Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1612 ggr
Quenzi
0

Överreagera?

Idag på hemkunskapen så blev jag med en kille, hela tiden så var han bara jobbig och ville göra det roliga, medans jag fick göra allt skit. Han lyssnade heller inte ett dugg på vad jag sa till honom. Han var jobbig hela lektionen. Och sen när vi skulle diska, så tog han diskvatten och kastade i ansiktet på mig, jag blev självklart arg och sa "Men va fan a det bra för?" ganska irriterat, men då bara skrattade han och så började alla andra också skratta och sa "Men du behöver väll inte överreagera för lite diskvatten?"… Och läraren gjorde ju inte ett skit heller…. Kommer aldrig palla att vara med honom till jullovet.

PJUM

[MiniPim]
5

Nej, du gör rätt till att bli arg på honom. Oavsett om det var vanligt vatten eller något annat ska han inte skvätta det i ditt ansikte.

Säg åt honom bestämt, och skit i vad andra säger. :)

Quenzi
0

Sa till både honom och dom som skrattade, men det gjorde ändå väldigt ont att de skrattade. :( (brände handleden på kuppen med -.-)

PJUM

[Tilde]
16

Jag hade nog fyllt en bunke/kastrull/whatever fanns i närheten med diskvatten och kastat i hans ansikte. Oskyldig

PiganX
0

Eller så gör du som jag brukar göra i såna situationer, dissa honom. Låtsas som om han inte stör dig alls, och ta för dig mer. Låt inte honom göra allt det roliga, utan ta egna initiativ och låtsas som om han är luft. För det är ju så han gör med dig.. Tungan ute

Quenzi
0

Jaa, ångrar att jag inte gjorde det, får nog ta o hämnas imorgon. Tungan ute

PJUM

NelliZ
0

Röstar på tildes förslag :D

//Julia

Cazzos
6

Gammal tråd, men om jag var du så skulle jag kört ner diskborsten i halsen på honom 😡

Zorro_Tiger
0

#7 HAHA 😃

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

DaniPoo
6

Killar kan va jävligt barnsliga ibland…
Jag är kille så jag vet

Zorro_Tiger
0

#9 HAHAHAHA…!

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"