Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2854 ggr
[Tilde]
0

Klotterplank #17

Det gamla blev så långt, så nu kör vi igång ett nytt! 🎧

Greigh
0

Haha, det rullar på!

Fridaaaa
0

Hemma, lämnat sambons småsyskon som jag hämtade på fritids då jag slutade samtidigt, varit ut med hundanra (är hundvakt åt en hund, och nu ska jag bara ta det lugnt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rocklover]
0

xD hahahahaha!!!! kollar igenom mina gamla bilder och råkade hamna på jordens fulaste bild på mig själv! xD yay!!jag lyckades vara ful (…jag och min kompis låtsades vara modeller elr ngt…fast…vi försökte vara så fula som möjligt XD )

Fridaaaa
0

Härligt med fredag! :D

:holmgreen:
0

#4 Agreed!

Workingdog
0

Åker till England på torsdag… får kontinuerliga panik attacker när jag tänker på det.. usch skulle bara vilja ställa in allting!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Fridaaaa
0

#6 Vad ska du göra i England? :)

Quenzi
0

Jag är bättre på att måla med bläckpenna än blyerts, det är lite skumt. o.O

PJUM

Fridaaaa
0

Min sambo överraskade mig och köpt saker till att göra hemmagjord pizza! Så gott :D

[rocklover]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

:(

Workingdog
0

#7 Konsert

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

#11 Aha okej :)

Jesperlinden97
0

Mitt liv är sämst…

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Dipsie'n'Poo
0

Stockholm imorgon!

Och Prao nästa vecka 😃

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[MiniPim]
2

Ahh vilken läskig dröm! Jag drömde om att vi bowlade och på där bollarna kommer sprutades det ut en äcklig fisk vi får i skolan…

[rocklover]
1

….jag drömde att min tyska lärare jagade mig med en vinterjacka 😮hon är redan extremt läskig…och…Vinterjackor…är sjukt läskiga!!!!!!!!!!! O.o värsta drömmen jag har haft….

Greigh
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom Jehovas Shitness på besök denna tidiga lördags-morgon.
Sieg Halleluja för fan, Sieg Halleluja!

Zorro_Tiger
0

Jäkla väder, Det skulle ju bli vår 😕

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Zorro_Tiger
0

Åhh nej jag tror mina hörlurar håller på att gå sönder!!! 😭

Zorro_Tiger
0

Ohh JAAAA!!! Det var bara en grej jag råkat göra (😊) nu funkar det som vanligt igen! 😃 ❤️ ☀️ 🥳 🤗

Fridaaaa
1

Jaha, blåser massor ute,och är svinkall blåst med = inte mycket gjort ute, suck! Tips på vad man kan göra? 🙂

[MiniPim]
0

Nu ska jag ut

Zorro_Tiger
0

Så otroligt stolt över min tant! Jag, låtsaspappa och lillasyrran var ute med henne nu precis på en långrunda och eftersom hon sticker efter kaniner och så har vi inte kunnat ha henne lös innan men idag testade vi och gissa vad, det fungerade utmärkt! Hon stack inte alls och vi kastade pinnar och busade och det var verkligen supermysigt. Snacka om lyckat, Älskar min prinsessa! ❤️

Vichy I <3 U <3 <3 <3

Quenzi
0

Yepp.. Haha, nu är man forever alone igen… Innan var iallafall jag och min syster together alone, men inte längre. x)

PJUM

Jesperlinden97
1

Välkommen till Sverige, här har vi alla fyra årstiderna på samma dag :))

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Arinya
1

Kul att jag alltid måste städa som fanken efter att älsklingen varit här, som vi stökar ner….glas, mat och kläder överallt… och en gurka på golvet. haha asså what.

[Tilde]
0

#25 I Japan också! :D Eller i alla fall på samma vecka!

Dipsie'n'Poo
0

Var på One Direction-store idag. Kom hem med en stor pappfigur! 😂😎

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[MiniPim]
0

I TAKET LYSER STJÄRNONRNA ÄR SÅ SORGLIG!! :( 

Tur att man har en fet katt och en awesome kanin brevid sig så man inte börjar böla haha

Fridaaaa
0

#29 Ja visst är den :(

[MiniPim]
0

#30 ja :( 

men röker ullis på riktigt? o.O

[rocklover]
0

boken är bra…men filmen O.o ….

