okända vänner
Hej, har ni också någongång varit medlem på en hemsida och skaffat vänner där, som du aldrig träffat men ändå tycker mycket om, som liksom alltid varit snäll mot dig och faktiskt funnits där för dig när du behövde dem? Var hittade du såfall dem och minns du deras alias? Själv var jag medlem på gosupermodel får flera år sedan, men minns vännerna klart och tydligt. Ett tag var det pauliiiinaXD som gällde, hon var snäll, omtänksam och faktiskt en förebild för mig. Sen träffade jag XxKOMPISxX, minns faktiskt NT:s hennes riktiga namn men hon var sjuuukt snäll och rolig. Sen isobel, henne är den personen jag pratat mest med, även utanför gosupermodel, men jag här aldrig träffat henne.
XOXO
Liten Gris ♥
:) har ett par vänner här på iFokus, skype, facebook och massa andra sidor :) jag har nog aldrig träffat de :( vi bor för långt bort från varann

Har träffat många på Twitter som jag pratar med varje dag. En av mina bästa kompisar träffade jag där. Sen dom som betyder allra mest och som jag kan gå till oavsett vad bor tyvärr inte i Sverige utan USA, Egypten, Belgien och Norge så ibland blir det jobbigt med vissa tidskillnader osv men det löser sig ofta!
Jag har många internet-vänner på olika sidor som jag träffar IRL minst 1 gång om året. Sedan finns det dom som jag bara skriver med, som bor för långt bort etc. men som jag förmodligen kommer att träffa någon gång i framtiden. Hoppas och ser fram emot det iaf :)
Har dock även haft internet-vänner som jag tappat kontakten med helt, vilket är tråkigt då jag kom bra överens med de flesta. Fångade dock upp kontakten med en av dom för någon vecka sedan. Det fanns mycket att prata om då :)
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Jag har en hel del vänner från ex. stallet.se. Varit medlem där sedan 2003 skulle jag tro. Var av några stycken som jag faktiskt har träffat och ska även upp till dem och bo hos en av dem under kanin LU nästa år. En del av mina bästa vänner har jag genom denna hemsidan.
Sen har jag även en del vänner från Hundparken som jag började prata med runt 2002(minns inte riktigt när de startade!?). Nog för att jag tappat kontakten med några av dem men jag minns fortfarande vilka dem är och har fortfarande kontakt med en av dem som jag idag står rätt nära. Trots att vi bara pratat via sms och datorn!
Har en del vänner är på iFokus med, vilka är mestadels kaninfolk som jag även träffar några utav dem på utställningar och liknande. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag har en del från Interpals.
En speciellt, som jag har pratat med i 1år nu. Först chattade vi på interpals, sen addade vi varandra på fb och idag chattar eller smsar vi varje dag. Jag har aldrig träffat honom irl, men vi klickade direkt. Likadan humor och allt. Jag vet allt om honom, han vet allt om mig. :)
Sen iFokus såklart. ^^
#5 Vad är hundparken? :)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#7: Då var det en park där man var en hund och man typ samlade poäng för att sen gå upp i rang osv. Riktigt kul spel. Svt la dock ner den svenska parken 2008 men den fortsatte för danska och norska. Idag känns den dock inte alls lika kul då den är helt omgjord osv ^^
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Herregud. Listan kan göras oändligt lång.
Jag har träffat SÅÅÅ många personer på Habbo som jag blivit så sjukt bra kompis med.
Jag kunde vara mig själv där: helt random och galen utan att det var pinsamt, och många föll för mig direkt och tyckte att jag var hur rolig som helst att hänga med.
Har några av dem på facebook och så men som jag inte träffat, skulle dock jättegärna vilja göra det. Jag pratar bara med några få idag, dock väldigt sällan.
Saknar de gamla tiderna på Habbo, sen 2011 har det bara varit "noobs". Hängde där som mest under 2008-2010. De absolut bästa åren, och jag är så glad att jag fick vara med då.
Jag träffade både min sambo och min bästa vän på internet. Sambon träffade jag på msn, och min vännina på stallet.se 😉Hon hade användarnamnet Weaxzezz, som på alla andra sidor de följade tre åren. Det var på vintern 2006 det. Vi träffades först 2008, så i två år hade vi den relationen. Känns som en evighet sen, och nu i sommar ska hon vara min tärna :)
Jag har även träffat en mycket god vän från USA via internet (omegle) som jag aldrig har träffat.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Oh, grattis :D
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Har haft många såna vänner under en period för 5 år sen Nu så kanske jag pratar med 2 personer ibland. Dem betyder sjukt mycket för mig även fast jag inte träffat dem. Habbo, Blipville, Emocore och msn var mina ställen :)
Jag fick kontkt med en person som kallade sig för något med Happy ( kom inte ihåg) Men iallafall, det var på Zoonen vi träffades och snackade på chatten! Sen så efter ett år på zoonen med snack så gav vi varandra våra hotmails och började msna och skriva mail! Jätte skoj var det, och efter ännu ett år så gav vi varandra våra mobil nummer så vi snackade och hade jätte skoj, sen så började vi brev växla i två år…. Nu har vi känt varandra i fyra år och vet allt om varandra! Första gången i Höst träffade vi varandra i Stokholm (där hon bodde) Och nu ska hon komma ner till mig och vara här under påsklovet och fira min födelsedag! 😃Hon är ett år äldre en mig, Aso 14 och jag är 13 men vi funkar jätte bra ihop och är värkligen bästisar 😉