Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1072 ggr
Fridaaaa
0

Ny vecka - nya utmaningar :)

Vad ska ni hitta på för skoj i veckan?

Själv har jag skola ons-fre och till helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, inte bestämt något :)
Mycket pluggande tyvärr denna veckan, hela denna kursen känns kaos just nu :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jojaton
1

Är ledig idag och fre-lör(!), jobbar ons-tors och söndag. På onsdag ska jag vara handledare och alltså hålla i utbildning för första gången! Jag jobbar på McDonalds och ska ha utbildning på att stänga produktion (kök) Riktigt nervös eftersom det är min första utbildning någonsin och för att jag inte har stängt kök själv på väldigt länge. Haha.

I helgen ska jag umgås med vänner :)

Johanna - Instagram

Fridaaaa
0

#1 kommer gå toppenbra ska du se! :D Lycka till :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dipsie'n'Poo
0

Ska fortsätta praoa resten av veckan sedan i helgen plugga. :)
Umgås med kompisar på fredag antagligen också!

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Tilde]
0

Idag babysäkrade vi Charlies bur så inga ungar kryper igenom gallret den här gången. Det var svinkallt! Borde börjat tidigare på dagen xD

Annars händer inte allt för mycket i veckan. Ska nog para några leopardgeckos. 🙂

Workingdog
0

Imorgon så ska jag städa burar, packa, och städa lite mer burar. På torsdag morgon åker jag till England (Manchester) och stannar där tills söndag kväll. På fredag ska jag på konsert. Vet inte om jag är exalterad, eller bara panikslagen riktigt än.

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[jusefinnn]
0

Hela veckan är full packad typ.. Ska vara i stallet onsdag kväll och fredagskväll för att förbereda inför tävling hela dagen på lördagen. Stiga upp 7 på lördagen, vara i stallet tills typ 3-4 någon gång och sedan skynda hem, käka och göra sig "fest"fin då jag ska på minus30 (musikfestival i norra Sverige xD) och vara uppe till 2-3 någongång på natten. Sedan upp klockan 6 på söndagen.. och vara på tävling hela dagen.. Snacka om att jag kommer vara död på söndagen och måndagen.. MEN sjukt kuL!! :D

[MiniPim]
0

Skola hela veckan. Sen har vi nationella prov i matten imorgon och fredag! ><

Frosstis
0

Inte någonting typ!! :DD Har bara 2 läxor, wohooo! :D Brukar ha typ 2 läxor per dag ^^

Iaf så har jag kompensationstid imorgon (onsdag), och då slutar jag efter lunch! Så jag har bara samling och mentor på morgonen, och sen en NO lektion! chiiilll :D Och sedan studiedag på torsdag, då ska jag shoppelicious :D

Och på lördag eller söndag ska jag åka till IKEA och inhandla korgar till min inbyggda garderbo så jag kan slänga min byrå, och sedan köpa fleece filtar till hamstern så jag kan sy lite :D Och sen ska jag köpa 1 borris matta så jag kan ha på galler-övervåningen i buren. 

Sen ska jag inte göra någonting =) Kolla lite franska på söndag för vi har hörförståelse prov på måndag (vi skulle haft det idag men vi hann inte, men kollade lite vad det kom hihi)

TheGeneralIdea
0

Den här veckan är det diagnosprov inför slutproven i maj och det visning på min lägenhet imorgon :) städa som tusan!

Jessicahagstrom94
0

Inte så mycket mer än plugga sönder mig själv ungefär.

På torsdag ska jag jobba på katthemmet 16-20 och vi väntar kattungar där så vi är väldigt spända och nyfikna, dom får gärna vara födda innan/på torsdag :D annars jobbar jag ju på söndag samma tider, så har dom inte kommit på torsdag hoppas jag att dom kommit på söndag😍 men jobbar ca. 2 ggr i veckan så i vilket fall spelar det ju ingen roll om det är någon vecka kvar, får ändå se dom som högst några dagar gamla❤️ men självklart längtar vi!!

annars ska jag väl bara vara med pojkvännen på fredag och lördag :)