Quenzi
0

#29 Åhh, läste boken för inte så länge sen! Evigheter sen jag såg filmen. Den är verkligen fin, måste se den någon gång snart igen.

PJUM

Fridaaaa
0

#31 Inte en aning faktiskt :P

[rocklover]
1

om filmen "i taket lyser stjärnorna" har vart med i "Felix recenserar" så måste den verkligen vara dålig (…han recenserar dåliga svenska filmer )

Greigh
2

Filmen är sämre än boken ja.
Men så är det alltid med filmer. Det är riktigt svårt att överträffa böcker!

Arinya
0

#36 Jepp, skriver själv manus av böcker…. Man ska liksom bara ta med de allra viktigaste och de som är mest relevant, och hoppa över "meningslösa för film" saker… Synd faktiskt!

NaDa...
0

Såg i taket lyser stjärnorna som teater i Helsingfors i höstas. Den toppade verkligen filmen! Nästan boken med. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Tilde]
0

Kollade precis på Lord of the flies (Flugornas herre) och fyfasen vad den är hemsk! 😕 Boken är dock en miljard gånger bättre, jag grät nästan i slutet, usch och fy! 😢

Fridaaaa
0

#39 Den såg vi för många år sedan i skolan, konstigt film tycker jag :P

Juliaskaniner
0

Svarar till aynaz "153" Har missat så mycket i skolan så jag kunde inte ta ledigt en extra dag. :) Nervositeten som uppstår när man ligger 8a i rakSM av ca 115 kaniner. Galet.. Min Adde är faktist bäst, mitt hjärta..

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Arinya
0

Kom på att jag kanske ska hem till älski…låg och drog mig i sängen i 3 timmar..nu orkar jag ju inte göra mig iordning!

Fridaaaa
0

Blåser mycket ute = ingen utedag i dag heller. Tröttsamt!

Greigh
0

Bor på kusten, här blåser det som fan. För att inte tala om kylan!
Ne, det får bli en städardag idag!

Workingdog
0

#41 GRATTIS till tredjeplatsen!!!!! Grymt :D

/Mvh Jennifer

[Tilde]
0

#40 Konstig? Hur? xD Boken är så sjukt bra! Filmen var dock en besvikelse :/

KillenUtanSkillen
0

jag är ny här Im so awesome

[MiniPim]
0

#47 det är jag som är awesome här Nämen du får också vaa awesome. Välkommen

[rocklover]
0

#48 var inte jag awesome :(

[MiniPim]
0

#49 njaa Jodå ;)

[rocklover]
2

Fridaaaa
1

#46 Tycker den bara är allmänt konstig. Svårt att förklara :)
Har ej läst boken dock, gillar inte att läsa sånt ;)

0

#46 Så boken är att värd att läsa? Har inte sett filmen eller läst boken, bara hört lite vad storyn handlar om.  Funderar på att läsa den. ^^

[MiniPim]
1

__ _

Idag ska jag laga middag! ;D

Greigh
0

Vet att vi inte skall posta musik här.
Men när jag såg bilden här ovanför kom jag bara att tänka på:

[Tilde]
1

#52 Vadå "sånt", det är en världskänd klassiker, om mänsklig psykologi! Du som ska arbeta med barn borde speciellt finna boken intressant, som handlar om ett gäng småpojkar och hur de blir psykiskt påverkade av en traumatisk händelse. 😉

#53 Boken är jättebra! Jag läste den på engelska dock, vet inte hur den översatta versionen är. 😛 Men den är riktigt spännande, läste den i princip i ett sträck och grät nästan i slutet. xD

Fridaaaa
1

#56 Ja jag vet att det är en världskänd klassiker, men jag behöver ej gilla att läsa det för det :) Jag är ingen sån som gillar att läsa böcker överlag eller den typen av filmer :)

