Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 685 ggr
monstermash
0

God kväll 16/3

God kväll hörrni! Vad hittar ni på och vad har ni gjort idag? 🙂

C'mon, är sjukt uttråkad.. Var sociala!

[rocklover]
0

…inte så mkt, vart på stan (skulle gå till myrorna o kolla efter ett par kläder jag kunde göra om -.- fast de hade stängt), bråkat med mamma (mensryck -.-), diskuterat med mamma, försökt övertala min kompis att inte ta sitt liv (nu har jag gett upp :( står inte ut mer…hennes dödslängtan är för stor….) och ja…lite sånt ..just nu försöker jag lyssna på musik för att tänka på annat😐vad har du själv gjort?🙂

monstermash
0

#1 - Låter som du haft en tuff dag. Jag vet hur det känns att försöka övertala någon att inte ta livet av sig, det är som att tala med en vägg. Hoppas allting ordnar sig för din vän.

Jag chattar med min flickvän (och njuter av att hon inte dampspammar mig på kik längre, hehe, blev riktigt störande med det pipljudet efter en stund) och chillar. 🙂

[Tilde]
0

Hade nyss en fight med min sambo, när hans kompis var domare! Eh ja… det gick ju som det gick! 😂

[cookies]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Där ser ni var en del av min dag har bestått av…

Vet att den hoppas isär, men kuben är ny så ville ladda upp det som exempel ;) Recension kommer snart på den :)

monstermash
0

#3 - Hahaha Tirin, hur går det med mejlet? 😃

#4 - Jag orkar inte kolla på videon, men aha, okey. Vad gör du nu då?

Jesperlinden97
0

#4 Aaah, synd! 
Vad är ditt rekord?? 
På en vanlig 3x3kub? :P

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[Tilde]
0

#5 Alltså… *facepalm* - jag glömmer ju för fasen hela tiden! 🤦‍♂️ Får väl svara på det NU för att minnas! hahaha

monstermash
0

#7 - 😂

[Tilde]
0

#8 Nu har jag minsann svarat! 🎧

Åh, jag har lite tråkigt, killarna är så inne i sitt TV-spel, haha xD

[cookies]
0

#5 Äter chips x)
#6 15.09  med tur, 17.3x utan tur :)

[MiniPim]
1

JAG VILL OCKSÅ HA CHIPS!

Just nu är jag förbannad, för mitt sims laggar så in i lalala. Och nu så är jag jättehungrig men vet inte vad jag ska äta! :(

[cookies]
0

Sims, knappt spelat det :O