Kan inte sluta drömma..
Allt började när en av mina vänner visade mig en brittisk kille som är 16 år och hade laddat upp en cover på youtube. Han heter elyar fox för er som vill kolla upp honom.Jag är fjorton för er som undrar.
Han satt med sin gitarr och sa ett ord på franska och jag föll pladask. Söt, snygg, underbar, världens vackraste skratt och leende, ögonen är sådär perfekt bruna osv. Det slutade med att jag började "stalka" honom osv, ni vet! Jag berättade för en av mina andra vänner att jag hade börjat lyssna mycket på honom, men hon var väldigt negativ ang det eftersom att hon inte gillade honom och hon kom bara med en massa negativt om honom hela tiden. Men sket faktiskt i hennes kränkande kommentarer och fortsatte lyssna på något som gjorde MIG lycklig.
Sen en natt, drömde jag om honom. Jag drömde att vi träffades på en ö sverige, vi var helt ensamma på ön, och jag betedde mig först som världens galanste fan, frågade honom en massa frågor, och ville komma ihåg varenda sekund tiden som jag träffade honom.
På kvällen i min dröm så satt jag på en klippa, solen höll på att gå ned och jag satt med mina hörlurar och lyssnade på en av hans cover. Så kom han och satte sig bredvid mig och sa "Hej, är det lugnt om jag sätter mig här?" Och jag hade liksom lugnat ned mig och tyckte inte att det var värsta big dealen att min crush satt bredvid mig.
Sen lyssnade vi på all möjlig musik och pratade, vi kollade på solnedgången tillsamans och han hämtade sin systemkamera(ja, systemkamera ni läste rätt) och ville ta massor av bilder på oss för att komma ihåg vår tid tillsammans, Vi visste huuuur mycket som helst om varandra och kramades och skrattade hela natten. Han uppdaterade sin twitter och facebook status där det stod: "One of the best nights in my life with rebecka, I hav'nt laughted so much in a long time!<3"Tillslut, innan han skulle gå så fick jag hans nummer och hans kik namn. Han berättade att han skulle åka hem till England dagen efter och hur mycket han kommer sakna mig.
Efter två år så hade vi fortfarande kontakt, vi hade kik:at en hel del och skypat ungefär 1 gång i veckan. Då hade jag gått på gymnasium i ett år och bestämde mig för att åka till london i två veckor på sommarlovet för att träffa elyar och ta lite semester från sverige.
Vi hade bestämt att vi skulle ses på starbucks klockan ett och jag var helt hypad. Vi träffades där och pratade om allt som hade hänt. Vi satt kvar där ända tills dem stängde och sen bad han mig att jag skulle följa med hem till honom och sova där över natten.
Vi åkte hem till honom och låg och pratade och skrattade hela natten, jag hade fortfarande värsta crushen på honom och ville bara pussa på honom hela natten.
De två veckorna gick hur snabbt som helst och destu mer vi umgicks, destu mer förstod jag honom och var verkligen DÖ-kär i honom. Dagen innan jag skulle åka sa han att han ville bli mer än vänner, vi kysstes och var pojkvän och flickvän men visste inte vad vi skulle ta oss till. Vi visste inte riktigt hur vi skulle kunna ha ett distansförhållande eftersom att vi inte skulle träffas så ofta eftersom att jag pluggade i sthlm, och så, ja ni vet!
På något sätt så kom vi på iden att jag kunde ha som video-chatter med min lärare från stockholm så kunde jag sitta i london och plugga och börja på som ett nytt liv där.
När jag var 24 och han 26 så friade han till mig. Han hade hyrt en privat "glasboll" på london eye och högst upp så friade han. Jag sa "ja" och jag kände mig som världens lyckligaste människa på hela jorden som hade träffat just han! Jag hade aldrig någonsin varit så kär och vi hade det bästa förhållandet ni någonsin kan tänka er!
Efter det vaknade jag. Jag dagdrömmer nu hela tiden om honom och tror att han ligger i min säng och bara vill pussa och krama sönder mig. Jag har ingen aning om hur jag ska få ut mig den här galna tanken, jag avskyr den för att jag vet att det aldrig kommer hända, men jag älskar den samtidigt för att jag verkligen önskar att den var sann. ÅH PLEASE SOMEONE HELP ME! Hur kan jag sluta drömma om honom!?!
Ojdå :o Vilken skön dröm!! Men du kanske kan kolla på bilder på kanske hund vaplar elr något precis innan du ska sova så kanske du drömmer om det ! haha ingen aning, men pröva :)
Man kanske kan syka sin hjärna med att verkligen tänka på annat innan man g¨år och lägger sig :/
Haha oj! Där känner man igen sig en del! Det går över!
Har själv sett Elyar på youtube! Sjukt begåvad snubbe! :D
Gullig dröm :3 Haha!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#5 haha, njöt så länge den varade ;)
#1 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, hundvalpar 😂 jag döööör xD
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#6 hahaha ja ,men det skulle väl vara mysigt att drömma om ;)?