Har ni något jobb?
Har ni något jobb? Isåfall vad för jobb, hur gamla är ni, och gör ni något annat, ex pluggar?
Jag är 17 år, snart 18, går sista året på gymnasiet och har jobb på ett hotell, i frukostbuffen (på helger). Hade först sommarjobb där i somras, men sen fick jag jobba där under helger också. :)
Jag är 18, pluggar på gymnasiet och stundvis under lov och vid andra tillfällen när de kan ta in mig så arbetar jag på en metall industri. Gör delar till volvo personvagnar :P
Varit där varje sommar sedan 9:an och ja, även vid en hel del andra tillfällen. Inte det roligaste, men det är trevligt folk och de betalar bra :)
http://isabellarun.weebly.com/
Nej, men hade gärna haft. Men att få något litet jobb som 14-åring är inte å lätt…
/Kram Jennifer
Jag är 16, går 2an på gymnasiet och jobbar som städerska :P 2-3 ggr i veckan på min pappas företag :)
Är 19 år och jobbar som personlig assistent, gör inget annat just nu.
Har planer på att söka jobb som vikarie som personlig assistent hos kommunen, så att jag får jobba lite mer.
#4 du har ett av mina drömjobb!! sååå avis! :)
Är 16år och har nu i 1års tid jobbat på café. Jag går även första året på gymnasiet. :)
#5 Det är inte alltid så enkelt och slappt som man kan tro! Kan variera så otroligt mycket beroende på vem man får vara assistent åt. Har fått prova på ett flertal olika brukare och det är inte alltid en dans på rosor. Men självklart har det sina bra stunder också!
Jag är 19 år och har nyligen blivit Timvikarie inom barnomsorgen 
Jag är 16, går första året på gymnasiet, och städar en gång i veckan hos min morfar som inte gillar hemtjänsten
tjänar en hel del på det! Snart börjar jag väll även klippa hemma & sånt för lite pengar.
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Arbetslös nu men har jobbat som bartender och servitris (sa upp mig). 19 år är jag. Ska söka jobb som extra hjälp lärare i spanska