt. Vi gör alltid bort oss lika mycket. Pinsamt var ordet. Vi är de där eleverna som ingen lärare vill träffa utanför skolan… haha … ^^ Vi tror han undviker oss numera, varje gång vi ser honom är det som om han väjer av vägen för att slippa träffa oss hahaha…
Jag kom på en.. Jag skulle ringa och säga att jag ite kommer på ens kalas, så råkade jag ringa en gammal gubbe och började prata.. Han la på, sen ringde jag igen och han bara "men asså, jag vet inte vad du pratar om". Efter det vågade jag inte ringa någon xD
Jag berättade ju det där om min kompis som tog fel på sin pojkvän och kramattackerade en främling bakifrån! Men när vi precis hade börjat gymnasiet så satt vi och fjantade oss på en bänk. Precis när min kompis utbrister "JAG E SEXIGGGG!" så kommer treorna ut ur sin lektionssal precis intill. De kollade konstigt på oss och efter det sa jag alltid "jag e sexig!" när vi gick förbi dem för att reta min kompis. 🤓
Sen var det väl inte direkt pinsamt, men jag och en annan kompis brukade sitta och klippa ut ansikten och annat kul ur tidningar på vår spansklektion på högstadiet, som vi sedan tejpade upp på random ställen i skolan. En gång kom en kille ut från datasalen där vi höll på att tejpa upp ett snyggt dekorerat porträtt av en gammal tant, så river min kompis genast ned den och utbrister "VEM FAN HAR GJORT DET HÄR?!" i en upprörd ton… som om det skulle hjälpa. 🤪
Det händer väl inte direkt mycket pinsamt för mig, "tyvärr". xD
Okej igår, inte pinsamt direkt men jag skulle springa ifrån en kompis som skulle brotta ner mig, så springer jag bakom en dörr, och där står en tv. Ni vet en sånhär gammal tjock ful tv, springer rakt in i tvn, och trillar hjälplöst ner på marken.
Innan det hade vi kört en lek, där man har ett kastrull-lock, när vi var klara skulle vi plocka undan och jag skulle ta upp kastrull-locket, och vad gör jag? Trillar framlänges… inte så många såg…tror jag…. x((
Tur att det va bland vänner, annars hade det blivit SÅHÄR pinsamt xD
Vem trillar när man tar upp ett j*vla lock? .___.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Idag har jag suttit modell för en kompis, helt översminkad ute i en snödriva med bara ett vitt linne och svarta tights, tror ni inte att det kommer förbi först en äldre man och undrar vad vi sysslar med "fotoprojekt i skolan" sa jag lite sådär skämmigt. Sedan kommer en yngre man förbi i sin bil, vad gör han? glor och blinkar med ena ögat. Ja ni vet, flört.
Jag tyckte det var riktigt pinsamt eftersom vi hade överdrivit min sminkning för att det skulle synas skitbra på hennes foton.. Där sitter jag i tunna kläder på en filt i snön och är helt översminkad.
Jag skämmer ut mig heeeeela tiden! Förr hade jag glömt att låsa toan på ica så en tant öppnade dörren…hahah Sen så har jag väl gått o sjungit högt för mig själv och nån har hört. Sen sjöng jag karaoke på en båt, och typ tappade bort mig nägra gånger så var de typ en som va full som stod och sa asså upprepade hela tiden "ska jag hjälpa dig" hahaha.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Juste, sen har jag halkat omkull på ryggen mitt i city bland huuuur mycket folk som helst, flera skrattade åt mig hhaha..
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
haha inte direkt pinsamt för det var bara min familj där då, men endå.. Satt i köket efter att vi ätit middag och hade tråkigt, alla satt runt bordet och snackade lite tyst. Då börjar jag nynna på en gammal låt, men jag tänkte inte att det hördes ut. Jag satt och nynna i säkert en minut eller så när min pappa säger: "Vad fint du nynnar!". Jag slutade nynna och stirrade på honom och kom på att det hördes ut haah. Jag ba: "oj, jag trodde jag bara nynnade i mitt huvud".. hahahahahahahah
När jag var yngre och vi hade haft nån idrottsdag eller något på skolan, skulle jag sätta mig i matsalen och äta efteråt men jag tyckte det var jättevarmt så jag drog ned dragkedjan på min jacka. det jag inte tänkte på var att jag bara hade BH på mig under.. om jag ens hade det 😮 många år sedan nu tack och lov ;)
Jag skrev ett meddelande på facebook till en tandläkarpraktikant som jag hade en gång. Han var trevlig och söt, by obvious reasons, men fy helvete vad onödigt det var. Jag har olika tandläkare varje gång jag får en tid, men jag är rädd att jag får samma kille nästa gång.
Han svarade aldrig, men ångrar mig så hårt! Skrev inget hemskt, typ bara "Hej, tack för idag! Lovar att ha fina tänder nästa gång också!"..
Man ba, wtf?! Vem gör sånt haha.. Memorerade hans namn hela vägen hem 😡 LET ME FORGET
Min bror hade fest och jag satt i mitt rum och tittade på film, skulle byta till pyjamas och hade tagit av mig byxorna och satt i bara stringtrosor. Skulle dessutom byta trosor så skulle egentligen tagit av mig dem också. (!)
Och helt plötsligt så öppnas sovrumsdörren och min killkopis från min klass som jag gillade kom in! Jag hade ingen aning om att han var där.. Och han började prata och fråga vilken film jag tittade på och jag blev liksom förvånad så jag hann inte reagera (mer än att täcka för med händerna) innan hans kompis (som också gick i min klass) kom in och hälsade han också..
Jag drog iallafall på mig täcket och bad dem gå tillbaka till min bror.. Men det var faktiskt pinsamt! Trosorna var dessutom av genomskinlig spets!😞
Dem pratade om det i flera veckor efter det.. Bajskorvar..
När min pojkväns pappa kom för att hämta oss hemma hos mig så skulle jag bara byta huvtröja. Jag drog ner dragkedjan och tog av mig den. Sedan märkte jag att jag bara hade BH under.
Det var pinsamt.
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.