Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1914 ggr
Wanzel
1

Dagens ros!

Kom att tänka på en kul grej att göra! Det hela går ut på att man ska skriva om någon/något som gjort någonting extra bra, som därmed förtjänar att få en ros.
Man kan ge en ros till en person (vän, butikspersonal, lärare) eller varför inte något företag/affär som man tycker ha gjort någonting bra 🙂

**Jag kan börja!
**Idag vill jag ge en ros till min lärare i svenska. När hon berättade att vi snart skulle börja med den muntliga delen av nationella proven så fick jag panik och ångest, som jag alltid får inför muntliga redovisningar. När hon hade förklarat klart allting för klassen så pratade hon med mig och sa att det var okej att jag gjorde provet inför bara henne och en kompis, istället för halvklass.
Så en ros till dig Songül, som är en väldigt bra och förstående lärare!

Cazzos
0

Idag vill jag ge en ros till min syster för att hon pratade med mig ang en jobbig sak, och tröstade mig. 🙂

TheGeneralIdea
0

Vilken trevlig idé!

Jag skulle vilja ge en ros till min vän Felix för att han är en så härlig och positiv person och har uppmuntrat mig idag när proven gått dåligt!

[MikeW]
4

Jag vill ge en ros till alla här inne, för ni är alla så snälla och underbara :)

[Taxie]
0

Jag vill ge en ros till min vän Linda som kommer fixa världens bästa födelsedagsfest för mig imorgon! och ge en ros till min pojkvän som kanske kommer fixa en fest på lördag också. Fyller 18 år på Lördag jäklar vad kul jag ska ha!😃

[MikeW]
0

#4 Grattis i förskott :D

Fridaaaa
0

Jag vill ge dagens ros till min mamma, som ställer upp i alla lägen och är världens bästa mamma ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

Jag vill ge en ros till min pappa, för det tycker jag han förtjänar! Han jobbar så hårt varje dag, både på arbetet och hemma, men får inte nog med uppskattning för det. Han är den typen av pappa som kommer hem med ens favoritchoklad när man har varit sjuk eller ledsen ❤️ och han ställer alltid upp i alla situationer - åker över halva stan för att hämta något man verkligen behöver, tar ledigt från jobbet för att gå med en till läkaren….  Med andra ord, världens gulligaste och mest fantastiske pappa 🌺

Ratzo
1

#7 Jag vill också ha en sån pappa 😕

Jag vill ge en ros till mina råttor för att dem aldrig sviker mig. Jag har inte haft så mycket tid med dem de senaste veckorna, men dem är inte arga på mig så därför tycker jag att dem är värd en ros.. Och lite nötter ska dem få imorgon som lördagsgodis bara för att dem är världens bästa!

I can't drown my demons, they know how to swim.

[rocklover]
0

jag vill ge dagens ros till mina två (tre -.- den 3:e är bortrest :( ) bästa vänner :3 tack för att ni är så sjukt fina och förståndiga <3

[MiniPim]
0

Dagens ros går till pappa som hämtade mig från skolan. Tar alltid bussen, men idag så har jag gjort tt stort hus toll min kanin och jag tycker det är pinsamt att sitta med det på bussen! Så han sluta tidigare och hämta mig :)))

deleteduser
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varsin ros till mina 6 allra bästa vänner BlommaBlommaBlommaBlommaBlommaBlomma

[Tilde]
0

#11 Önskar jag också hade så bra tjejkompisar… :/

Smullis
2

Dagens ros går till ingen mindre än Smulle som tröstade mig på sitt egna gosiga vis idag. Han finns där när man är ledsen (oftast) och gör en alldeles varm. Ros till dig Smullis!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[MikeW]
3

Dagens ros för mig går till min underbara mor! <3

Hon har inte gjort något speciellt för mig idag, fast hon är så underbar hela tiden och jag älskar henne väldigt mycket. Denna rosen är till dig mamma för att jag fick lyckan att bli din son.

Du har alltid stöttat mig och varit med mig, du hämtade mig ifrån mörkret och visade mig ljuset.

Du är den bästa personen någonsin, du kan ha dina mörka stunder fast jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt, tack för att du födde mig Jag älskar dig mamma ❤️