Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 2422 ggr
Gaiezza
0

Ensamma hemma.

Vad gör folket här när ni är ensamma hemma? :)

Bacon, svaret är bacon. 

Afturelding
0

Jag tittar ofta på serier, helst tecknat från 90-talet. Och annars brukar jag sitta vid datorn eller sy :) Samma saker som när jag inte är ensam hemma alltså.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Thildalulu
5

Jag gör allt som jag vanligtvis gör, och jag brukar sjunga små truddelutter eftersom ingen hör, då skulle dom nog få ont i öronen så fint som jag sjunger

Förresten att jag brukar hoppa ner för halva trappan bara för jag e så jävla badass och inte vill gå.

[Spökriddare]
6

Petar mig själv i magen - bajsar med dörren öppen.

Ja typ så.

[Tilde]
0

Målar, tittar på film/serier, pratar med familj och vänner i Sverige :)

[cookies]
0

Spelar dator eller tv-spel. Sen allt vad man kan hitta på existenz <3

Jesperlinden97
1

#2 HAHAHAHAHAH, det sista <333333 

Jag brukar inte göra något ovanligt, sitter vid datorn typ 🎧

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[rocklover]
0

…jag  brukar ha på punk, sjunga med, dansa (oftast hoppar min katt på min rygg för att vara med O.o… ) och sånna saker :3….

JossiMelon
0

Sitta vid datorn, sjunga högt, gå omkring naken, baka, se på knasiga filmer. :)

Jessicahagstrom94
0

Sitter vid datorn och/eller tv:n, leker & myser med djuren och fotar. beroende på humör.

[MikeW]
1

Här är man inte så ofta ensam, så jag passar på och tar av mig alla kläder och sitter naken medans jag spelar spel eller kollar på film xD

Tycker kläder är väldigt obehagligt faktiskt. xP

Revolt
0

Ja…..jag brukar sjunga jättehögt, eller ha jättehög musik på och dansa och hoppa omkring, går på toa med öppen dörr, eller så är jag tråkig och sitter vid datorn ;)

Oftast slutar det med att jag sitter ensam framför datorn och proppar i mig mängder av nåt onyttigt… ;) xd

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Greigh
0

Gå i kalsonger, lyssna på musik och titta på film.

Thildalulu
0

#6 Om du inte redan har provat, gör de! snacka om parkour

[MiniPim]
0

Jag brukar vara med djuren.. som vanligt men

dermot
2

Dansar tango naken! 😃

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[rocklover]
4

#15 ensam? O.o

Fridaaaa
0

Brukar titta på film, mm :D Saker jag gör när sambon är hemma med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
1

#16 Ofc! Tango dansar man bäst ensam, så slipper man bli hunsad hit och dit. :))

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[trabajo]
2

Snor kakor.. 😃

Josse5233
0

Sjunger, tittar på tv/film, umgås med djuren etc :)

Ha en trevlig dag! 

Wezza
1

Spela Musik och sjunga så varenda granne i huset får ont i huvudet! xD

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

[Zlarviig]
5

Jag brukar:

• Gå runt i trosor och t-shirt.

• Ställa mig i vardagsrummet eller köket och flasha tuttarna ibland.. Just bara för att jag kan 😂

• Prata med mig själv och djuren extra högt.

• Gå på toa eller duscha med öppen dörr.

• Sätta på sjukligt hög musik och dansa det fulaste jag kan och sjunga samtidigt.

• Titta på TV, eller sno några Xbox spel av brorsan.

• Tömma kylskåpet på allt gott, särskilt MJÖLKEN!

• Sno lite ingredienser så jag kan göra goda drinkar.

