Härliga fredag!
Skönt att inte ha något inplanerat ibland :P
Själv ska jag ta det lugnt och plugga en del så att jag får sportlovsveckan fri från det mesta av pluggandet. En barndomsvän med familj kommer hem till oss i morgon så då blir det en god middag med mello mys förmodligen. ^^ Inget stort fan av melodifestivalen, men vi har kollat på det i alla år, så det har blivit som en tradition.. :P
Annars ska jag nog bara fixa med djuren, det vanliga :)
#1 Ja visst är det :)
Ja skönt för dig om du slipper ha pluggandet sen! :D Och kul att en barndomskompis kommer :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sambons kompis har inflyttningsfest imorgon, så den ska vi väl gå på… ihop med 50 främlingar. 😛Sen ska vi också till Lyngby och handla saker till terrariet som han ska bygga, samt till kaninburar. :)
Söndag blir nog en slappardag!
Bara ta det lugnt och fixa hos kaninerna =)
Nämen GUD! Vad söt hund <3 <3 <3
Aww! Skit söt!! 😃
#5 Tack ska du ha! 😃🙂
Just nu sitter jag framför datorn överlycklig, eftersom denna hemska vecka är över. Jag har praoat på ett bageri och det har inte varit roligt. Jag hörde sekunderna långsamt ticka förbi i mitt huvud, jag har gjort ca 25000 semlor denna vecka, inte roligt. Tänker aldrig mer baka en semla i hela mitt liv! 🤓Så det är härligt att det är över och att jag tog mig igenom veckan utan att gå under. 😂
Och jag är också glad, för att imorgon är det en stor dag. Imorgon blir jag och min familj hundägare för första gången! Har aldrig haft husdjur eller något liknade, så det är stort och jag är överlycklig! 😃
Sen är jag inte direkt ledsen för sportlovet jag nyss fått, men det blir mycket plugg denna vecka eftersom jag tagit ledigt vecka 10 för att åka skidor med andra halvan av familjen. Så då kommer jag verkligen kunna koppla av eftersom jag kommer plugga klart denna vecka.
Livet är väl för härligt just nu 😃😃!
#7 Åh vad kul med hund! Vilken ras?😃
#0 Himla fin vovve du har, Frida!
Ringde och bokade tid hos veterinären tidigare, Iva har fått utslag så dom ska kolla upp vad det är för nåt. Nu ikväll ska jag laga mat och mysa med hundarna, kolla nån film eller två kanske.
Hoppas ni andra får en trevlig helg!
#0 Så söt hund, fluffig :*
Vi ska åka till stugan imorn så jag ska mest packa ikväll, och städa min kanins bur (precis vad alla längtar efter en fredagskväll).
#0 fin hund du har!
jag ska uppträda (dans)med min dansgrupp på jesse p's skivrelease typ… nervös ehe :s
ska plugga resten av helgen!
#9 Tack snälla du :)
#7 åh kul med vovve, undrar med vilken ras det är? :D
#11 tack! :D
Ååh nu laddades bilden för mig med! TUNGAN ❤️ säger jag bara, herregud så söt😃
Själv ska jag spela Minecraft, äta gott och kolla på Gossip Girl hela kvällen. Kanske att jag ringer någon kompis, man vet aldrig🙂
Har precis lagat mat och ska snart krypa ner under täcket med pojkvännen och kolla på the hobbit (för andra gången) 😇
Helgen betyder storstädning sååå jag ska VERKLIGEN njuta av fredagen! 😃
~mikkan
#8 #12 En chinese crested (eller powder puff som den även kallas) ska vi ha 😃
#15 Nej vad kul :D Visa gärna bilder sen :D
#16 Absolut, det måste jag komma ihåg! 😃 Det är bara en halvtimme kvar tills hon kommer, så spännande! 😃😃
#15 Åh dem är söta hihi :D
#15 Åhh, Mina kusiner hade en sådan när jag var liten (Eller, Liten och Liten, de fick avliva den 2011) :D Dock tyckte jag den var skitäcklig när jag var liten (tycker de är superfina nu) och när jag var liten så alltid när vi kom hem till dem så var ju jag kort så den kunde hoppa upp och slicka mig i ansiktet. Så en gång blev jag så äcklad och arg (var kanske 5) så jag puttade bort den och sa: Näe! Jag pussas inte med fladdermöss. HAHA xD !
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#20 OMG VAD SÖÖÖT! 😮
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#21 Jaaag vet, jag är störtkär! 😍😃Hon har världens sötaste svans som hon inte vikar på, hennes svans går som en propeller! Och hennes ena öra hänger och det gör henne inte direkt mindre söt 😛😍