Nja jag finner ingen koppling med det :) Har ingen nytta av det som filmen handlar om, har sett den 1-2 gånger, det räcker för mig ^^, Våra böcker är tråkiga nog att läsa men det är för att de är krångliga ibland att förstå sig på, intressanta men krångla vilket är trist :/
Synd att barnpsykologiböcker ska vara krångla och smått svårlästa ibland :/ För det är ett intressant ämne :)

Alla gillar vi olika typer av filmer och böcker, oavsett om det är klassiker eller inte ^^,

0

#56 Åh vad kul! Jag SKA läsa den! Den verkar riktigt bra. Pappa ska beställa böcker snart, ska kolla om jag hittar den där :P

Har precis avslutat området socialpsykologi i min psykologikurs i skolan nu. Kan tänka mig att denna storyn hamnar i den kategorin. I alla fall, jag känner jag att jag måste läsa den nu haha ^^

[Tilde]
0

#58 Det är den :D Min sambo tyckte filmen var overklig, i alla fall i början, men jag kan absolut tänka mig att en sådan mentalitet kan bildas i en sådan situation (och som sagt så är boken mycket bättre än filmen). 😎

Jag upptäckte idag att Pizza hut inte existerar i Danmark…🧟‍♂️

Fridaaaa
0

#59 Vad är pizza hut? :P aldrig sett :P

Greigh
0

En Amerikansk snabbmats-restaurang där man kan äta hur mycket pizza-slice bitar som helst för ett visst pris. Man får välja bland olika sorters pizza, som en buffé ungefär.

Finns främst i storstäder.

Fridaaaa
0

#61 Aha 🙂 Aldrig sett det så hehe Men kanske inte så konstigt, eftersom jag aldrig är i storstäder som Stockholm, Göteborg mfl xD

[Tilde]
0

#62 Har du aldrig sett deras mærke? :O https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKFh2Og7_QqCKPmR869OyGkZC6Jxq7gqft1CGw2bucUUKWkuDw Fast ja, om du bor på landet kanske det inte ær så vanligt med Pizza hut xD

Arinya
0

Åååååh. jag vill ha jobb! Söker som en galning och ser nu att jag skickat ett personligt brev som inte var fördigskrivet TILL ALLA JOBB…. fml

Zorro_Tiger
0

Sjöar, Onda knän och mysiga marsvin, så lyckad söndag ❤️

[Tilde]
0

Ikväll ska jag para två av mina fina leosar! 😃 Spännande!

Fridaaaa
0

#63 aldrig sett i stan heller :) och det är ej på landet ;) men kanske vanligare i storstäderna som en nämnde :) är aldrig i Stockhm mm tror inte ens Växjö eller Kalmar har, inte vad jag set i alla fall :)

KillenUtanSkillen
0

Hej everybody :D

[Tilde]
2

Såhär snygg har herr Camelot blivit! 😎

Zorro_Tiger
0

#69 Åhh, leopardgecko… 🤤 ❤️

monstermash
0

#69 - Vad söt!

Själv har jag nyss torkat ur byråerna, och sorterat bättre i dem. Dags att få in yttligare massa kläder i dem… 😕 Dags att flytta hem till mamma på heltid igen (hejdå internatet).

Greigh
0

Har han tappat svansen någon gång?
Jag hade jätteproblem med det när jag hade min leopardgecko.
Förvisso växer ju svansen ut igen, men jag tyckte så synd om den lille!

[MiniPim]
0

#72 har för mig att dom endast toppar svansen när dom är rädda! Men kan ha fel ;)

Greigh
0

Jag var ju såpass ung när jag hade den, och det var väl en hel del lekande med den. Så jag förstå mycket väl om den blev stressad av allt folk som skulle titta och peta.

Mycket underligt djur ändå :P

[MiniPim]
0

#74 stackarn :( Mina händer luktar rabarber..

Fridaaaa
0

#73 Ibland kan dem göra det ja :) Dock tycker jag inte det verkar vanligt att dem gör det :P

Leopardgecko lagrar sitt fett i svansen, så är svansen smal, är det ej bra. :)

Greigh
0

Mat fick den i mängder, när den väl hade en svans så såg svansen ut som Tirins bild där ovanför. Så den biten var absolut inga problem.