• Roligast är att dra för alla gardiner, släcka alla lampor och titta på skräckis och skrämma upp mig själv tills jag hör och ser människor utanför vardagsrummet, kryper ihop i fosterställning och hoppar till för minsta lilla som händer på filmen. SKITKUL! 😃

• Gå in på chatroulette och driva med folk

• Bjuda över min bästis och göra ovanstående saker tillsammans med henne. (Förutom att duscha och gå på toa då såklart) 🤪

Greigh
0

Men du brukar stå och flasha tuttarna med dina kompisar i vardagsrummet? 😉

[Zlarviig]
1

#23 Någon gång har jag gjort det (När ingen tittat), känner mig som en modig rebell! Haha 😂

[rocklover]
0

#24…en gång drog jag av tröjan när jag trodde att ingen tittade….hemma hos mig…som tur var det bara 1 person som hann se mig (och han hann bara se min mage ;))….sedan var det ju total mörker också (jag och mitt fd.gäng kollade på skräckfilm ^.^…det blev lie för varmt…jag gillar inte när min mage är varm 🤪…)…ja…det var…lite awkward….fast…de påminner mig alltid om den kvällen…"Du Sophie! minns du när du visade upp din mage helt random?!" 😞

[Tilde]
0

#24 Modigt är det väl inte om ingen ändå tittar! 😎 Jag brukar ha någon *host*sambon*host* som flashar mig åt mig, men då är jag såklart inte ensam hemma! hahaha

Just nu sitter jag ensam hemma och lodar. Inte speciellt roligt xD

[Zlarviig]
0

#25 Så har jag också gjort! Jag skulle ta av mig min tjocktröja men linnet åkte med. Fast det var på ungdomsgården mitt på blanka dan. Tur att man använder BH! 😞

#26 Det tycker jag!😮 Dem var ju i samma rum och jag flashade åt deras rygg när dem titta bort. Jag tyckte jag var superrebellisk då! 😂

Jessicahagstrom94
0

brukar duscha och gå på toa med öppen dörr då jag också, men bara för att slippa höra Lukas (katt) sitta utanför och jama som en dåre bara för att han alltid vill in dit när någon av oss i familjen är där ;) så inte för att jag kan - utan för att Lukas ska bli nöjd. sen att han verkar tycka att man är en idiot när man duschar är en annan sak. ;)

[rocklover]
0

#27 händer mig hela tiden! -.- fast när jag drog av mig tröjan så var jag iaf medveten om det…och…ja…det var väldigt awkward…som tur att man har bh! 😃*pust*

[Tilde]
0

#27 Hahaha ;) Det bästa var väl på högstadiet när jag och min bästa vän var uppe i musiksalen och umgicks med våra "kärleksobjekt" och så drar hon upp min tröja helt plötsligt! Som tur är tittade båda killarna bort och märkte inget. 😂

Greigh
0

Men tänk den dagen när jag stod på gymnastiken och blev lite svettig. Då tog jag av mig tröjan och WHAAAM!!! BOOOBIEEES!!!

Thildalulu
0

#27 Verkligen tur att du hade bh, en i min klass när vi gick kanske i sexan hade INTE bh och gjorde samma sak. Hon råkade dra upp båda tröjorna när hon skulle ta av en tjocktröja i klassrummet. Jag tycker fortfarande synd om henne :l

[Tilde]
0

#31 Så länge du inte egentligen är tjej så tror jag inte så många brydde sig ;) Däremot så drog min idrottslärare ner byxorna på en kille i klassen när jag var liten…. 😮

Greigh
0

Jag är transvestit.

