skyrim
Jag har försökt men jag hittar inte många roliga koder till dataversion dataversionen av skyrim… Jag har kill,rsurrect och sexchange koden… Så om nån vill vara snäll och avslöja några koder som kan vara roliga så skulle jag gilla det;P
/tack på förhand
psn - få alla spells och shouts
tcl - kan gå igenom allt och flyga
tgm - bli odödlig
advancepclevel - gå upp en level
player.modav dragonsouls xxx - xxx hur många souls du vill ha
player.additem item ffffffff xxx - xxx står för hur mycket guld du vill ha
player.additem ID BELOPP - Skriv i ID id't på saken, och sen hur många
player.setav health xxx - ändrar hur mycket hp du har, xxx står för hur mycket.
player.setav stamina xxx - ändrar hur mycket stamina du har, xxx står för hur mycket.
player.setav magicka xxx - ändrar hur mycket magicka du har, xxx står för hur mycket.
player.modav carryweight xxx - ändrar hur mycket du kan bära, xxx står för hur mycket.
Exempel: player.setav health 1000
= 1000 hp.
player.setscale xxx - ändrar hur stor du är(och andra), xxx står för hur mycket.
coc qasmoke - tar dig till ett ställe där du kan alla items, armors och sånt.
För att ge dig en sak (player.additem) så måste du ha sakens id.
Du kan antingen kolla upp på nätet. Eller så skriver du;
Help SAKENSNAMN
Ha det så roligt! :)
Tack:D Jag har redan klarat hela spelet två gånger på ps3:et så jag skaffade det till datorn bara för att kunna leka med moddar och koder ;3
Rekomenderar VERKLIGEN att du skaffar mods också! :D
Finns en jätte bra sida här:
http://skyrim.nexusmods.com/
Jag har försökt just där men min dator..ja… låt oss säga att jag använder google mycket så just nu är den proppad med virus… Så det jag laddar ner sparas inte… SÅ jag måste blåsa datorn innan jag kan skaffa moddar:/
Wow, det suger. =/
Ehh… På coc qasmoke.. hur kommer jag därifrån? o.O
Du måste skriva vart du ska gå till.
Så istället för coc quasmoke
Så skriver du till exempel coc whiterun
:)
Ah, ok…
Blev bara lite sur när jag först läste alla skill books, droppade alla, plockade på mig bra rustningar, råkade trycka R och fick då en pack på över 14.000… fick starta om… Då läste jag bara böckerna och släppte dom innan jag kom på att jag inte visste hur man kommer där ifrån-.-
Allt jobb för jäves:/
Wow, snacka om jobbigt!!
Hehe, ja:P Men nu gick det tack vare dig >.<
Om du ska blåsa datorn:
"Avast" har gratis version av sitt virus program som är riktigt bra enligt mig! :) ställ in det bara så det söker igenom alla hårddiskar, PUP program, hög känslighet och allt :)
Bara ett litet tips :)

#7 man ska skriva origin efter ;)
exempel coc riftenorigin eller coc markarthorigin
You can't spell Bitchy without Itchy
Behöver man inte #12 :P
Och #11… Vah?

#12 de enda coc koder som funkar utan origin är whiterun (då hamnar man vid Honningbrew) och Riverwood
#13 Tipsade han om ett gratis virusprogram om han ville söka datorn, lät som han inte hade nåt så som han skrev ;)
#14 det visste jag inte :P
#15 ok..
Jag får kolla upp med nått bra virus program…
Dock är man ju smålänning så gratis är ju alltid bäst >.<

#17 ninite.com hittar du massa bra gratis program, ink antivirusprogram :)
ok, tack^^
På "player.additem item ffffffff xxx" för guld, vad ska jag skriva på ffff? Jag har testat både gold, money men det funkar inte:(
Det ska stå fffffff :P
aha… trodde det stod för guld… >.<
Vill inte funka men det behövs inte längre:P Skaffade en kista med nån guda rustning och över 3mil:P
Det sög att det inte gick, fast är glad du löste det på ett annat sätt :)