Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 5436 ggr
lilla jag
0

Varför skriva det via sms!

Hej!

Jag har typ lyckats fått snuskiga sms ifrån 10 olika killar bara denna vecka och jag fattar inte att man ens kan skriva så!! Aso varför skulle man vilja dela naken bilder och så, förstår om man kanse har ett förhålande eller så men att skicka ett sms till någon man inte känner bara helt plötskigt !! Aso det är ifrån kik jag får alla medelanden så det är några här ifrån och säkert ifrån Instragram! Men ville bara skriva av mig lite, tycker det är dålig stil av folk/killar att göra så!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Sniff]
0

Usch vad jobbigt. Och äckligt🤮

Lider med dig!

Cazzos
12

Var har de fått ditt nummer ifrån? Jag förstår att det kan vara jobbigt men om du gett ut ditt nummer själv så får du nästan skylla dig själv.

lilla jag
7

#2 Ne. det är via kik! Det var ett inlägg här på tonåringar iFokus som man skulle skriva vad man heter på ki och då kunde folk messa en, men trode inte att man skulle få såna mess

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Geru
5

Blockera dom som gör det?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[rocklover]
1

exakt samma  sak har hänt mig!! -.- Bara att blockera de som gör det

[Tilde]
1

Händer samma sak för mig! Tydligen söker de på google efter tjejers kik, lol. Men det är ju bara att blockera eller ignorera :)

[00livia]
0

Hänt mig med. Skrev helt sjuka saker till mig. Men något stämde inte, historien höll inte ihop, så tillslut fick jag fram att det var en klasskompis till mig. Sjukt äckligt,

[Tuulikki]
3

Samma här! :P Säger som de andra, blocka och skit i dem :)

Cazzos
5

#3 Du skrev sms i ditt inlägg 😉

Det var en 98a som skrev till mig igår och verkade trevlig först (han hade hittat min kik här), men sen helt plötsligt vill han ha bilder på mina bröst.
När jag sa att jag har mer självrespekt än så, så svarade han inte, haha. 😡

[Tuulikki]
5

#9 Vi kan ha råkat ut för samma kille! :P Jag sa att jag inte hade tid med kåta småpojkar (jag fyller 18 i år) 😇

Cazzos
0

#10 Haha, förmodligen! Orkar verkligen inte få såna frågor, så sjukt omoget för min del. 😮

:holmgreen:
9

Usch ja det är sjukt!

Jag brukar vara dryg när jag får sådana här meddelanden. De har ingen rätt att behandla tjejer som sex objekt. helt sjukt. Men om jag känner för att vara lite extra evil mot någon som är alldeles för på eller äcklig osv, så spelar jag med, dock visar jag absolut inga bilder, och sen skriver jag något som "Bro, im a dude." Hahaha det är sjukt underbart när de inser (tror) att de har chattat med en kille hela tiden. Då håller de sig borta också😃

Annars är det bara att blocka. :)

Iceland
0

Jag måste bara fråga, hur blockar man sådant på kik? :P

Även jag får tonvis med sådant. Brukar bara skita i det och radera :P

http://isabellarun.weebly.com/

1

#13 Klickar på deras profil och sen inställningar uppe i hörnet. :)

[Tilde]
1

Man kan också ha som inställning att inga främlingar får skriva :)

Iceland
1

#15 hur fixar man den inställningen? Vore ju toppen! :)

[Spökriddare]
25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är jag den enda som tycker det är extremt kul att få sådana bilder? Brukar ofta skicka en sådan här bild tillbaka ;)

[Spökriddare]
0

Jag har dock världens torraste humor men ändå…

[00livia]
0

HAHAHAHAHAHAHA! Omg! så sjukt bra, snor idén till nästa gång 😛

Gaiezza
0

#17 HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Bacon, svaret är bacon. 

11

haha såhär såg det ut igår till exempel. För övrigt så var han typ 10. Nej kanske 13-14, men ändå, nolifer? :)

[Tuulikki]
0

#21 Det var han som skrev till mig med! XD Han sa att han va 15

0

#22 Hahaha omg! Knappast att han var 15 :O

[Tuulikki]
0

#23 Precis min tanke xD

Cazzos
1

#21 Exakt samma kille skrev till mig också igår! Han var ärlig och sa att han var 98 (vet inte om det stämmer egentligen, han ser iallafall ut att vara 12 år) 😡

[Tuulikki]
0

#25 Haha ja han sa att han var 14 skulle fylla 15 (och det gör ju 98orna) xD

[Spökriddare]
0

HAHA åh. Varför är folk så pinsamma :( Man blir ju ledsen. 