Men herregud… bröst har väl alla quinns? Varför är det pinsamt egentligen? :(

[Tilde]
0

#34 Bröst har ju blivit något sexrelaterat, så ja… :)

[rocklover]
0

#32….jadu….en gång hade jag på mig en ganska tajt tjocktröja på mig..och jag hade gått ner i vikt så min bh åkte upp/ner hela tiden…du kan ju gissa vad som hände när jag skulle ta av mig den 😞ca 5 personer hann se….awkward…

Greigh
0

Allt är sexrelaterat nu för tiden. Är väl inget att skämmas över :)

[Zlarviig]
0

#32 Stackars.. Herregud vad pinsamt 😭 Hade verkligen gått under jorden om det hade hänt mig… Jag umgicks dessutom bara med killar då (förutom min bästis) och vi satt runt ett bord och pratade så det hade varit svårt att missa om jag flashat tuttsen framför alla. 🤐

[Tilde]
0

#37 Jag skäms verkligen inte för mina bröst! Men skulle inte vilja blotta dem i skolan eller nått, för då får man ju massa skit för det, höhö. :P

nottheonly
0

Jag är nästan jämt ensam hemma så jag gör samma saker typ som när det är någon här, alltså någon i familjen då. Jag har typ aldrig kläder på mig när jag är hemma, utan går runt i en stor t-shirt bara ^^

[rocklover]
0

…detta påminner mig om när vi gick på ett läger med vår fritidsgård…jag skulle dra på mig min nya badräkt (fast råkade sätta på den lite fel så mina bröst hängde ut…) …stod där…med brösten flashade och gick runt på stranden i ca 10 min (o…ja, det var massa killar jag gick förbi 😞) innan någon kommenterade det…

[Tilde]
0

#41 Jag kollar mig i spegeln alldeles för mycket för att inte märka något sånt 😇 Plus att det hade jag märkt om brösten inte hade något stöd xD Men pinsamt! hahaha stackare

Greigh
0

Hahaha, wonderbaum :D

[rocklover]
0

#42….jag bytte om i skogen och brukar inte märka sånt (vi bodde i ett par stugor i skogen ^.^ stranden låg en bit bort så vi hann inte byta om i stugan -.-…om vi hade gjort det hade vi missat badet och middagen -.- )

Thildalulu
0

#38 Jag med, jag tror jag hade viljat byta skola ;s

#41 Hahahah, stackars dig :(

Gaiezza
0

Jag kan väl också skriva i då

• Sjunga den hösta och fulaste jag kan samtidigt som jag dansar lika fult
  • Har bara underkläder på mig
  • Gå på toa med öppen dörr¨
  • Snacka extra högt med hunden, inte skrika. Bara ta som man gör till en annan person.
  • Hahhahah, ta egobilder. Fast då har jag kläder på mig

Bacon, svaret är bacon. 

Quenzi
0

Brukar gå på toa/duscha med öppen dörr, sätta på skitarg på högsta volym (mamma gillar av någon anledning inte deras musik 😮), rota igenom kylskåpet. Och sen göra lite vanliga saker som att sitta med datorn osv.

PJUM

Hamsterlycka
0

- Sno massa gott - Ha på hög musik - Titta på serier Så sällan nu för tiden jag är ensam hemma, har 6 syskon så det kanske säger ganska mycket.. men jag tänker er som typ springer runt i underkläder osv, jag menar era föräldrar kan ju komma hem när som helst? ;)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

nottheonly
0

#48 För min del så är det inte hela världen om min mamma skulle se mig i underkläder ^^

[rocklover]
0

#47……sätt på Nortt i 3 h så kommer hon att böna och be om att du ska sätta på skitarg….

Greigh
0

Nortt är ju bm-ambient/noise
betydligt bättre än skitarg, så hon hade nog hellre föredragit Nortt.

[rocklover]
0

:3 Norrt äger (fast får inte ha på de för mamma -.- då måste jag använda hörlurar -.- hon gillar dansband och tycker att Nortt är för "extremt" -.- det ger henne huvudvärk 😈)

Thildalulu
0

#49 Men om man sprang runt med underkläder bara för att när ens föräldrar kom hem skulle dom nog undra vad man höll på med.. Fast min mamma skulle nog inte bli så förvånad så mycket konstigt som jag gör.

nottheonly
0

#53 Min mamma skulle inte bry sig om jag gjorde det iallafall, haha. 🙂