Det ligger en förbannelse över mig.
Allt börjar den 8 januari 2013.
På kvällen så går jag och lägger mig och då kommer min syster in och frågar "har du kollat på aftonbladet?! Det brinner i hällefors, en 18årig kille har dött". Jag slänger fram mobilen och kollar. Huset på bilden är min bästa väns hus, jag kunde direkt konstatera att min bästa vän hade dött. Jag grips av panik, börjar skrika och gråta.
Jag kan fortfarande inte förstå detta, min bästa vän är död. borta, han existerar inte längre. Han kommer aldrig tillbaka.
Den dagen han skulle begravas blir även min katt, min lilla bebis överkörd. Nu är han också död, han existerar inte längre. **Han kommer aldrig tillbaka.
**
Igår åkte jag till skolan i frid och fröjd, trött som jag var får jag ett samtal av min syster, hon säger "Mamma har åkt ambulans in till akuten, hon fick ett tryck över bröstet och hon fick ont i armarna". När hon kommer fram till akuten i karlskoga så kan dom konstatera att det inte var hjärtinfarkt. Hon mådde bra överlag och så. Men när dom gör en magnetröntgen så har hon en utbucktning på kroppspulsådern vid hjärtat. Spricker kroppspulsådern så dör hon.
Det var på hårstråt att min mamma klarade sig, hade färden ner till USÖ (universitetssjukhuset i örebro) tagit 5 minuter längre så hade jag även förlorat min mamma.
Vad har 2013 mer för skit att erbjuda?!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
:( så synd :( hoppas det går bättre, du kan skriva till mig om det skulle vara något :)
Herre Gud.
Jag beklagar verkligen sorgen och jag ber och hoppas att din mamma kommer kunna fortsätta leva.
Usch, kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara att förlora de som står en närmast så tätt inpå varandra… Du är så stark, alla mina tankar går till dig! ❤️
*Styrkekramar* ! ❤️❤️

det är hemskt när det känns som om det vilar en förbannelse över en, 2012 var ett sånt år för mej, jag förlorade nästan alla mina husdjur, och det har gått så långt att jag ska sluta med det djuret jag älskar mest i detta liv (råttor) just för att jag är trött på all sorg
det gäller att vara stark och försöka se det positiva i all sorg & nederlag, även om det rent sagt suger ibland, och det gäller att göra det mesta av sitt liv medans man har det i behåll, för man vet aldrig vad ödet har planerat inför morgondagen 🌺
You can't spell Bitchy without Itchy
Herre gud ja. Något sådant borde ingen få uppleva. Håll dig stark och våga prata om det, ta hand om dig själv för det är du värd! ❤️
Styrkekramar ❤️
Från november 2012 - februari 2013 så har 3 personer dött. Min farfar 22 november. En bekant till mig Daniel 18 år blev knivhuggen till döds 6 december. En av hans närmsta vänner tog livet av sig 5 februari som var en vän till mig. 😕
Gud vad jobbigt! Styrkekramar <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
synd om dej
Åh vad jobbigt :(
hur är det med din mamma nu då?🌺