blir galen !
Har ett "ex" jag var tillsammans med 2010, men gjorde slut för att han var mesig och jag trodde hans pappa (min granne) hatade mig.
Sen blev vi ovänner då han blev tillsammans med min systers dåvarande bästavän och dom var tillsammans i 14 månader..
För någon vecka sen började vi "hålla på" pussas och kramas och sånt där.. Och börja skriva mer och mer, 2 dagar efter har han tjej..
Jag skrev den helgen att jag gilla honom, och att han gilla mig med.. Men de är för långt mellan oss tydligen då han bara är här varannan helg.. Vi har haft sex nu för någon vecka sen med och innan dess så sa han massa söta saker om mej osv.. Och vi höll på likadant i smyg när han var här sist…
Och han skulle göra slut med sin tjej för att dom varit vänner lång tid innan.. Och han mår jätte dåligt pga andra grejer.. Och nu svarar han inte mej. Och jag är verkligen dökär i honom nu. Ångrar mig grym mycket… Hhar gråtit framför honom osv…
Va ska jag göra nu, ska jag säga att jag tycker om honom väldigt mycket eller bara skita i allt ?
INGA PÅHOPP TACK
Om jag var du så skulle jag skita i han.
Det låter inte som att han vill ha något seriöst alls, jag säger som #1: Skit i honom och försök att komma över honom med tiden. :)
"putt"