(S) Klänningar och kjolar
Jag säljer ett gäng med klänningar och kjolar, samtliga är oanvända och de flesta är inte ens provade. Alla är som nya! Frakt är inte inräknat i priset, och priset går att diskuteras vid snabb affär. Jag bor i Motala och Norrköping, så det finns möjlighet att ta med sig kläderna dit.
Om ni är intresserade utav något utav dessa så PM:a mig, om det så bara är frågor.
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Svart/vit djurmönstrad klänning. Den har en V-ringning som sträcker sig en bit under brösten, man kan ha ett linne under. Den är helt oanvänd och endast provad i butik.
Strl 40, men den är liten i storleken och skulle nog säga att 38 stämmer mer.
Köptes på New Yorker för ganska många år sedan för 300:- och jag säljer den nu för
100:-

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Vit långklänning, köptes på Ullared i höstas. Denna är aldrig använd och inte ens provad, prislapp finns kvar Jag köpte en i en annan färg men den var lite förliten i brösten(D-kupa) Det står storlek 44, men det är stretch i bak så passar även några storlekar mindre och någon storlek större.
Jag är 164 cm lång och den släpas i marken. Köpt för 169:- och jag säljer den för **100:-
**
(mer bilder på denna klänning finns, men internet är väldigt segt i dag, så bilderna kan skickas i PM)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Kjolen i #5 är såld, kanske kan någon Medarbetare ta bort det inlägget och även redigera #7 till 40:-?
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#8 Fixat 🙂
Slänger in ett par skor också :)
Köpta på H&M i somras, aldrig använda då de var förstora för mig. Storlek 38. Tror de kostade 149:- nya, men säljer de för 50:- + frakt. Repan som syns på bild var när jag köpte dem, men detta syns såklart inte när man har dem på sig.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns