Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1006 ggr
[00emi07]
0

HJÄLP!

Hej! Idag på ICA köpte jag godis. Jag tappade en godisbit på bänken vid kassan. (Ni vet där bland annat man kan sätta sina mat kassar och där plast påsar också finns) ja, ja, till saken… Jag var dum nog att ta upp min godisbit och jag åt den! Vad ska jag göra? Kommer jag bli sjuk? Kommer jag dö? HJÄLP!

deleteduser
15

Men snälla du, lite skit rensar magen, så länge du inte tappade den i en hög råttgift är det är absolut ingen fara med dig 😊

[rocklover]
0

xD nej, du kommer inte att dö! ja, du kan bli sjuk om det vart riktigt smutsigt där! och..Euuuw! varför åt du den?

Juliaskaniner
0

håller med ovan, förlåt men det är lite komiskt.. hahaha

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

TheGeneralIdea
1

Du fick alltså panik för att du åt en godisbit som var en gnutta smutsig om jag har förstått det hela rätt?

Det är lite småäckligt att äta något man tappat men absolut ingen fara 😃

Arinya
0

Hahha…. ingen fara alls.

[cookies]
1

Oh my god. Snälla någon, om du lyckades täcka hela den med arsenik (gift) så trorligtvis. Annars, som en vanlig "tappning", nej. Jag tappar saker på golvet jämt och äter, inget konstigt med mig efter det.

[00emi07]
0

Ok, ja, lite komiskt! Jag tänkte mig att jag tappade den i knark! Å så efterklok jag är! :P

[00emi07]
0

#2 Gud, har ingen aning :P

Duvethon
2

Om du reagerade så kraftigt på händelsen kanske du behöver överväga om du har bacillskräck eller liknande? haha

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Fridaaaa
0

Nejdå inge fara :)

Du kan bli sjuk av annat så :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

TheGeneralIdea
3

#7 Om du nu hade tappat den i knark så skulle det värsta som kunde hända vara att du blir lite hög. Vad skulle knark göra på en bänk på ica? haha

[00emi07]
0

#11 jag vet verkligen inte!

Fridaaaa
0

#12 Knark i en affär = risken är extremt liten :)
Och skulle ej påverka dig, eftersom du ej såg något :)

[00emi07]
3

Ok, mina fantasier "stygga som fan"

Juliaskaniner
0

Man blir ändå inte hög om nån lagt "knark" där. men kan lova att ingen lägger liksom knark helt öppen på en sån bänk, utan plast och allt. ;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[00emi07]
0

Ok,

Fridaaaa
0

#14 Du behöver ej svära :)

[00emi07]
0

Ok (;