sena middagar?
Någon annan som brukar ha riktigt sena middagar? När såfall och varför? :)
XOXO
Liten Gris ♥
Hehee jag funderar på vad jag ska äta just nu. Brukar käka mellanmål vid fyra och sedan blir det inte av att man kommer på något förens typ 8. Jag är riktigt dålig på att komma på vad jag ska äta :)
Jag och pappa brukar käka kvällsmat vid 9, för att det är då han kommer hem.
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Jag försöker att inte äta något 3 timmar innan jag ska sova. Men det brukar bli middag mellan 17-19, jag tycker att det är lite för sent 😇
Vi äter oftast vid 19, kan bli lite senare ibland, men på vardagar lägger vi oss vid 23 och då vill vi inte äta för sent. 🙂
Däremot när man semestrar så blir det sena middagar ;)
Äter på natten gör jag ibland, DET är sent ^^
Hm, jag vill oftast käka mellan 17-19 men farsan har nån tendens att oftast dra ut på det, så brukar bli ännu senare. Är vi lediga kan vi käka framåt natten först.
Hos mamma blir det mellan 17 & 18 oftast, men hos pappa brukar klockan kunna bli 20 innan.
brukar äta runt 20.00 (…där min pappa kommer från äter man sent…) 🤪
Jag äter när jag är hungrig helt enkelt. Fast ibland kan jag faktiskt vakna mitt i natten och svälta ihjäl xD
Klart att laxen ska ha en jolle
#9 haha hatar att vakna mitt i natten av hunger…!😡
#10 Haha vet xD
Dubbel post
Äter typ 18 på vardagar men runt 8 på fredagar och helg
mellan 19-21 äter vi :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Haha, det mesta lät ganska tidigt för mig.. mamma jobbar ca varannan dag, och då äter vi när hon kommer hem, mellan 21-22, annars äter vi runt 18-19
XOXO
Liten Gris ♥

Vi äter alltid runt 6 tiden, har alltid gjort och kommer alltid att göra, åtminstånde när jag bor hemma. Pga att min mamma har diabetes och då måste äta vid den tiden.
Men om jag är iväg och tränar hund eller tävlar så kan det bli antingen lite tidigare eller väldigt mycket senare, beroende på vad jag känner för.
Äter ej middag efter kl 18, om jag absolut ej måste. Tycker det är för sent med middag, då äter jag bara något lättare efter kl 18 om jag absolut inte måste äta middag då.
Men undviker efter kl18 :)
Äter i regel middag kl 4-5 på kvällen, beroende på hur jag går i skolan osv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Äter 17.00-18.00 på ett ungefär. Kan bli lite senare. Det är ju inte vidare bra för kroppen att äta för nära att man ska sova, så jag försöker undvika det i största möjliga mån ^^!
Vi äter oftast vid 18-20. Det varierar lite beroende på var alla i familjen är. Vet inte riktigt varför det är så, har vuxit upp med det helt enkelt.
Sen finns det massor av grejer som spelar in, om jag jobbar efter skolan så kommer jag hem vid runt 20-24, då kan det bli riktigt sen middag. :)