Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 1233 ggr
tuffia
0

Sex börja blöda

Jag & min kille har mkt sex. Idag när vi hade det började jag blöda mkt mitt i allt! Jag var våt &  i mellan åt gjorde det lite ont under sexet , men annars OK. Går på p piller som funkar bra. Hade min mens för 2 veckor sen. 

Vi slutade ha sex när vi såg det börja blöda, och jag mådde dåligt & ville spy när jag såg allt blod & blev rädd … Efter några timmar blöder jag knappt nånting men kissade ut en lagom stor klump som var röd/rosa såg ut som en klump med massa skin ? :S Har lite ont i magen nu. Är väl lite rädd & orolig.

Någon som vet vad som hände !?!?  När jag blev av med oskulden började jag blöda med det var för 3 år sen, annars har det aldrig hänt !.

makeupbox
4

Ursh vilket jobbig händelse :( Jag har ingen aning vad det kan vara men jag skulle nog ringt ungdomsmottagningen du brukar gå till och fråga dem vad de tror de kan vara.
Låter du nästan som bortstötning av ett foster men då du äter ppiller är det uteslutet…

Hoppas att du känner dig bra nu och att sexet snart är igång igen som vanligt utan att du behöver känna att denna händelse påverkade det något.

Underbarn
5

Låter som ett missfall… Vissa kan få mens även under graviditet de första månaderna. Men då brukar man ha väldigt ont "i magen" också. Har en vän som varit med om det 2 gånger

tuffia
0

Tack för era svar !, jag ska till ungdomsmottagningen och kolla mig på torsdag, är rätt nervös man undra liksom vad det är som hänt :(

Arinya
6

#1 Missfall är dock inte helt helt uteslutet då p-piller bara skyddar 99% Så har man galet otur så..

makeupbox
0

Absolut! Håller med i både #2 och #4 skrivande. Jag gjorde ett positivt gravtest efter att ha haft blödningar som jag trodde var mens.

#3 var lugn! De på umo är där för dig och är otroligt snälla! De jobbar med detta varje dag så de är vana vid tjejer som är nervösa ibland/ofta  också vidare och har varit med om det mesta. Jag var alltid nervös innan umo besök vad det än gällde men har blivit mer bekväm nu då de är så gulliga :)