Shit, vad hände?!
Satt bara vid datorn som vanligt, och kände hur det plötsligt högg till i vänster sida av magen, långt ner. Vet inte hur jag ska förklara, men det varade inte länge i alla fall. Men det var ett ordentligt "hugg", kändes precis som att någon stack en kniv precis där. Flög fram med överkroppen och tog med händerna där det gjorde ont, och jag var en sekund från att spy. Någon minut gick, och sedan kom ett exakt likadant hugg, på precis samma ställe. Har aldrig varit med om något liknande, vad kan ha hänt?😕 Jag mår bra nu men det känns lite som att jag "blöder" inombords på det stället…😢
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Mensvärk? x) Annars kanske du har ätit något dåligt… Såvida du inte har fått ett hårt slag där eller har någon slags sjukdom så är det nog ingen fara.
Har tyvärr ingen aning, men kanske kramp? Det gör j*vligt ont!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Gör det fortfarande ont? Kanske kan man ringa vårdcentral (om de har öppet)?
Kramp? Brukar inte det göra ont hela tiden? Är bara orolig att det är blindtarmen.. det var som precis där det högg till.. och nej jag har ingen sjukdom och ingen har slagit mig heller.. :(
Och tror inte det är mensvärk, då brukar man ju också ha ont hela tiden, jag brukar iallafall inte få hugg..
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#3 det är inte jag som är TS, sa bara att kramp gjortde ont xd
#4 fast… blindtarmen sitter väl till höger? :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#5 Såg det, så jag ändrade ;)
Det är ingen parasit du har invärtes som du vet om, eller kanske misstänker fått i dig via mat eller så?

ganska osexig förklaring, men jag skulle gissa på gaser. tarmen ligger ju ganska hopringlat i buken, och har man gas i tarmen som trycker så andra delar av tarmen liksom kommer i kläm kan det hugga rätt ordentligt. det är ingen fara och går över. även annat som passerar genom tarmen kan ibland göra det på ett sådant vis att tarmen kommer i kläm. det är ingen fara om det inte håller i sig. förstoppning kan också ge liknande symptom.
parasiter ger inte den här typen av symptom.