Har ni något jobb?
Har ni något jobb? Isåfall vad för jobb, hur gamla är ni, och gör ni något annat, ex pluggar?
Jag är 17 år, snart 18, går sista året på gymnasiet och har jobb på ett hotell, i frukostbuffen (på helger). Hade först sommarjobb där i somras, men sen fick jag jobba där under helger också. :)
Jag är 18, pluggar på gymnasiet och stundvis under lov och vid andra tillfällen när de kan ta in mig så arbetar jag på en metall industri. Gör delar till volvo personvagnar :P
Varit där varje sommar sedan 9:an och ja, även vid en hel del andra tillfällen. Inte det roligaste, men det är trevligt folk och de betalar bra :)
http://isabellarun.weebly.com/
Nej, men hade gärna haft. Men att få något litet jobb som 14-åring är inte å lätt…
/Kram Jennifer
Jag är 16, går 2an på gymnasiet och jobbar som städerska :P 2-3 ggr i veckan på min pappas företag :)
Är 19 år och jobbar som personlig assistent, gör inget annat just nu.
Har planer på att söka jobb som vikarie som personlig assistent hos kommunen, så att jag får jobba lite mer.
#4 du har ett av mina drömjobb!! sååå avis! :)
Är 16år och har nu i 1års tid jobbat på café. Jag går även första året på gymnasiet. :)
#5 Det är inte alltid så enkelt och slappt som man kan tro! Kan variera så otroligt mycket beroende på vem man får vara assistent åt. Har fått prova på ett flertal olika brukare och det är inte alltid en dans på rosor. Men självklart har det sina bra stunder också!
Jag är 19 år och har nyligen blivit Timvikarie inom barnomsorgen 
Jag är 16, går första året på gymnasiet, och städar en gång i veckan hos min morfar som inte gillar hemtjänsten
tjänar en hel del på det! Snart börjar jag väll även klippa hemma & sånt för lite pengar.
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Arbetslös nu men har jobbat som bartender och servitris (sa upp mig). 19 år är jag. Ska söka jobb som extra hjälp lärare i spanska
Jag är en tjej som jobbar som hundvakt och ibland lite som barnvakt! Har4 alltid älskat djur och barn så det passar perfekt. De är också bra jobb då jag kan kombinera dem med skolan och jobba lite på kvällar och så…ett plus är att kunna få umgås med gulliga hundar hela tiden!
Pluggar på högskola, till förskollärare.
Jobbar när jag hinner (tyvärr sällan), som timvikarie på förskolor.
Har fått sommarjobb i sommar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är 19 år och jobbar som dagmatte ^_^ Otroligt kul att få vara med de djuren man älskar mest <3 Har inga planer p åatt plugga vidare, gick ur gymnasiet förra året. Hundinriktning :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Har ingen anställning, däremot har jag ett modellkontrakt som ger mig jobb ett par gånger månaden 🙂
Nä, om inte volontärjobb på ett katthem räknas?.. annars pluggar jag för fullt nu sista terminen innan studenten, efter det ska jag väl söka "riktigt" jobb.
Jag är 15 år, går i åttan, och har privata fiollektioner för en liten tjej, en gång i veckan. 🙂
#16 Åh så mysigt! Jag själv går i åttan, och är modell när det behövs. ;) Går på catwalks, senaste gången var för typ 3 månader sen här i Umeå! Sen är jag även fotomodell. :) Det är väl mest som en hobby, men får ju lite pengar för det så ja!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Snart 20. Jobbar som Bartender servitris sedan jag var 18 (medan jag plugga)
Jag fyller 16 år i sommar och jag ska börja gymnasiet till hösten. Jobbar som bloggare och får ut en helt okej lön på det. Sedan är jag även fotograf och plåtar människor & djur i södra Sverige. Ganska "ensamma" jobb, men det är otroligt roligt!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
#17 Mysigt vet jag inte om det är hela tiden.. Men det är kul! 🙂
:3 ska (kanske) börja sälja expressen elr ngn annan tidning! yay! :D kanske inte det sortens jobb du menar..xP
Nej, men söker!
Är 16 år och går första året på gymnasiet 😃
Går i skolan och får endast läxor, inget annat
Tänkte att jag kan uppdatera lite. ^^
Jobbar på café och i en djuraffär/vet.klinik. Jag är även barnvakt för 4 familjer, om det nu räknas. Sen söker jag även sommar jobb just nu.
Jag är 16år och går första året på gymnasiet. :)