Men misstänker att den befann sig i en allt för stressad miljö och kände oro hela tiden.

Fridaaaa
0

#77 Sa inte till dig heller, ang din ödla ^^,

[rocklover]
0

-.- detta börjar bli tråkigt! :( jag vill ju kunna gå ut i skogen och jogga (försökte nyss….-.- ja…jag borde nog ta och tvätta bort blodet och smutset från kläderna -.-) ! borde ha passat på när det var snö och inte is (men…nehepp-.-jag skulle ju såklart bli förkyld och massa annat -.-) snälla skjut mig!!!! sport är mitt liv!! jag vet..jag borde sätta mig på motionscykeln om jag vill träna..fast..nee -.- det är verkligen inte samma sak som att vara i skogen och jogga ,,det är mycket roligare där! alla backar som man kan springa upp och ned för, alla  människor man råkar träffa på, djuren, fågelkvittren..åhhh…:( jag vill ju till skogen! -.- kan inte ens gå på promenad -.- borde sticka till IP och jogga där (fast..det är nog is där också -.-)

Fridaaaa
0

#79 Tänk på utropstecknena ;) Bara 1, inte en massa :) för de synskadades skull bland annat :D

[rocklover]
0

#80 -.- förlåt, flippar snart :/ -.- ugh! klarar f*n inte av mer! -.-

[rocklover]
0

wow!!! jag gick precis in på omegle (hehe…kände för att trolla lite XD) och nu..känner jag värsta snubben! hahaha! XD han saknar en sångare till sitt band och jag saknar ett band! huehueheue! :) kolla in han och hans band! de äger! vi planerar att spela tillsammans via skype (mest på skoj ;) och sedan bor ju han i Tunisien)

NaDa...
0

Skulle plugga engelska, men blev mest och prata kaniner på Facebookchatten.. Hehe..

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Tilde]
0

#72 Nej han har inte tappat svansen, endast yttersta svanstippen som ser lite trubbig ut nu istället för spetsig. Såhär ser en tappad och sedan utvuxen svans ut: http://www.biomedcentral.com/content/figures/1471-213X-11-50-1.jpg

Svansen tappar de som sagt om de är rädda, som en flyktplan! De viftar på svansen så rovdjuret ska ta tag i den istället för ödlans kropp och när rovdjuret biter tag så släpper ödlan svansen och springer iväg.😉

[rocklover]
0

LOL! killen jag skriver med blev sjukt förvånad när jag skrev att jag inte var hetero! XD han "Girls should love boys, not girls!" XD

[Tilde]
0

#85 Religiös hillbilly? 😛

[rocklover]
0

#86 hahaha! ja -.-  fast han är sjukt schysst!

Smullis
0

#87 Haha ååh Omegle :* Träffade en skitsnäll kille där som hette Joshua, SNYGG dessutom :P Men ew finns en massa äckel där också HAHAHAHAH till och med pedofiler ._.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[rocklover]
0

#88..nah…sitter mest på chatten ;) om de är trevliga addar jag de på min extra skype (har 2 ;) ) och chattar med de där ;)

Smullis
0

#89 Jag har typ alltid cam på, men är aldrig inne på Omegle själv xP Sov över med några kompisar och då camade vi HAHAHA gud DET var så kul xD Men när du har camat har du väl stött på massa äckel? ;) usch det har jag.. Typ 3/4 är pervon där hahaha xD

[rocklover]
0

Nah…cammar aldrig ;) brukade hänga med en killkompis som alltid gick in och drev med folk xD ngn gng drog han på sig en bh o dansade O.o

Smullis
0

#91 Haha xD Vi drev och trollade rätt mycket under den kvällen, och Gud vilka bitchblickar vi fick ändå xD

[rocklover]
0

#92 alltid lika kul att driva med folk ;)

Smullis
1

#93 Alltid ;)

Juliaskaniner
2

Adde, världens bästa kanin, eller tja, sveriges iallfall ;) blev totalr bäst på sm, blv 3a o raken och 4a i längden. Ååh :D Engens CHAMPION Shadrin numera :D

Fridaaaa
0

Åh önskar att jag hade mer pengar, mycket jag vill ha :/ Men 3 år till att plugga, = inget fulltidsjobb före det, suck

Workingdog
0

#95 Jättegrattis till placeringarna och till championatet :D

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#97 åh tack :D

Workingdog
0

Haha jahapp då blev man medlem i SKHRF igen då, efter ca 1 års uppehåll från tävlandet. Men en annan klubb den här gången! 
Ska bli kul att börja igen, även fast 3/4 kaniner ska flytta (ja när nu någon vill ha dom) så kommer jag ändå ha min finaste pärla kvar!

