Glad idag :)
Idag är jag glad! På söndag ska Mads och jag ut och kolla på radhus och vi har ett hus som vi förmodligen köper - såvida det inte visar sig vara något fel i huset som inte står med på papperna!
Vi flyttar då lagom till sommaren förmodligen! 😃 Det positiva med att flytta är:
- Större hus, plats till reptilrum och gästrum (just nu finns reptilerna i vardagsrummet, vilket inte alla uppskattar)
- Egen tvättstuga - ni som bor i lägenhet förstår denna xD
- Egen trädgård = massa plats till kaninerna
- Närmare till skolan jag börjar på i höst
- Endast 15 min från centrala Köpenhamn
Vad är du glad för idag?
…jag hatar torsdagar,ska försöka komma på något bra med denna dag🤔 ok..det enda "kul" med denna dag var att jag ramlade omkull och blev utskrattad 😃ganska kul…gjorde väldigt ont :( fast sedan började jag garva åt det…brukar garva när jag gör illa mig själv xP
Idag är jag glad över att jag hade inställda lektioner så jag fick vara ledig ifrån skolan, samt att mamma var snällt och köpte en donut till mig bara sådära! :D
http://isabellarun.weebly.com/
Jag är jätteglad idag 😂 fick C på ett prov jag trodde jag skulle få F på. hihih
Åh vad kul! Hoppas det är något då! :D Berätta hur det gick sen! Vad ska du plugga till ? :)
Jag är glad över att jag idag har avklarat en stor redovisning och ett stort matte prov. Men jag är också glad över att jag idag fick reda på att om jag fortsätter som jag gör kommer jag få A i Spanska kursen jag läser nu, Historia kursen, samt Sam. ^^ 🥵
#4 Det ska jag! :D Jag har sökt in på "Arkitektur, kommunikation och visualisering" (eller vad det nu heter) på Malmö högskola, som prioritet 1 :)
Kul, grattis! ^^
Idag är jag glad för att jag fick A på gårdagens prov, sista lektionen var inställd och för att jag hann vara med min pojk en stund efter skolan!
Är också glad för att jag har spenderat massa pengar i tisdags, igår och idag, men ändå så har jag en massa kvar på kontot, hahah! 😃
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Idag är jag glad för att jag verkar vara på bättringsvägen plus att vi blev i princip klara med grupparbetet idag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Åh vad skönt! :D
IDAG ÄR JAG GLAD FÖR ATT DET ÄR FREDAG 😃🤪
Idag är jag glad för att jag blev klar med en franska-uppsats i futur simple 🤪! Och för att jag har några snälla lärare som verkligen bryr sig om hur jag mår i skolan!
Så kul Tilde! :)
Jag är glad för att det är fredag, och att Molly är glad! :3
det är Freitag! xP och..jag har ått en ny vän! yeey! en ny vän till forever alone!
Glad idag för att det är fredag plus fått reda på vad jag får tillbaka efter deklarationen sen! Yey! :D Bra besked ;)
#0 Så avis på dig… Vill också ha en egen tvättstuga, är sååå less.. :(
Idag är jag väll glad för att.. Jag vet inte? Blev helt plötsligt grymt glad för ingenting haha 😃 Tror kaffet ligger bakom det… Annars är jag väll glad för att jag är taggad till utgång ikväll!
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Vad är det med tvättstugor i lägenhet? :S
#14: Min gissning är att det är så att alla i huset delar tvättstuga, så att man får boka tid och allt vad det är 😐
#15 Får man inte ha egen tvättmaskin i lägenheten?
#16: Jag vet faktiskt inte. Det får man ju förstås i vissa lägenheter, medans man kanske inte har plats i andra. Dock är detta mest gissningar från min sida då jag själv bor hemma hos mina föräldrar, i ett radhus. Det där med tvättider och sånt har jag hört från bekanta 🙂.
#16 I vissa lägenheter, i andra inte.
Och sedan beror det på hur stor plats man har osv :) Mycket som spelar in :)
Och är nog ofta bråk på många ställen pga att folk ej städar efter sig, har tvätt kvar i maskin när nästa kommer osv.
Jag är glad att jag bor i ett litet hus, där vi har egen tvättmaskin :D Hade dock velat ha torktumlare med.
#16 Jodå, det får man här, men det får inte plats. 😉 Jobbigt att alla delar maskiner och det inte alltid finns plats att hänga upp kläderna på, osv. Alla hänger så sjukt dåligt att fyra tröjor tar upp en hel lina.. -.-
#19 Har ni inga torktumlare? Är vanligt i tvättstuger i Sverige ialla fall, eller torkskåp =D
#20 Jo, torktumlare har vi, men då blir ju kläderna skrynkliga xD Mads är extremnoga med hur man ska hänga hans tvätt och vika den, osv. Det är helt galet! haha
#21 Mina har aldrig blivit mer skrynkliga i torktumlare än om jag hängt upp det på lina :) Hänger bara upp nu, för har ej torktumlare men hade hos mina föräldrar :)