Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1367 ggr
Fridaaaa
1

I helgen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ska ni göra i helgen, eller ja det som är kvar av helgen? 🙂

Jag ska plugga, städa, ut med vovvarna (har extrahunden här) mm Mest njuta med av helgen 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rocklover]
3

…idag ska jag mest sitta hemma, lyssna på musik och kanske gå och simma :) imorgon ska jag (om jag hittar någon att gå med :( ) sticka till sergelstorg (det hålls en sorgmanifestation för AZ hundarna där :) ) :)…lite OT men…den sista hunden ser ut som Abbath från Immortal :D

[Zlarviig]
0

Jag ska sova hos min storasyster idag. Hennes sambo ska åka på kryssning med jobbet. Vi ska äta hemlagad god mat och titta på melodifestivalen och hyra film. Ska bli mysigt. 🙂

När jag kommer hem på söndag så ska jag och Mixa ta en lååång promenad i skogen. Kommer förmodligen träffa min kompis och hennes hund Troja också. 🙂

Fridaaaa
0

#2 Vad skoj! 🙂 Låter som en helmysig dag/kväll 😃

[00livia]
0

vad mysigt ni ska ha det ^^ :)

Själv har jag inga planer. Ska ta det luuugnt, hehe :D.

Men det blir nog en hel del gitarr och marsvin iaf ;)

[Zlarviig]
0

#3 Japp, det ska bli skoj! 😃 Men jag kommer sakna Mixa.. Synd att hon inte får följa med 😭

Fridaaaa
1

#5 Tråkigt, men ni ses väl snart igen? :)

[Mi-rand-a]
2

plugga så mycket som jag orkar, ta ut kaninerna en sväng och klippa pojkvännens hår och imon blir de att plugga sen träna :)

[Zlarviig]
0

#6 Ja imorgon ses vi igen. Jag längtar redan tills jag får träffa henne igen även fast hon fortfarande ligger bredvid mig. 😂

Fridaaaa
0

#8 Härligt 🙂🌺

Candy123
0

Sköter grannens hund just nu Och i morgon skall jag och rida :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Zorro_Tiger
0

Ikväll ska jag och pappa till en som fyller år och förmodligen kommer 2 av mina kompisar vara där (Hennes son och en annan) så det kommer nog bli kul! 🙂

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[karross]
0

Jag ska plugga och så ska jag till mormor & morfar och träffa mina kusiner som jag inte träffat på fyra år :) och en av mina kaniner mår tyvärr inte så bra så det blir att ta hand om henne lite extra…

litengris
0

Ska till Malmö senare med familjen o jag ska busa med mina små änglar (3 och 6 år gammla) som kom till jorden istället för ett småsyskon till mig xP ♥

XOXO

Liten Gris ♥
Jesperlinden97
0

Idag repade jag med dramagruppen på kulturskolan, sen har jag pluggat lite, ska kanske hem till en kompis senare ikväll, och imorgon är det kördag!! 
Tycker alla som bor i Skåne (Eller inte i Skåne) ska komma till Östra Kärrstorps kyrka för en sjukt bra konsert klockan 19:00! ;D 
Vadå reklam?

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[Spökriddare]
3

Ikväll kommer min kompis och hon ska sova här! Vi ska kolla på melodifestivalen och mysa lite sådär :)

Fridaaaa
0

#15 Låter härligt!😃

Jessicahagstrom94
0

Busa med kaninen, katterna och vara med min pojkvän :) titta på film och käka godis, som vanligt ;)

[MiniPim]
0

Idag var jag med min granne (bästis med andra ord.. lol) och vi spelade lite sims och var ute i skogen med Leo. En av kaninerna! Sen spelade vi biljard med våra syskon och en annan på gatan! xD Nu ska jag mysa och leka med Molly och sen kolla på melodifestivalen. Och kanske baka med mamma mahahha

IMORGON ska jag städa alla burar och sen får jag se vad det blir.

[Tilde]
0

Mads och jag har storstädat torsdag, fredag och lördag! xD Nu är lägenheten supersnygg igen! 😃 Imorgon blir det slappar dag, samt att "barnsäkra" Charlies bur så ungarna inte tar sig ut när de börjar krypa ur bolådan.