Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 2159 ggr
[trabajo]
0

Tv-serier

Jag är sjuk och har tv-serie maraton här hemma.. Den jag kollade på är slut nu så ni får gärna tipsa om några serier ni tycker är bra!

Jag gillar sånna som Pretty Little Liars, Gossip Girl, One Three Hill, Dexter, Criminal Minds, CSI o.s.v 

Tittar ni på serier? Vilka isåfall? Och kom gärna med förslag! 😃

[rocklover]
0

nja…kollar inte riktigt på någon serie :/ men när jag kollar på tv så kollar jag på Discovery Sience 🤓

[Moa-]
0
Workingdog
0

de enda serierna jag följer (och har missat vääääldigt många avsnitt av som jag måste komma ikapp med nu :o) är NCIS: Los Angeles som är inne på säsong 4 just nu. Och Hawaii Five-O som är inne på säsong 3. (i USA alltså, tittar på internet)

Både är helt klart bäst och så värda att kolla på!!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[trabajo]
0

#2 Ska se om det är nått😃Tack! 

#3 Har sett en första, den andra kanske jag ska kolla upp😃Tackar å bockar!

[Moa-]
0

trabajo; helt klockrena serier enligt mig, som borde uppskattas av dig baserat på vad du sett tidigare. =)

[Tilde]
0

Jag tittar på Grimm, The walking dead och House. Kollade på Desperate Housewives när det gick också :)

[trabajo]
0

#5 Ja, de verkar då bra iallafall! Ska titta på ett avsnitt lite senare 🙂

[Moa-]
0

trabajo; du får återkomma med en utvärdering. =)

JustMySelf
1

Hart of Dixie eller The OC kanske? :)

Jojaton
0

Jag gillar Flash Forward, Jericho och Lie To Me förutom PLL, VD och en massa sit-com haha :)

Johanna - Instagram

Timmorn
0

The carrie diaries, NEW GIRL!!!

Once upon a time. 

How i met yoru mother, big bang theory, the exes

Återkommer…

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

:holmgreen:
0

Greek tycker jag är en galet skön serie. Sen kollar jag på PLL, Glee, house, the walking dead, gossipgirl osv. ^^

Men greek kan jag rekomendera :D

lisora
0

Sherlock ❤️❤️❤️

[trabajo]
0

Tack alla för era tips! 🙂

[Tuulikki]
0

Hart of Dixie, The OC, Gossip Girl, New Girl, Skins, Misfits👍

[Random_Sweet]
1

The OC är bra! :)
Den borde du verkligen se!

Själv ser/har jag sett The walking dead, One tree hill, Andra avenyn, Ghost whisperer, The OC & Arrow! :)
Kanske är någon mer.. Men minns ingen mer just nu

Ser typ film varje dag! ^^

batong_elvis
1

Tycker du ska kolla Keeping Up With The Kardashians! Otroligt roligt och underhållande. Det är typ min drog just nu! Går just nu på veckodagarna 14.10 på kanal 5 med svensk text, sen om man vill se äldre säsonger och avsnitt får man typ googla och kolla på engelska.

Sedan Sex & the city också asroligt.

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

[RC1393]
0

Bra serier enligt mig är Merlin, Sherlock, Teen Wolf, Medium och House :) Dock har jag tyvärr tappat de två sistnämnda, ska se ikapp någon gång om jag orkar :P

[Random_Sweet]
0

#18 Jag har funderat på att se Teen Wolf, Är den bra? Och vad handlar den om? :)

Cazzos
0

Jag är jättedålig på att följa serier, men jag gillar Criminal Minds och The Vampire Diaries.. De är dem enda jag kan komma på nu 👍

[RC1393]
0

#19 Ohh, ja! Den är jättebra!

Handlar i korthet om 16-åringarna Scott och hans kompis Stiles. Scott blir biten av en varulv och får en massa problem i och med det, bland annat hur han ska hålla det hemligt. Dessutom ska han och Stiles försöka lösa ett mystiskt mord och komma på vad Derek hale har med saken att göra…

Kan säga att saker och ting inte går lika förutsägbart som i andra serier alla gånger ;)

[Random_Sweet]
0

#21 Okey, Men den verka ju bra! :) Ska nog leta fram någon bra film sida och kolla om den finns där! Sen blir det att sitta å se film här i min ensamhet då ;) haha

[RC1393]
0

#22 den finns på swefilmer.com :) Dock måste man vara medlem men det är gratis :)

Frosstis
0

ALLA ska kolla på PLL 😃❤️❤️ Det är den bästa serien EVER!!! Jag har kollat alla säsonger som finns (4:e säsongen kommer ut i juni, orkar inte vänta😢😢) men jag ska kolla om alla säsonger nu =)

[Random_Sweet]
2

#23 Jo, Ja, Det är där jag sett dom flesta serierna ;)
Har för mig att jag såg Teen wolf där förut!

Min kompis är medlem där, Så är inloggad på hennes! :)

Frosstis
0

#25 Haha alla mina kompisar har också min inloggning! Jag tycker det är rätt roligt hehe men nu har dom mitt lösenord så dom kommer in på typ alla mina inloggningar xD

[Random_Sweet]
0

#26 Hahah! ;)

Men det är ju liksom bara en film sida, finns nog inte så mycket man vill dölja där ändå :)

Frosstis
0

#27 Nope ^^

Fast jag menar jag har det lösenordet till allt typ, bloggar och massa annat sånt ^^

[Random_Sweet]
0

#28 Hahah, Men det behöver du ju inte säga! ;)