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#99 najs!  vilken klubb? :)

Workingdog
0

#100 08KT :) har varit medlem i STKH tidigare, men 08 håller till mycket närmare och det är även där dom jag pratar med håller till nu ;)

Nu jäklar ska jag få upp min pärla till svår i krok (tävlar typ aldrig i krok) och till Elit i rak! Hon måste bara få upp konditionen igen så ;D

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#101 Nice! :) Kanske vi ses på nästa Kista eller nån annan tävling då ;)

Workingdog
0

#102 det lär vi göra :) Är på Kista varje år även fast jag inte tävlar ;) Var där i år med, kaninen tävlade, men inte jag ;)

/Mvh Jennifer

0

#95 Nej vad kul!! GRATTIS :D

#101 åh, var också medlem i STKH för ett tag sen. ^^ Dock har jag inte tävlat på runt 1 år då jag knappt hinner med något alls förutom skolan, så kaninhoppningen fick prioriteras bort tyvärr :/

Workingdog
0

#104 åh, då har vi nog säkert träffat på varandra någon gång ;) Slutate tävla ungefär efter Kista 2012. Innan dess var jag väl på de flesta av STKH's tävlingar och en del i Uppsala också :) Jo jag förstår det.. var samma sak för mig, och så har jag hundarna som tar upp riktigt mycket tid också..

/Mvh Jennifer

0

#105 Haha ja det har vi säkert! Skulle verkligen inte förvåna mig då jag tävlade väldigt aktivt under den tiden jag tävlade. :P Jag har en kanin som alltid vägrade hoppa. Folk brukade komma ihåg mig som hon som har kaninen med scenskräck haha, i alla fall de som inte känner mig. xD En lite Holländare som aldrig hoppade mer än 3 hinder, han var totalt omöjlig att tävla med. Men hemma gick det jätte fint. Så han bidrog lite med att hoppningen lades åt sidan. hehe ^^
Ja, precis. Man får fullt upp helt enkelt. Och ibland måste man prioritera bort saker. :)

Juliaskaniner
0

103 najs :D 104 ja verkligen! Tack! :D

Juliaskaniner
2

Jag är en lycklig männska nu, ser ut som om mamma går me på stt skaffa en hare :D

[MiniPim]
0

DENNA VECKAN HAR VARIT JÄTTEBRA!

Utom att det snöade idag och jag råkade förstöra en bänk så mamma blev arg.. Nu måste vi betala 2000 för att byta ut den bänken! ._.

Workingdog
2

Min valp fick hälsa på min ena kanin idag, han ba ÅÅÅH HEJ SKA VI LEKA!

Och nej, jag skulle ALDRIG låta honom hälsa om jag inte visste att Yawa (kaninen) är så säker i sig själv och så himla hundvan att hon inte ens bryr sig när hon fick en pälstuss bortsliten av min hund när hon var valp för 2 år sedan. Hon är så cool och underbar och bäst!!

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

Fy vad ont i halsen jag har nu, efter en heldag i skolan, menmen var det värt :D

Juliaskaniner
0

Märks verkligen att det har blivit en ny dag sen dedär inlägget…

0

Trött, trött, trött.. i morgon är det iaf torsdag, en dag närmre helgen haha ^^ Countdown här haha xD

Ligger i sängen o lyssnar på musik från moulin rouge ❤️ så bra ❤️

Workingdog
0

Imorgon strax efter 10 lyfter planet… wow.. har PANIK! kommer vara så mycket människor, och ingen chans att komma av. Mmm lär bli lyckat!

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

Well, jag är ingen bra dotter, stackars mamma. Men va va det? YOLO va? ;)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.