Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 829 ggr
[Tilde]
0

Vad ska jag måla?

Jag vill gärna måla en tavla till min mamma till hennes födelsedag! Vilket motiv ska jag välja? Gärna landskap och djur, länka gärna bilder för inspiration!

Jag målar i akvarell :)

[Tilde]
0

http://25.media.tumblr.com/tumblr_md0niutDiM1qb0bzxo1_1280.jpg Funderar på denna då mamma har bott i Spanien :)

Hamsterlycka
0

#1 Supersnyggt!! Ser dock väldigt avancerat ut, men har ingen som helst erfarenhet av att måla, men jag antar att man måste ha några dagar till att måla en sån målning!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[Tuulikki]
0

Bilden du länkade var väldigt vacker! Den hade jag kört på👍

Är inte så jättebra på det här med färger och så, men kan man måla porträtt med akvarell? I så fall hade jag nog tagit en bild ihop med mina syskon för att sedan måla av den och ge till mamma🙂 Eller kanske en bild på henne? ^^

[Tilde]
0

#2 Den gör jag nog på en hel ledig dag, möjligtvis med en dag efter då jag finslipar detaljerna :)

#3 Ja det kan man, men jag har ingen tidigare erfarenhet av porträtt med akvarell (är ganska ny med att använda vattenfärg faktiskt), så jag vet inte om jag vågar mig på det än 😂 Är duktigare på landskap och jag vill gärna måla något som får henne att bli lite nostalgisk :) hihi