Dock tycker jag att det är extremt kul att driva med folk så hehe.

0

#25 Haha!! desperat kille där😂🤪

gaabriellaaa
0

#21 den där killen är fett desperat :S har skrivit ett par gånger till mig men när jag inte svarade en enda gång så skickade han en bild på sin kuk istället. Jag svarade inte då heller så han skickade en till bild imorse :S 

#17 hahahahahahhaha bästa jag sett!!! skulle dock ha sett det för typ 1 år sen då jag alltid råkade ut för folk som var sånna hahaha 😮

TheGeneralIdea
1

Jag kommer ihåg den "gamla goda tiden" då man fick sådana meddelanden på Kamrat haha! Jag har alltid blockat eller drivit med dem, tråkigt med de tjejer som de lyckas lura dock..

[MiniPim]
7

#17 asså du e allt för goo

Det va en pojke som va 16 som skrev till mig en gång, och han ville ligga med mig! jävla gubbjävel

Cazzos
1

#29 Det var nån kille som skickade en bild på sitt paket imorse, men när han frågade först så spelade jag med och sa att jag ville ha en bild, trodde dock aldrig att han skulle göra det. Det var det ENDA vi pratade om, inget "Hej, hur mår du?" etc. 😡

Blir så äcklad av män när jag får såna bilder. 🤔 Vill inte få det från tjejer heller för den delen, men håll könsbilderna inom förhållanderadien eller liknande, eller i sovrummet! 😡

#30 Kamrat for life haha 🤑

1

#31 AHAHAHA AYNAZ! "jävla gubbjävel" 😂 Rätta takter där! :')

#32 Nej det är ju sjukt vad det finns för människor :/ Världen är sne :/

[MiniPim]
0

#33 hahaha jag har fler ord som kanske är lite olämpliga att skriva här också :)) 

finns egentligen inga ord hur mycket jag hatar den fula gubbstrutten!

Iceland
0

Snubben i #21 har skickat till mig med! Dock ändast en bild på sitt paket :P

[MiniPim]
7

AHHAHAHAH JAG ORKAR INTE ATT VI TJEJER ÄR SÅ POPULÄRA…

[Spökriddare]
1

Jag har aldrig fått något :(((((

ok inte för att jag skrivit ut min kik någonstans men ändå… Förutom på instagram B0YZZ C4LL M3!!

Quenzi
0

#37 Samma här! :( Haha, dom som väl är lite kreativa och kan skämta med såna människor får aldrig något. x)

PJUM

Revolt
8

Han frågade den berömda "can u send me a pic?" -frågan och jag spelade med och drev lite hehe.

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Iceland
2

#39 Haahah måste ju varit lagom frustrerande för honom att få den bilden! Haha 😃

Revolt
0

Hahah han skickade ju bild på sitt paket och undrade om jag kunde skicka en bild, hahah och jag väntade några minuter innan jag skickade bilden så han vart nog lite sur..men han får skylla sig själv ;)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[00livia]
0

Den här fick bilden fick någon random äckel-kille ifrån USA på mig… HEHE. 

Det är en gammal screenshot ifrån min mobil, det var i Juni…

Iceland
4

Hahahah både #41 och #42 helt underbart ju! Kan inte säga annat än att jag skrattade!

lilla jag
0

Tack alla! För att ni tog er tid 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

KillenUtanSkillen
0

Händer aldrig mig :(…Kanske för att jag är kille xD

[rocklover]
1

:( hände mig en gång..han frågade om jag ville ha en bild på hans paket…jag ändrade min profilbild till hitler (ja…en bild på Adolf Hitler -.- hade den i ca 10 min -.- ) och skrev "NEIN! I´M A FUCKING NAZI!!!" (hehe….ja..) -.- han svarade inte efter det -.- och tur är väl det ;)

KillenUtanSkillen
3

Haha…Han kanske ville se Adolfs paket? fast bara var för blyg för att svara :(